Wij gaan morgen voor de 2e les met Noddy en Milo. Milo krijgt een aangepastprogramma,omdat het een oud, stram mannetje is, maar hij geniet er zo van om dingen te doen! En Noddy doet het echt hartstikke leuk. Alleen gaan we naar Soesterberg omdat de Treek momenteel vol reeen zit.
Ik vind het heel erg mooi om te zien hoe ze ervan genieten en voor Milo is het heerlijk "werken"om daarna de rest van de dag uitgeteld te zijn>
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het grote speurtopic
Moderator: moderatorteam
- Maxiem
- Zeer actief
Vandaag gingen we voor de laatste keer speuren, maar Max deed helemaal niks. Die heeft alleen een leuke boswandeling gehad. Ze keek me aan of ze het commando zoek nog nooit had gehoord. Ze deed een spoor met twee voorwerpen, had ze het eerste voorwerp gevonden, ging ze er tevreden op liggen kauwen. Ach ja...
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
We gingen overigens naar Soesterberg omdat de Treek momenteel vol recreanten zit! De reeen zijn er niet, vanwege de recreanten, haha.Myr schreef: Alleen gaan we naar Soesterberg omdat de Treek momenteel vol reeen zit.
>
De les gisteren was erg leuk, wel warm voor de honden ook. Maar Noddy deed het goed en dat ismooi om te zien. Milo is een eigenwijs ventje dat goed begint maar dan de concentratie verliest en gaat zitten.....op het houtje!!! Voor hem moeten we af en toe weer een stap terug nemen, maar hij is nou eenmaal een oude baas.
Ik leer zelf wel veel van de hondjes!
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
-
- Actief
Ik heb op personenlucht gespeurd, maar ben overgestapt op kadaverwerk. Was makkelijk alleen oefenen. Ik doe dat in Heemskerk, maar ik woon bij Breda. Nu rijd ik nog 1 x per 2 weken naar Noord Holland, maar als mijn dochter 5 wordt, moet ze naar school en wordt dat wel lastiger. Weet iemand een speurschool rond Breda?