Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Voor mijn broer(tje) die 17 werd en voor z'n verjaardag een elektrische gitaar kreeg. Daarnaast is hij ook heel goed in het spel 'Guitar Hero' op de Wii.
Getrempeerd met siroop met citroenaroma. De ene helft gevuld met botercreme en viervruchtenjam, de andere helft met botercreme en luchtige citroenkwark mousse.
Het is knap gemaakt, maar ik vind het persoonlijker belangrijker dat mn gebakje lekker smaakt dan hoe ie eruit ziet. Ik krijg bij zulke taartjes altijd het idee dat het van binnen niet zoveel voorstelt, dat al het werk aan de buitenkant zit. :N: (Kan het best volledig mis hebben hoor, ik wil ook niet zeggen dat dat bij jouw taarten zo is, maar in het algemeen van dit soort taartjes.)
Volgens mij is het ook erg leuk om de vulling een beetje aan te passen op de kleur van de afwerking, bij roze afwerking rode jam erin of zo of bij bruin chocolade vulling.
Ik vraag me wel es af waar je de voorbeelden vandaan haalt, stap voor stap op internet offe...
Kayka schreef:Het is knap gemaakt, maar ik vind het persoonlijker belangrijker dat mn gebakje lekker smaakt dan hoe ie eruit ziet. Ik krijg bij zulke taartjes altijd het idee dat het van binnen niet zoveel voorstelt, dat al het werk aan de buitenkant zit. :N: (Kan het best volledig mis hebben hoor, ik wil ook niet zeggen dat dat bij jouw taarten zo is, maar in het algemeen van dit soort taartjes.)
In het begin dacht ik ook dat de binnenkant vast niet zo lekker zou zijn als bij de banketbakker. Dat klopt ook. Hij is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder Alles is namelijk vers, je weet zelf precies wat er aan ingrediënten inzitten.
Maar even serieus, aan de binnenkant wordt minstens zoveel aandacht besteed aan de buitenkant. Je kunt elke vulling maken die je wilt. In het begin deed ik voornamelijk de standaard vulling maar nu ik de slag te pakken heb ben ik met de luxere vullingen aan het experimenteren.
Kayka schreef:Het is knap gemaakt, maar ik vind het persoonlijker belangrijker dat mn gebakje lekker smaakt dan hoe ie eruit ziet. Ik krijg bij zulke taartjes altijd het idee dat het van binnen niet zoveel voorstelt, dat al het werk aan de buitenkant zit. :N: (Kan het best volledig mis hebben hoor, ik wil ook niet zeggen dat dat bij jouw taarten zo is, maar in het algemeen van dit soort taartjes.)
Ik heb laatst een hondentaart besteld bij een dame wiens adres ik had gekregen via Danielle en ik kan je verzekeren dat hij van binnen zo mogelijk nog lekkerder was dan van buiten
Voor mijn zoons verjaardag die er zeer binnenkort aankomt heb ik Danielle weten te strikken en ik heb er alle vertrouwen in hoe dat uit gaat pakken
Mickie schreef:Ze zijn stuk voor stuk prachtig
Hoe zit dir Barbie vast? Ik neem aan dat je niet het risico loopt in een beentje te bijten :N:
Haha Deze barbie is een zgn. 'pinpop'. Het heeft geen benen maar een soort van pin die je in de taart steekt. In de taart zit een gat. Het lijkt op een tulband maar dan conischer.
Die prinses had ik nog niet gezien, maar die is prachtig.
Maar je stapeltaarts is helemaal top, echt heeeeel erg prachtig.
Je afwerking is heel mooi aan de zijkant en ik vind je keuze voor die bloemetjes heel erg mooi.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Roelfien schreef:Die prinses had ik nog niet gezien, maar die is prachtig.
Je afwerking is heel mooi aan de zijkant en ik vind je keuze voor die bloemetjes heel erg mooi.
Dankjewel! Bak jij ook nog? Ik ben wel benieuwd naar jouw smaaksensaties
Roelfien schreef:Die prinses had ik nog niet gezien, maar die is prachtig.
Dankjewel! Bak jij ook nog? Ik ben wel benieuwd naar jouw smaaksensaties
Nee, schandelijk gewoon. Ik heb geen tijd. Telkens neem ik me voor dat ik weer wat wil gaan bakken of in ieder geval bezig wil gaan met icing.
Maar nu is het zomerseizoen weer aangebroken, ben ik weer bezig met de tuin, naast mijn studie en ik doe nog wat voor mijn koor. Dus ik kom eigenlijk een paar uurtjes per dag tekort.
Maar ik volg jouw bak-ontwikkelingen met veel interesse.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby