Dat heb ik dan kennelijk verkeerd begrepen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Rituals puppies vliegen uit *laatste update pag 32
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: De Rituals puppies vliegen uit *update 1-8 eerste is weg
Ik dacht dat een pup tot uiterlijk 10 weken mee mocht naar de VS als "handbagage"
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat is alleen toegestaan als ze staand in een speciale vervoerstas onder de passagiersstoel passen en dat lukt bij kleine rassen wel gewoon, maar mijn pups voldoen niet aan de eisen die hoeraan gesteld zijn, omdat ze te hoog zijn.ranetje schreef:Ik dacht dat een pup tot uiterlijk 10 weken mee mocht naar de VS als "handbagage"![]()
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dus ze moeten in het ruim mee en in geen geval in de cabine?LongFields schreef:Dat is alleen toegestaan als ze staand in een speciale vervoerstas onder de passagiersstoel passen en dat lukt bij kleine rassen wel gewoon, maar mijn pups voldoen niet aan de eisen die hoeraan gesteld zijn, omdat ze te hoog zijn.ranetje schreef:Ik dacht dat een pup tot uiterlijk 10 weken mee mocht naar de VS als "handbagage"![]()
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Zo is het mij verteld ja, als ze groter zijn dan dat ze onder de stoel passen zullen ze in het vrachtruim richting de States vervoerd moeten worden.ranetje schreef: Dus ze moeten in het ruim mee en in geen geval in de cabine?
-
Gos
- Zeer actief
Jemig, dus ik moet haar nu echt zelf ophalen?
Daar zal Peter blij mee zijn 
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ja, kom maar halen hoor. Dan houd ik haar op mijn naam en kom haar af en toe ontvoeren voor een showtje hier en daar. 
-
Gos
- Zeer actief
Vind je het niet erg dat ze dan ook in een kennel gaatLongFields schreef:Ja, kom maar halen hoor. Dan houd ik haar op mijn naam en kom haar af en toe ontvoeren voor een showtje hier en daar.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
De Laekense verhaart niet hè, dus het wordt hoog tijd voor een huiskamerhond voor jullie vind ik.
En denk maar niet dat Dewy geen slechte dingen kan leren aan Faiza, je zou mijn tuin voor de grap eens moeten zien in de huidige staat, en mijn benen en armen...
En denk maar niet dat Dewy geen slechte dingen kan leren aan Faiza, je zou mijn tuin voor de grap eens moeten zien in de huidige staat, en mijn benen en armen...
-
Gos
- Zeer actief
Meneer denkt er anders over en die wou ik toch ook graag houdenLongFields schreef:De Laekense verhaart niet hè, dus het wordt hoog tijd voor een huiskamerhond voor jullie vind ik.![]()
Die van mij zijn net weer dichtLongFields schreef:En denk maar niet dat Dewy geen slechte dingen kan leren aan Faiza, je zou mijn tuin voor de grap eens moeten zien in de huidige staat, en mijn benen en armen...
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Of ik moet aan de krullebol
jammer dat het niet doorgaat maar voor zo'n leuk hondje moet vast snel een goed baasje komen 

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Het zou leuk staan bij je denk ik Alma.alm@ schreef:Of ik moet aan de krulleboljammer dat het niet doorgaat maar voor zo'n leuk hondje moet vast snel een goed baasje komen
-
Gos
- Zeer actief
Klinkt als een prima planalm@ schreef:Of ik moet aan de krullebol![]()
-
Supernova
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Zit ik in het fototopic een grapje te maken over een pup die over is
Wat vervelend dat het niet doorgaat, lijkt mij dat je voor zo'n pup wel zorgt dat je tijd hebt
Maar er komt vast snel een baasje
Wat vervelend dat het niet doorgaat, lijkt mij dat je voor zo'n pup wel zorgt dat je tijd hebt
Maar er komt vast snel een baasje
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Dat lijkt mij ookLongFields schreef:Het zou leuk staan bij je denk ik Alma.alm@ schreef:Of ik moet aan de krulleboljammer dat het niet doorgaat maar voor zo'n leuk hondje moet vast snel een goed baasje komen
We houden 't op 2 honden maar dit zal écht niet het laatste nestje van Suzanne zijnGos schreef:Klinkt als een prima planalm@ schreef:Of ik moet aan de krullebol![]()

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik hoop het niet nee, het is wel de bedoeling om met Tapas verder te fokken in ieder geval.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
En weer wat filmpjes, dit keer van 25 juli:
Groot en klein spelen in de tuin: http://youtu.be/NMLc-Yoz_gE
Vlaggetje trekken: http://youtu.be/caxPWBF8kNw
We worden geroepen: http://youtu.be/Rg6oqVo0Mts
Zomaar lekker rennen: http://youtu.be/LhCOnD84hh4
Groot en klein spelen in de tuin: http://youtu.be/NMLc-Yoz_gE
Vlaggetje trekken: http://youtu.be/caxPWBF8kNw
We worden geroepen: http://youtu.be/Rg6oqVo0Mts
Zomaar lekker rennen: http://youtu.be/LhCOnD84hh4
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Agosh is het al weer zover! Wat gaat dat hard.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
alm@ schreef:Of ik moet aan de krulleboljammer dat het niet doorgaat maar voor zo'n leuk hondje moet vast snel een goed baasje komen
ik kan ze alleen maar aanraden!!!...het is tot pfaffke nog een "pup"is ..anders had ik al bij suzanne op de bank gezeten haha...een zoon of dochter van Zidane en nozem
@ suzanne jammer van de pup naar amerika,maar er komt vast een heel goed baasje voor haar...en anders bouw je een huisje bij voor Eric

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Hij ziet me aankomen!RachelleAmericanBulldog schreef: @ suzanne jammer van de pup naar amerika,maar er komt vast een heel goed baasje voor haar...en anders bouw je een huisje bij voor Eric
Dat gaat hem echt niet worden helaas, hoe graag ik ook zou willen. Maar we hebben hier echt geen plek voor nog een hond.
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
haha ik weet het,jammer...ik zei gister al tegen Tovi (ze zei het van het pupje) Pupje halen..een meer of minder maakt ook niet uit haha....geloof niet dat ze erin trapte hahaLongFields schreef:Hij ziet me aankomen!RachelleAmericanBulldog schreef: @ suzanne jammer van de pup naar amerika,maar er komt vast een heel goed baasje voor haar...en anders bouw je een huisje bij voor Eric![]()
Dat gaat hem echt niet worden helaas, hoe graag ik ook zou willen. Maar we hebben hier echt geen plek voor nog een hond.

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Oei afscheid.... 8 weken zijn ook zo weer om he? Ik zou die mooie dame echt in de buurt houden als ik jou was 
Ik kon de pups redelijk goed afstaan, alleen op het moment dat ze ermee de deur uitliepen kwamen er toch een paar traantjes.
Ik kon de pups redelijk goed afstaan, alleen op het moment dat ze ermee de deur uitliepen kwamen er toch een paar traantjes.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik hoop ook dat dat gaat lukken, om haar in de buurt te houden. Tot nu toe nog geen geluk gehad maar ik moet het ook nog op mijn site zetten.
Wat jij schrijft heb ik precies zo, het gaat goed totdat de mensen wegrijden...
Wat jij schrijft heb ik precies zo, het gaat goed totdat de mensen wegrijden...
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
toch moet het wel kunnen hoor, je moet alleen even bij verschillende vliegmijen informeren. ik heb met kiefer ook gevlogen, die mocht ik in zijn reistas op mijn schoot houden. ik heb met de sas gevlogen. jammer dat het niet doorgaat, maar het zal wel zo moeten zijnLongFields schreef:Dat is alleen toegestaan als ze staand in een speciale vervoerstas onder de passagiersstoel passen en dat lukt bij kleine rassen wel gewoon, maar mijn pups voldoen niet aan de eisen die hoeraan gesteld zijn, omdat ze te hoog zijn.ranetje schreef:Ik dacht dat een pup tot uiterlijk 10 weken mee mocht naar de VS als "handbagage"![]()

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Dat was op een europese vlucht Jes, die hebben hele andere eisen. Ik heb hier in Nederland alle mogelijkheden geprobeerd, óf ze hebben een hitte-embargo tot september en vliegen geen dieren, óf ze vervoeren alleen pups van 10 weken of ouder (en dan weer jonger dan 12 weken, anders geldt de rabiës eis en zal de pup na de 12 weken enting minimaal nog 21 dagen moeten blijven).Hutsje schreef:toch moet het wel kunnen hoor, je moet alleen even bij verschillende vliegmijen informeren. ik heb met kiefer ook gevlogen, die mocht ik in zijn reistas op mijn schoot houden. ik heb met de sas gevlogen. jammer dat het niet doorgaat, maar het zal wel zo moeten zijnLongFields schreef:Dat is alleen toegestaan als ze staand in een speciale vervoerstas onder de passagiersstoel passen en dat lukt bij kleine rassen wel gewoon, maar mijn pups voldoen niet aan de eisen die hoeraan gesteld zijn, omdat ze te hoog zijn.ranetje schreef:Ik dacht dat een pup tot uiterlijk 10 weken mee mocht naar de VS als "handbagage"![]()
Dat heb ik dan kennelijk verkeerd begrepen.. sterkte met het uitvliegen van de rest!
Binnen Europa gelden weer andere eisen dan naar Amerika, de pup die morgen gehaald wordt gaat ook gewoon als handbagage mee in de cabine, en dat is naar Finland. Maar naar de States mag dat dus niet hier vandaan.
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Mooie hondjes Suzanne. Ik ben een hele poos niet op internet geweest dus ik heb ze niet goed kunnen volgen deze keer. Maar wat ik nu zie zitten er echt prachtige hondjes bij. Vind ze allemaal mooi maar ik zie wel wat uitblinkers. Leuk! Geniet er nog maar even van 
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Dat doe ik zeker Marc!
Ik ben heel tevreden over dit nest, vooral over de open karakters. En exterieurmatig mogen ze er ook zijn.
Helaas is er nog eentje (in mijn ogen de mooiste van het nest) beschikbaar, vanwege een hele late annulering van een Amerikaan. Dus die moeten we nog onder de pannen zien te krijgen.
Als we maar 1 hond hadden gehad en niet al 3, had ze zeker mogen blijven, het is een hele leuke pup tot nu toe.
Ik ben heel tevreden over dit nest, vooral over de open karakters. En exterieurmatig mogen ze er ook zijn.
Helaas is er nog eentje (in mijn ogen de mooiste van het nest) beschikbaar, vanwege een hele late annulering van een Amerikaan. Dus die moeten we nog onder de pannen zien te krijgen.
Als we maar 1 hond hadden gehad en niet al 3, had ze zeker mogen blijven, het is een hele leuke pup tot nu toe.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
En nog maar weer eens een filmpje:
http://youtu.be/P6NQu7cbXRk
http://youtu.be/P6NQu7cbXRk
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Wow is het alweer zo ver.. Jeetje wat ging die tijd snel! Het zijn volgens mij heerlijke pupjes en die ene krijgt vast en zeker snel een nieuw gouden mandje 

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
dat zal idd dan anders zijn en je hebt natuurlijk alles al uitgezocht. jammer maar nogmaals, het zal wel zo moeten zijn. komt heus goed!LongFields schreef:Dat was op een europese vlucht Jes, die hebben hele andere eisen. Ik heb hier in Nederland alle mogelijkheden geprobeerd, óf ze hebben een hitte-embargo tot september en vliegen geen dieren, óf ze vervoeren alleen pups van 10 weken of ouder (en dan weer jonger dan 12 weken, anders geldt de rabiës eis en zal de pup na de 12 weken enting minimaal nog 21 dagen moeten blijven).Hutsje schreef:toch moet het wel kunnen hoor, je moet alleen even bij verschillende vliegmijen informeren. ik heb met kiefer ook gevlogen, die mocht ik in zijn reistas op mijn schoot houden. ik heb met de sas gevlogen. jammer dat het niet doorgaat, maar het zal wel zo moeten zijnLongFields schreef:Dat is alleen toegestaan als ze staand in een speciale vervoerstas onder de passagiersstoel passen en dat lukt bij kleine rassen wel gewoon, maar mijn pups voldoen niet aan de eisen die hoeraan gesteld zijn, omdat ze te hoog zijn.ranetje schreef:Ik dacht dat een pup tot uiterlijk 10 weken mee mocht naar de VS als "handbagage"![]()
Dat heb ik dan kennelijk verkeerd begrepen.. sterkte met het uitvliegen van de rest!
Binnen Europa gelden weer andere eisen dan naar Amerika, de pup die morgen gehaald wordt gaat ook gewoon als handbagage mee in de cabine, en dat is naar Finland. Maar naar de States mag dat dus niet hier vandaan.

-
Sita
- Zeer actief
Het kan niet, het kan niet, het kan echt niet! We zitten echt vol met drie honden en daarbij mag Jeroen de volgende hond uitkiezen en die komt er pas als er nog maar eentje over is. Dus over hopelijk nog heel veel jaartjes.
Succes met het vinden van een geschikt baasje. Gaat vast lukken voor zo'n mooie pup
Succes met het vinden van een geschikt baasje. Gaat vast lukken voor zo'n mooie pup
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan