Is ook niks aan hoor, ze zijn eigenlijk supersaai...Gimmick schreef:Niks aan... hahaha

Moderator: moderatorteam
Is ook niks aan hoor, ze zijn eigenlijk supersaai...Gimmick schreef:Niks aan... hahaha
Ja super he. Dat had ik ook niet verwacht hoor. En Ren is zeker stoer. Hij hoefde niet eens een trui aan!Jackira schreef:Wat een knapperds, twee al in het water. En Ren is zo schattig en stoer
Dankjewel! Ja, gaaf hè.Lieske_1977 schreef:Ik vind het toch zúlke leuke en aantrekkelijke pups! Geweldige hondjes!
En nu al twee waterratjes, wat stoer!
Dankjewel, we doen ons best en het is superleukJoyce112 schreef:Ze worden alleen maar nog knapper!![]()
![]()
En wat een super start krijgen ze bij jou!
Die oren leiden een eigen leven ja. Dit zijn de leukste weken die laatste weken voor de fokker.hakunamatata schreef:Die oren die nu alle kanten op staan. Wat een heerlijke leeftijd dit ook
Ja, heerlijk!S@ndr@ schreef:ja dat weer werkt heerlijk mee, lekker voor de pupsels
Moet je eens zien wat een heerlijke hond er voor jou voorbij komt als de tijd daar rijp voor isGimmick schreef:Zucht...
Ze zijn zo mooi
Ik ook
Oh vast wel...sirene schreef:Moet je eens zien wat een heerlijke hond er voor jou voorbij komt als de tijd daar rijp voor isGimmick schreef:Zucht...
Ze zijn zo mooi
Het is een ontzettend leuk en zoet stelManuma schreef:Wat zijn ze toch leuk
Zijn Streep en Moja nu nog over?
Dankjewelmaart schreef:Het is echt een zalige bende zeg! Mega geslaagd nestje
Nabis is een echte gangmaker. Ze kan heel lief zijn maar volgens Marcus is het wel een pittige tante hoorZinodo schreef:Wat is Nabis mooilijkt mij ook een heel lief hondje! En de blonde damespups zijn té schattig
Nee, eigenlijk niet. Ze is wel heel ondernemend en de vrolijkste (grappigste) van het stel. Het zijn allemaal wel heel relaxte pups maar Moja is (nu) het snelst vol van nieuwe dingen.Jackira schreef:Heeft Moja het meest sterke karakter van het stel? Ik vind haar zo onverschrokken en kalm overkomen.