Moderator: moderatorteam
Zamunda schreef:[ Oh, ik had niet door/onthouden dat Dalí ook heel angstig is. Willem is heel veel minder angstig geworden in de ruim 2,5 jaar dat hij hier is maar hij bleef nog steeds vreselijk angstig door de dag heen en helaas ook voor 'doodnormale' dagelijkse dingen in huis. Wat mij betreft op het randje van wel of niet inslapen. Het is dat hij op specifieke momenten zo intens kan genieten, anders had ik hem in laten slapen. Hij stond helaas alweer bijna een jaar vrijwel stil in zijn ontwikkeling en daarom zijn we er een maand of 4 geleden toe overgegaan om hem op medicijnen (anti-depressiva) te zetten. De eerste maanden zag ik helaas geen enkel verschil maar goed het kan ook wat langer duren dus toch maar doorgegaan en verder opgebouwd (hij zit nu op de maximale dosis) en sinds een week of zes zien we eindelijk resultaat. Eerst ontzettend klein, dat we ons afvroegen of het toeval was maar inmiddels is het heel duidelijk dat de medicijnen echt aanslaan. In het grote geheel stellen de stappen die hij maakt nog niks voor maar ik kan je niet vertellen hoe blij ik hier al mee ben!
LongFields schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zinodo schreef:Aaaah smelt![]()
![]()
![]()
Ja echt hè?! Het is zo'n zoetje (als hij slaaptCaro. schreef:Awww![]()
Ah wat leuk, het is zo'n leuk gezichtLunatic schreef:Ohmet die poten omhoog, zo lag Luna ook vaak te slapen
Dankjewel! Oh die wei is toch zo heerlijk, zeker met een angsthaas die verder niet los kan en een fervent jager die nauwelijks los kan is het echt een uitkomst. En het is er altijd rustig, komt er nooit iemand anders tegenRebble schreef:Aah wat gaat het super! En wat een geweldige foto'sIk ben ook wel heel jaloers op jullie wei.
Ik zou hem soms wel door elkaar willen schudden, om de angst eruit te schudden, maar dat werkt helaas niet. En nu hadden we maar 10km gelopen maar als hij 40km met de baas loopt zou je denken dat hij toch wel een keer ontspant maar nee hoor, aan het eind van de wandeling nog net zo angstig als aan het begin.Crescent schreef:Die blik van Willem, je zou hem toch gewoon in een doosje stoppenhttps://farm2.staticflickr.com/1763/432 ... 021d_o.jpg
Kan best hoor, die lange stelten vouwen heel economisch inbram en thijs schreef:Nee. Dat is heel onhandig met die uitstekende pootjes.
Oh dat is super, dat Dalí wel echt goed went aan dingen die hij een paar keer gezien heeft, zo fijn voor hem en jullie dat hij grootendeels doodnormaal meedraait. Met wat ik nu zie heb ik er wel vertrouwen in dat het nog een stuk kan verbeteren met de medicijnen, ik hoop vooral dat hij zich thuis veilig gaat voelen (en zich vrij gaat durven bewegen), dat is mijn grootste wens voor hem.Lothian schreef:Jee wat heftig, ik wist niet dat Willem het zó erg had. Dat is wel enorm verdrietiggelukkig heeft Dalí het niet zo zwaar te pakken, hij is bang voor nieuwe rare dingen maar als hij het een paar keer gezien heeft is het meestal ok en draait hij 95% van de tijd doodnormaal mee in het leven.
Ik kan me je overweging dat je je gaat afvragen of het leven wel leuk voor hem is goed voorstellen. Ik hoop heel erg voor jullie dat de medicatie een stijgende lijn blijft laten zien.
Ja ik weet heel zeker dat het door de medicijnen komt want de effecten zijn een paar weken voor Ravi's komst begonnen. Willem trekt zich verder ook niet aan Ravi op ofzo maar hij vindt hem gelukkig wel leuk.Galga's schreef:Mooie Ravi![]()
Zijn het wel de medicijnen die positief werken bij Willem? Valt het niet samen met de komst van Ravi? Ik merkte namelijk bij Lily weer een voor haar enorme sprong vooruit toen Kiki bij ons kwam.
Dankjewelpetra1 schreef:Wat heb je toch een geweldig stel!
Goed dat Ravi zo snel al thuis is, heerlijk om te zien!
Enfin, meneer Ravioli is over 3 weken nog altijd niet terug uit NijmegenZamunda schreef:hij had enkel de legenda er deels af gevroten
Ja hèveertje schreef:![]()
Wat een zoenhoofd
Oh stelletje smeerlappenLunatic schreef:Dat over de kop piesen gebeurt hier ook wel eens, beide kanten op
![]()
Vooral met loopse teven luchtjes, vinden ze beide heel interessant en willen ze alle twee overheen piesen, tja soms staat er dan nog eentje te snuffelen en hoppa. Bij Doran blijft het dan meestal bij een nat oor, want Zinzi tilt haar poot wel hoog op, maar mikken is ze niet zo goed in
Hahabram en thijs schreef:Enfin, meneer Ravioli is over 3 weken nog altijd niet terug uit NijmegenZamunda schreef:hij had enkel de legenda er deels af gevroten
GottegotZamunda schreef:Ja hèveertje schreef:![]()
Wat een zoenhoofd
? Alleen zo jammer dat Raaf eroverheen gezeken had, moet ie geen gewoonte van maken
![]()
Ja jemig, is het nou zoveel gevraagd dat ze een beetje hygiënisch doenbram en thijs schreef:GottegotZamunda schreef:Ja hèveertje schreef:![]()
Wat een zoenhoofd
? Alleen zo jammer dat Raaf eroverheen gezeken had, moet ie geen gewoonte van maken
![]()
Toughen up, girl
Wacht maar tot je overal de wittegele vlekken ziet.
Dankjewel!Eefsel schreef:Wat is het toch elke keer heerlijk om jouw verhalen te lezen!
Ben je mal, je leert hem: "lik pik" en dan poetst hij zelfZamunda schreef:En witgele vlekken?! Dan gaattie onder het mes hoor
.
bram en thijs schreef:Ben je mal, je leert hem: "lik pik" en dan poetst hij zelfZamunda schreef:En witgele vlekken?! Dan gaattie onder het mes hoor
.
Maar dat vertellen we je nog wel een keerfenneke schreef:bram en thijs schreef:Ben je mal, je leert hem: "lik pik" en dan poetst hij zelfZamunda schreef:En witgele vlekken?! Dan gaattie onder het mes hoor
.
Ja want het helpt er ook niet tegen
Ik denk dat Veertje bedoelde dat Raaf een zoenhoofd heeft. Kan het verkeerd hebben natuurlijk. Haha.bram en thijs schreef:GottegotZamunda schreef:Ja hèveertje schreef:![]()
Wat een zoenhoofd
![]()
Toughen up, girl
Wacht maar tot je overal de wittegele vlekken ziet.
Ah, leuk dat je bijgelezen hebt tussen alle dozen in. Bonter dan Maflucie schreef:eindelijk weer even bijgelezen in de Ravi soap. Wat een heerlijk monstertje![]()
![]()
Hij en Maf kunnen elkaars pootje schudden wat dat betreft. Ook hier veel apestreken afgewisseld door acties waardoor je ze weer alles vergeeft. Maar Ravi maakt het nog wel een beetje bonter dan Maverick met dat snipperen. Die arme Lais heeft ook heel wat te stellen met die terrorist!
Voor ons heerlijk leesvoer in ieder geval
Dat kan niet, Lais heeft hét zoenhoofdgonnie schreef:Ik denk dat Veertje bedoelde dat Raaf een zoenhoofd heeft. Kan het verkeerd hebben natuurlijk. Haha.
Tegenwoordig is het hier zelfs vaak: Maverick BraverikZamunda schreef:Ah, leuk dat je bijgelezen hebt tussen alle dozen in. Bonter dan Maflucie schreef:eindelijk weer even bijgelezen in de Ravi soap. Wat een heerlijk monstertje![]()
![]()
Hij en Maf kunnen elkaars pootje schudden wat dat betreft. Ook hier veel apestreken afgewisseld door acties waardoor je ze weer alles vergeeft. Maar Ravi maakt het nog wel een beetje bonter dan Maverick met dat snipperen. Die arme Lais heeft ook heel wat te stellen met die terrorist!
Voor ons heerlijk leesvoer in ieder geval? Wat is Maf een engeltje dan! Haha ja Lais heeft wel een volwaardige tegen-/medestander gevonden in haar avonturen
.
Als er geen pis op zit wel. Hahahaha.Zamunda schreef:Ah, leuk dat je bijgelezen hebt tussen alle dozen in. Bonter dan Maflucie schreef:eindelijk weer even bijgelezen in de Ravi soap. Wat een heerlijk monstertje![]()
![]()
Voor ons heerlijk leesvoer in ieder geval? Wat is Maf een engeltje dan! Haha ja Lais heeft wel een volwaardige tegen-/medestander gevonden in haar avonturen
.
Dat kan niet, Lais heeft hét zoenhoofdgonnie schreef:Ik denk dat Veertje bedoelde dat Raaf een zoenhoofd heeft. Kan het verkeerd hebben natuurlijk. Haha.. Zeg nou zelf?!
lucie schreef:Tegenwoordig is het hier zelfs vaak: Maverick BraverikHij is in veel opzichten supergemakkelijk en dat is deels te danken aan het feit dat ie zo ubercool is. Werkelijk niets brengt hem uit het lood. Al maakt dat de opvoedkundige puntjes wel wat lastiger want het boeit hem erg weinig wat je er van vindt dat ie je eten van je bord probeert te snaaien bv, of op je probeert te klauteren als je in een stoel zit
Ja lach maar, het is natuurlijk wel een ernstig probleemgonnie schreef:Als er geen pis op zit wel. Hahahaha.Zamunda schreef:Dat kan niet, Lais heeft hét zoenhoofd. Zeg nou zelf?!
Ah leuk om te lezenTineke schreef:Ha ha leuk om de Ravi soap te lezen
Leuk dat je het topic opgezocht hebt. Hij is echt heel erg leuk inderdaad, ik geloof dat ik dat ook minimaal een keer of vijf zeg per dagHeavy schreef:Ik ben ook weer bijgelezen . Ik was het topic kwijt . Hij klinkt als een heerlijke hond en zijn blik is
Tja, die heb je. Ik ken een fantastisch leuke hond, echt een levensgenieter en een grappig beest, maar als je hem vreemd bent en je geeft één blik staat hij gelijk 3 meter verder in de bosjes te schuilen. Altijd al zo geweest, van pup af aan. Die vreemde zijn de leukste he.Zamunda schreef: Ik zou hem soms wel door elkaar willen schudden, om de angst eruit te schudden, maar dat werkt helaas niet. En nu hadden we maar 10km gelopen maar als hij 40km met de baas loopt zou je denken dat hij toch wel een keer ontspant maar nee hoor, aan het eind van de wandeling nog net zo angstig als aan het begin.
Hm, ik snap niet echt wat je bedoelt in relatie tot mijn post/Willem, misschien begrijpen we elkaar niet goed. Ik zou Willem veel leuker vinden als hij niet zo angstig (voor ons) was.Crescent schreef:Tja, die heb je. Ik ken een fantastisch leuke hond, echt een levensgenieter en een grappig beest, maar als je hem vreemd bent en je geeft één blik staat hij gelijk 3 meter verder in de bosjes te schuilen. Altijd al zo geweest, van pup af aan. Die vreemde zijn de leukste he.Zamunda schreef: Ik zou hem soms wel door elkaar willen schudden, om de angst eruit te schudden, maar dat werkt helaas niet. En nu hadden we maar 10km gelopen maar als hij 40km met de baas loopt zou je denken dat hij toch wel een keer ontspant maar nee hoor, aan het eind van de wandeling nog net zo angstig als aan het begin.