En ik word meteen lid van de club voor mensen die niet tegen de warmte kunnen.
Ik heb gelukkig een parasolletje kunnen lenen. Verder zie ik het wel.
Moderator: moderatorteam
Welnee, we schuiven gewoon alle tenten en parasolletjes bij elkaar. Komt goed.Jeffy schreef:twinkeltje schreef:Richten we gewoon een clubje op dat niet tegen warmte kanAls het maar niet een te groot clubje wordt. Dan wordt het zo dringen in de tent en krijgen we het daar weer warm van
Goed ideeEsther12 schreef:Welnee, we schuiven gewoon alle tenten en parasolletjes bij elkaar. Komt goed.
Oh ik zie Anthira al gaan, springend van zwembad naar zwembadDeDiana schreef:Goed ideeEsther12 schreef:Welnee, we schuiven gewoon alle tenten en parasolletjes bij elkaar. Komt goed.- en alle zwembadjes ook!
twinkeltje schreef:Ik heb een minie parasolletje op mijn rolstoel,maar mag wel iemand op schoot hoor
Maar niet ploffen hoorSannePP schreef:twinkeltje schreef:Ik heb een minie parasolletje op mijn rolstoel,maar mag wel iemand op schoot hoor
Lakens heb ik niet, alleen hoeslakens en die spannen niet zo lekker. Maar ik wil je wel helpen met spannen hoortwinkeltje schreef:Kunnen we geen wit laken tussen parasollen of zo spannen,of draai ik nu door ,ik heb wel laken
Wilm@ schreef:Ik ben morgen, zonder Barça, aanwezig. Heb er helemaal zin in!
Reny schreef: Ik twijfel ook heel erg![]()
dat is heel lief van je, maar ik denk dat de parasollen mij niet gaan houdentwinkeltje schreef:Kunnen we geen wit laken tussen parasollen of zo spannen,of draai ik nu door ,ik heb wel laken
Ik zou best willen, maar dan moet iemand anders weer vrijwilliger zijn om Sam op te vangen, dat schiet dus niet op..............Jeannettebo schreef:oh ja ik zoek nog een vrijwilliger om met Bo nosework te doen in ronde twee
Als iemand dat wil, dan wil ik wel met Bo nosework doen, maar Sam is niet de meest gemakkelijke hond qua oppas (i.v.m. reuen.........), maar als iemand lekker onder mijn parasol wil zitten met hem in een stoeltje........ dan wil ik wel met Bo werken.Jeannettebo schreef:en ik neem mijn tent mee, waarvan ik de buitenkant enkel opzet, evt kan je daar een hond even inleggen, hij is groot genoeg om benches in te zetten of aan grondpennen de honden uit elkaar te houden
@ Hilly, er zitten genoeg mensen bij de tent wss, er zijn altijd wel mensen die willen oppassen
O genoeg dus ja Shirley vroeg al wat ik toch allemaal van plan benJeannettebo schreef:dat is heel lief van je, maar ik denk dat de parasollen mij niet gaan houdentwinkeltje schreef:Kunnen we geen wit laken tussen parasollen of zo spannen,of draai ik nu door ,ik heb wel laken
Als het in de middag is is er vast iemand om op te passen bind maar aan mijn stoelHilly45 schreef:Ik zou best willen, maar dan moet iemand anders weer vrijwilliger zijn om Sam op te vangen, dat schiet dus niet op..............Jeannettebo schreef:oh ja ik zoek nog een vrijwilliger om met Bo nosework te doen in ronde twee