Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heel heftige buikpijn
Moderator: moderatorteam
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
-
Mojuan
- Zeer actief
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wat een naar verhaal Reini.
Heel veel sterkte voor jullie en hopelijk snel een dikke drol voor Vegas.
Heel veel sterkte voor jullie en hopelijk snel een dikke drol voor Vegas.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Microlax doet alleen maar wat als het in het laatste stukje van de darm een verstopping zit.
Lijkt met ook ontzettend naar voor Vegas. Continu aandrang en niet kunnen.
Duim voor je dat de verstopping uit zich zelf oplost en dat een operatie niet nodig is.
Lijkt met ook ontzettend naar voor Vegas. Continu aandrang en niet kunnen.
Duim voor je dat de verstopping uit zich zelf oplost en dat een operatie niet nodig is.
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley

- Asterix
- Zeer actief
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Lemuria
-
Reini
- Zeer actief
Nou, Vegas heeft vanmorgen 4 kleine keutels gelegd tijdens het wandelen. Hij heeft nog steeds drang dus er zit nog meer maar het is in ieder geval in beweging
Wat hij uitpoepte was echt knoerthard en er zaten inderdaad allemaal heel scherpe randjes aan.
Wat wel weer vervelend is, is dat hij bij thuiskomst weer heel erg ging braken. Ik heb net rijst gekookt en dat vocht krijgt hij straks. De dierenarts zal hem vandaag wel willen zien en ik moet sowieso overleggen hoeveel laxeermiddel ik nog moet geven en of hij misschien nog een keer een klysma nodig heeft.
Het gaat de goede kant op gelukkig
Wat wel weer vervelend is, is dat hij bij thuiskomst weer heel erg ging braken. Ik heb net rijst gekookt en dat vocht krijgt hij straks. De dierenarts zal hem vandaag wel willen zien en ik moet sowieso overleggen hoeveel laxeermiddel ik nog moet geven en of hij misschien nog een keer een klysma nodig heeft.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
waarom rijstvocht?Reini schreef:Nou, Vegas heeft vanmorgen 4 kleine keutels gelegd tijdens het wandelen. Hij heeft nog steeds drang dus er zit nog meer maar het is in ieder geval in bewegingWat hij uitpoepte was echt knoerthard en er zaten inderdaad allemaal heel scherpe randjes aan.
doe dat nou niet ...
-
Reini
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
- Asterix
- Zeer actief
-
Addy
-
Reini
- Zeer actief
Volgens mij heeft hij wel lekker geslapen. Ik had de wekker op 01.00 gezet maar hoewel ik daar wel wakker van ben geworden, ik heb geen actie ondernomen om te gaan wandelen en ben zo weer in bed gaan liggen
Vegas lag toen lekker tegen mij aan te slapen en vanmorgen lag hij daar nog
Ik denk dat hij dus wel goed heeft geslapen, hij heeft sowieso niet liggen spoken want daar was ik dan wel wakker van geworden.
Straks maar even de dierenarts bellen om verder te overleggen
Ik was wel heeeeeel erg blij met die keutels! Ik heb de hele nacht er al over liggen dromen dus toen ik wakker werd wist ik niet of hij nou al gepoept had of niet. Eenmaal echt wakker besefte ik dat hij alleen in mijn dromen had gepoept maar gelukkig ging hij daarna ook echt
Straks maar even de dierenarts bellen om verder te overleggen
Ik was wel heeeeeel erg blij met die keutels! Ik heb de hele nacht er al over liggen dromen dus toen ik wakker werd wist ik niet of hij nou al gepoept had of niet. Eenmaal echt wakker besefte ik dat hij alleen in mijn dromen had gepoept maar gelukkig ging hij daarna ook echt

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
- Sannne
- Vaste gebruiker
- starfleet
- Erelid
Oh nee he, ik lees het nu pas. Waarom nou altijd dat soort ellende bij jullie. Ik duim heel erg dat het dadelijk gaat lukken. Nog nooit gehoord dat er zo'n ellende kan komen van een stom kippenbotje met ontbijtkoek en ook nog nooit gehoord dat je laxeermiddel bij moest geven, ik dacht juist dat ontbijtkoek laxerend werkte.
Duim, duim, duim, ik vind het zo sneu voor jullie weer en Vegas weet niet eens wat hem overkomt
Hopelijk gaat het vandaag allemaal goed aflopen zonder verder ingrijpen.
Anne
Duim, duim, duim, ik vind het zo sneu voor jullie weer en Vegas weet niet eens wat hem overkomt
Anne
-
tineke
-
Reini
- Zeer actief
Ik denk nog niet dat hij alles heeft uitgepoept maar dat zal de dierenarts vandaag wel kunnen voelen. Er is in ieder geval al wat uitgekomen en daar ben ik zo blij mee
Verschillende rampscenarios waren in mijn gedachten al voorbij gekomen.. Een operatie had ik echt niet zien zitten dus hopelijk is dat nu helemaal van de baan 

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Reini
- Zeer actief
Hij voelt zich helaas nog steeds erg belabberd maar hij trilt niet meer gelukkig. Na zo'n dag als gister zal hij sowieso nog wel even niet lekker zijn maar hopelijk gaat het nu steeds wat beter!yamie schreef:ah gelukkig dat hij er al weer iets meer uit heeft, hij voelt zich verder ook al beter?

- starfleet
- Erelid
Vies praatje, maar je hebt ook wel kans dat door die diaree en het inwerken daarvan die klomp toch ook wat vochtiger is geworden. Het zal nu ook wel zeer doen ook als hij perst, dat maakt het lastiger, maar meestal lukt het toch vanzelf hoe benauwd hij nu ook is, althans als het een beetje hetzelfde werkt als bij mensen.Reini schreef:
Hij voelt zich helaas nog steeds erg belabberd maar hij trilt niet meer gelukkig. Na zo'n dag als gister zal hij sowieso nog wel even niet lekker zijn maar hopelijk gaat het nu steeds wat beter!
Hop Vegas.
Anne
-
Reini
- Zeer actief
Ik kan me voorstellen dat zijn kont heel erg rauw aanvoelt. Ik heb het gister al een paar keer zachtjes gedept met vochtig toiletpapier met kamille (van die speciale toiletdoekjes) om het wat te verzachten. Ik geef hem straks nog een keer dat rectale glijmiddel, dat zal het ook al iets makkelijker maken tijdens het poepen. Gelukkig is Vegas een super brave patiënt, de dierenarts zei gister dat hij het een heel lieve en brave hond vond. Maar ja, Vegas is dan ook al wel wat gewent

- Moon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bracco Italiano
O, gelukkig; er zit 'schot in' zogezegd
. Nu duimen dat de rest ook snel eruit komt
Over die ontbijtkoek; ik moest 's avonds (toen hij net die stopnaald ingeslikt had) een grote hoeveelheid geven en de volgende ochtend nóg een keer. Hij wilde het toen niet meer eten en toen moest ik er wat Rodi doorheen doen voor de smaak. Verder mocht hij niets eten trouwens, pas nadat het rotding eruit gekomen was..
Over die ontbijtkoek; ik moest 's avonds (toen hij net die stopnaald ingeslikt had) een grote hoeveelheid geven en de volgende ochtend nóg een keer. Hij wilde het toen niet meer eten en toen moest ik er wat Rodi doorheen doen voor de smaak. Verder mocht hij niets eten trouwens, pas nadat het rotding eruit gekomen was..
Gr. Marijke

-
Reini
- Zeer actief
Tsja, de meningen over ontbijtkoek lopen nogal uiteen
De dierenarts die ik sprak heeft helemaal niks gezegd over een laxeermiddel maar de dierenarts van gister zei meteen dat er ook een laxeermiddel bij gegeven had moeten worden. Ik zal het in ieder geval nooit meer zo geven, in grote hoeveelheden :N:
Dat Dante ook een stopnaal te pakken had :N: :N: Gelukkig is die er ook via de normale weg uitgekomen
Vegas moet nu gewoon even doorzetten met poepen zodat de hele klomp (in stukjes) er straks uit is!
Dat Dante ook een stopnaal te pakken had :N: :N: Gelukkig is die er ook via de normale weg uitgekomen
Vegas moet nu gewoon even doorzetten met poepen zodat de hele klomp (in stukjes) er straks uit is!

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3