Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

benche's

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Zoek stok! schreef:
Neeltje schreef:
Dus als je iedere keer voor weet ik wat wordt uitgemaakt, moet je het maar slikken en je mond houden? Heeft de persoon die zulke dingen flikt dan ook maar enig benul wat dat bij sommige mensen teweeg zou kunnen brengen? Ik vind het uitlokken nog veel erger dan 'n reactie erop. En daarvan lopen er hier op het forum heel wat rond die constant aan het uitlokken zijn.
Wacht even nou, ik had al nagezocht dat Marc Jessica uit de tent heeft gelokt met zijn post. Hij wist donders goed dat de inhoud van zijn bericht Jessica zou triggeren met een tegenreactie. Exact hetzelfde is namelijk een tijdje geleden ook al gebeurd. Uitlokking dus. Jessica's reactie was voorspelbaar met een reactie waarvan ze wist dat het Marc en Martijn zou triggeren. Vervolgens klapt Martijn er over heen. Als je weet dat je in de gevarenzone zit, waarom dan zoals Anne ook zegt niet de pc uit doen, hard schreeuwen dat Jessica een piep is en lekker de hondjes uitlaten. De opmerking van Marc naar Jessica triggerde mij ook (het is precies ook mijn knopje), maar ik dacht 'zak er maar in', geen zin in weer dezelfde rel. En ja, dat had Jessica ook kunnen doen.
Weet je, ik heb geen flauw idee hier wie wie wel en wie wie niet mag, zal me worst wezen, houdt dat ook niet bij, en als ik iets lees lees ik gewoon wat er staat en niet dat die dat misschien wel tegen die persoon zou hebben. Als er twee vechten hebben er twee schuld, punt uit.
Neeltje

Zoek stok! schreef:
Nanna schreef:Triggeren, uitlokken, kom op zeg, we zijn toch volwassen mensen.
Als je je boos voelt worden, dan ga je es lekker achterover in je stoel zitten, neemt een bakkie pleur en denkt "Waar gaat over? Juist, maar over een stel honden".
Sommigen gaan mekaar hier te lijf of het over WO3 gaat. Ik snap dat niet.
Zó belangrijk zijn die k*thonden nou ook weer niet hoor ;-)
Maar het gaat toch helemaal niet over de honden :wink:
Waar gaat het hier dan wel over?? We zitten op 'n hondenforum, dus honden. Het gaat hier vast niet over de taarten van m'n taartenforum.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

starfleet schreef:
Dat laatste weet ik echt niet, ik lees momenteel lang niet alles. Maar inderdaad, in deze situatie kun je best je mond houden en je voor rotte vis laten uitmaken. Wat denk je nou wat erger is voor een uitlokker: dat jij lekker hapt, boos wordt en een ban om je oren krijgt, of dat je je mond houdt en natuurlijk wel in andere topics schrijft om te laten zien dat je aanwezig bent. Reken maar het laatste. Intussen kan je altijd zinnen op wraak, koud...

Dit in zijn algemeenheid overigens, ik heb het niet specifiek over dit conflict.

Anne
Precies.
Daarnaast kan je volgens mij ook nog reageren zonder te vervallen in
'schelden', als je toch niet op je vingers kan blijven zitten.
Voor toch reageren krijg je geen ban, het gaat om de manier waarop lijkt mij.
Afbeelding
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

Nanna schreef:
Zoek stok! schreef: Wacht even nou, ik had al nagezocht dat Marc Jessica uit de tent heeft gelokt met zijn post. Hij wist donders goed dat de inhoud van zijn bericht Jessica zou triggeren met een tegenreactie. Exact hetzelfde is namelijk een tijdje geleden ook al gebeurd. Uitlokking dus. Jessica's reactie was voorspelbaar met een reactie waarvan ze wist dat het Marc en Martijn zou triggeren. Vervolgens klapt Martijn er over heen. Als je weet dat je in de gevarenzone zit, waarom dan zoals Anne ook zegt niet de pc uit doen, hard schreeuwen dat Jessica een piep is en lekker de hondjes uitlaten. De opmerking van Marc naar Jessica triggerde mij ook (het is precies ook mijn knopje), maar ik dacht 'zak er maar in', geen zin in weer dezelfde rel. En ja, dat had Jessica ook kunnen doen.
Triggeren, uitlokken, kom op zeg, we zijn toch volwassen mensen.
Als je je boos voelt worden, dan ga je es lekker achterover in je stoel zitten, neemt een bakkie pleur en denkt "Waar gaat over? Juist, maar over een stel honden".

:thumleft:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
Neeltje

Ik ga naar m'n taartenforum, daar hebben we alleen discussies of we nu marsepein of chocola zullen gebruiken en wanneer we weer bij elkaar komen om te proeven.
MonaToetje
Zeer actief
Contacteer:

Neeltje schreef:Ik ga naar m'n taartenforum, daar hebben we alleen discussies of we nu marsepein of chocola zullen gebruiken en wanneer we weer bij elkaar komen om te proeven.
:smile: :smile: :smile: :smile:
(met dank aan Desi)
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Zoek stok! schreef: Wacht even nou, ik had al nagezocht dat Marc Jessica uit de tent heeft gelokt met zijn post. Hij wist donders goed dat de inhoud van zijn bericht Jessica zou triggeren met een tegenreactie. Exact hetzelfde is namelijk een tijdje geleden ook al gebeurd. Uitlokking dus.
ik blijf je roze bril extreem vervelend vinden. Weet jij nog wat er gezegd werd in de discussies over drukke hyperpup? Je weet dat ik in dit topic schreef, ik mijn pup hyperpup heb genoemd en laat nu heel die bagetaliserende reactie van Jessica het hele fenomeen hyperpup als larie afdoen. Dus wie reageert op wie? Jessica heeft al 1000 keer gezegd wat ze van het fenomeen hyperpup en Eva vond en het lijkt me dus onnodig om die reactie weer te geven in een topic waarin ik zit, ik over Eva heb geschreven en ik dus aangeproken wordt.

Ik heb helemaal geen zin meer om dit aan je te blijven uitleggen maar ik doe het toch aangezien je hier dingen neerzet als ik lok uit ed alsof dat een feit is. Hoe kan ik op Jessica reageren als ze het niet tegen mij heeft? Vraag je dat eens af. :ok: Ik reageer nl nooit op Jessica als ik me niet persoonlijk aangesproken voel. Daarnaast heb ik met moderators ed helemaal geen afspraken op wie ik wel en niet mag reageren. Idem voor Martijn.

Deze ban is gewoon de straf voor dat plaatje van die degelijke vrouwen dat Martijn postte na zijn eerste ban en waardoor er grote opwinding onder de moderators ontstond inclusief ik ga opstappen ed. Nu hebben ze hun gram gehaald en dat is niet alleen mij duidelijk hoor. Jessica zal wel geen waarschuwing gehad hebben aangezien ik er vanuit ga dat ze gewoon geklaagd heeft zoals altijd. :ok:

Martijn moet weg van een aantal moderators en die weg zijn ze ook ingeslagen. Hij geeft ze nl weerwoord en dat willen ze niet. Ik heb toch vorige keer al aangegeven dat om minder dan een goede reden Martijn uiteindelijk binnen no time van het forum zal vliegen.
Laatst gewijzigd door laeken op 20 aug 2008 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Nanna schreef:
Zoek stok! schreef: Wacht even nou, ik had al nagezocht dat Marc Jessica uit de tent heeft gelokt met zijn post. Hij wist donders goed dat de inhoud van zijn bericht Jessica zou triggeren met een tegenreactie. Exact hetzelfde is namelijk een tijdje geleden ook al gebeurd. Uitlokking dus. Jessica's reactie was voorspelbaar met een reactie waarvan ze wist dat het Marc en Martijn zou triggeren. Vervolgens klapt Martijn er over heen. Als je weet dat je in de gevarenzone zit, waarom dan zoals Anne ook zegt niet de pc uit doen, hard schreeuwen dat Jessica een piep is en lekker de hondjes uitlaten. De opmerking van Marc naar Jessica triggerde mij ook (het is precies ook mijn knopje), maar ik dacht 'zak er maar in', geen zin in weer dezelfde rel. En ja, dat had Jessica ook kunnen doen.
Triggeren, uitlokken, kom op zeg, we zijn toch volwassen mensen.
Jawel die kut honden zijn wel zo belangrijk, alleen de medeforumers zouden niet zo belangrijk gemaakt moeten worden dat je ze het allerachterste van je tong laat zien :H: :F:
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

starfleet schreef:
P!nki schreef:
Zoek stok! schreef:
Gollum schreef:Krijsende pups in de bench is natuurlijk hardstikke zielig, het lijkt mij dat bijna iedereen dat wel kan bedenken?
Daar ben ik benieuwd naar. Ik lees dat de fokker in het desbetreffende topic schrijft dat een pup natuurlijk protesteert in de bench en dat je daar niet direct aan mag toegeven. Ik begin me dus af te vragen of niet elke pup zo tekeer ging als Bram toen ik hem in de bench zette. Alleen kon ik het niet over m'n hart verkrijgen om hem te laten gillen. En anderen wellicht wel in het kader van 'hij moet er aan wennen, niet aan toegeven'. Alleen durft bijna niemand dat hier te posten.

Lune gilde wel wat af in de bench geef ik eerlijk toe. Nee, ik liet haar geen uren in de bench zitten, dat was met de bench training.... die ging als een drama queen eerste klas tekeer.
Toen ik de eerste keer het deurtje dicht deed en Buffy daarachter kwam ging ze loeien en huilen als een wolf. Ik heb daarop direct het deurtje opengedaan en een einde gemaakt aan de benchtraining.

Ik had best tegen een vijf minuten zielig zacht gepiep gekund, maar Buffy zette gelijk zo'n keel op dat ik besefte dat het een hele lange weg zou worden en daar had ik geen zin in. Maar even piepen- ik had haar al helemaal aan de bench gewend, ze sliep er ook in regelmatig- dat had ik wel een minuut of vijf kunnen aanhoren.

Als je denkt dat het zo hoort laat je misschien een pup wel krijsen (hoewel 3 uur), ik weet het niet. Ik kan het me niet voorstellen bij een pup die net in huis is, maar ik had ook puppyboeken in huis waarin het aangeraden werd pup de eerste nachten niet alleen te laten zodat je gemakkelijk een hand in de bench of doos kon steken en ook hoorde wanneer hij ' s nachts moest plassen. Erg nieuwerwets is dat niet, want mijn schoonouders hadden in de vijftiger jaren ook pup de eerste nachten in een doos naast het bed. Dat was toen ook vrij normaal. Je moet toch wel een bepaald karakter hebben ook om je helemaal verse pup zo maar te laten krijsen en krijsen en krijsen.

Anne
Is ook zo, maar even voor de duidelijkheid ;) ik heb lune dus niet door en door en door laten krijsen he ;) .. ik heb andere oplossingen gezocht, die met de tijd ook goed werkte ;) had alleen langer de tijd nodig.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Moos
Zeer actief

MARC_S schreef:
Zoek stok! schreef: Wacht even nou, ik had al nagezocht dat Marc Jessica uit de tent heeft gelokt met zijn post. Hij wist donders goed dat de inhoud van zijn bericht Jessica zou triggeren met een tegenreactie. Exact hetzelfde is namelijk een tijdje geleden ook al gebeurd. Uitlokking dus.
ik blijf je roze bril extreem vervelend vinden. Weet jij nog wat er gezegd werd in de discussies over drukke hyperpup? Je weet dat ik in dit topic schreef, ik mijn pup hyperpup heb genoemd en laat nu heel die bagetaliserende reactie van Jessica het hele fenomeen hyperpup als larie afdoen. Dus wie reageert op wie? Jessica heeft al 1000 keer gezegd wat ze van het fenomeen hyperpup en Eva vond en het lijkt me dus onnodig om die reactie weer te geven in een topic waarin ik zit, ik over Eva heb geschreven en ik dus aangeproken wordt.

Ik heb helemaal geen zin meer om dit aan je te blijven uitleggen maar ik doe het toch aangezien je hier dingen neerzet als ik lok uit ed alsof dat een feit is. Hoe kan ik op Jessica reageren als ze het niet tegen mij heeft? Vraag je dat eens af. :ok: Ik reageer nl nooit op Jessica als ik me niet persoonlijk aangesproken voel. Daarnaast heb ik met moderators ed helemaal geen afspraken op wie ik wel en niet mag reageren. Idem voor Martijn.

Deze ban is gewoon de straf voor dat plaatje van die degelijke vrouwen dat Martijn postte na zijn eerste ban en waardoor er grote opwinding onder de moderators ontstond inclusief ik ga opstappen ed. Nu hebben ze hun gram gehaald en dat is niet alleen mij duidelijk hoor. Jessica zal wel geen waarschuwing gehad hebben aangezien ik er vanuit ga dat ze gewoon geklaagd heeft zoals altijd. :ok:

Martijn moet weg van een aantal moderators en die weg zijn ze ook ingeslagen. Hij geeft ze nl weerwoord en dat willen ze niet. Ik heb toch vorige keer al aangegeven dat om minder dan een goede reden Martijn uiteindelijk binnen no time van het forum zal vliegen.
Maar jij reageert op een zodanige manier dat je er geen waarschuwing voor krijgt. Dat kan dus ook.
Afbeelding
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

Even terug op: iedereen denkt maar dat je tegenwoordig een bench nodig hebt, en hoe deden ze dat vroeger dan.
Nou vroeger deden ze hetzelfde als nu: sommige mensen namen hun pup in een grote doos mee naar bed. Andere mensen zette de pup in een grote doos (vooral ook hoog) in de huiskamer. Anderen zetten de pup in een doos in de berging. En verder kon je de pup ook nog met een mand/kleed in keuken/bijkeuken/badkamer of schuur opsluiten.
Al die dingen gebeurden en al die dingen gebeuren nog.
Alleen moet je in de meeste gevallen "doos" vervangen door "bench".

Natuurlijk zijn er zat mensen die mét bench (en ook zonder bench) hun pup zo dicht mogelijk bij zich houden, maar er zijn er echt ook legio die niet in de buurt van de baas slapen. Als ik 's avonds laat met de honden door de buurt loop, kan ik zeker tien schuren aanwijzen waar de hond al dan niet in een bench "slaapt". En dan bedoel ik niet de (werkende) boerderijen van D. en van D. maar gewoon honden in rijtjeshuizen. Ik weet daardoor wanneer er ergens een nieuwe pup zit, die jammert namelijk.
Van de klas van mijn jongste heeft ongeveer de helft een hond/kat en hiervan komt weer de helft niet in huis, al hebben de meeste wel een warme overdekte slaapplaats.

Ook op het terreintje waar ons tweede huisje staat heb je dat, van de twaalf honden die daar verder wonen (dus niet die van ons) slapen er vijf in de schuur: 1 Rottweiler, 1 Kooiker, 1 JR, 2 Duitse Staanders. Tegen de baas van de kooiker heb ik er eens iets van gezegd, hij keek of hij water zag branden. "Hoezo? Dat is ie gewoon, hij slaapt altijd in de schuur. Kost geen enkele moeite om hem erin te krijgen."

Zelf heb ik héél erg lang geen gebruik gemaakt van een bench, wel waren alle hondenbedden (zelfmaak) voorzien van een stukje ketting met een musketon. Daardoor kon ik een hond verplicht op zijn plaats laten liggen. Dat is wel eens fijn als je met erg natte/vuile honden thuis komt.Door omstandigheden gewongen heb ik een jonge hond veel langer alleen moeten laten als wat ik van plan was (mijn moeder lag op sterven). Los laten lopen was geen optie dus noodgedwongen kwam er een variokennel. De hond was tot mijn verbazing binnen een dag gewend aan de kennel. Ging er met plezier in, protesteerde absoluut niet tegen het opgesloten worden, sterker nog: leek erom te vragen en heeft in zijn lange leven na deze periode nog veel gebruik gemaakt van zijn "Hokje". Uiteindelijk is de kennel opgeruimd omdat hij in de weg stond. De hond was het daar helemaal niet mee eens.
Later heb ik een oude hond met veel verlatingsangst gehad. Deze hond was het allerliefst op 10 cm afstand van mijn voeten. Maar als dat echt, echt, echt niet kon: dan wou ze graag in de kennel liggen. En dan graag met deur dicht. Ze werd onrustig (maar kwam er voor geen goud uit) als een huisgenoot met compassie het deurtje openzette. Ze kwam pas weer tevoorschijn als ik thuis kwam.
Op dit moment maak ik geen gebruik van een bench/kennel maar Eva wordt soms wel aan bank of bureau vastgelegd met een riem.

Waar ik vooral moeite mee heb is dat die bench ook bij de trainingmethode schijnt te horen. Hoe vaak ik de instructeur op de KC niet heb horen zeggen: "doet ie het niet, dan zet je hem even in de bench en je kijkt er niet naar om. Een paar minuten is al voldoende. En je zal zien hoe snel hij geconcentreerd gaat werken als hij erachter komt dat het alternatief wegsluiting in de bench is."
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Moos schreef:
MARC_S schreef:

Maar jij reageert op een zodanige manier dat je er geen waarschuwing voor krijgt. Dat kan dus ook.
Als je dit forum eens goed doorspit dan zal je reacties lezen naar Martijn toe die linea recta een ban moeten opleveren. Heb je de reactie van Marion gelezen? Jij moet eerst hulp zoeken voor je je op fora op internet zou mogen begeven. Heb je Jessica's reacties gelezen voor die van Martijn? Hij praat zoals hij praat en naar mijn weten is dat de laatste tijd nogal rustig en normaal. Niet bepaald dezelfde discussies als de afgelopen jaren maar net nu hij veel minder reageert wordt hij uiteindelijk gebanned.

Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is en dat was 10 jaar prima en nu ineens niet meer.

Kan je je niet voorstellen dat als je gedwongen wordt totaal anders te zijn dan je bent dat je dat weigert? Dat je weigert voor Bassie en Adriaan en dramaqueen uitgemaakt te worden door bepaalde personen die dat zonder enige consequentie kunnen doen schijnbaar?
Afbeelding
MonaToetje
Zeer actief
Contacteer:

MARC_S schreef:
Zoek stok! schreef: Daarnaast heb ik met moderators ed helemaal geen afspraken op wie ik wel en niet mag reageren. Idem voor Martijn.

:
Naar mijn mening ben je als je al uit je plaat gaat omdat een bepaalde forummer * tegen de onderling gemaakte afspraken in * op jou reageert aan een forumbreak toe. :19:
Het is toch van de zotte dat een stel volwassen mensen niet normaal met elkaar over 1 ( on ) topic kunnen discussieren :19:

Ik heb absoluut niks tegen Jessica maar die tirade over die onderling gemaakte afspraken die Marc verbrak sloeg dus echt nergens op , en zegt meer over haar dan over Martijn. want het was nergens voor nodig en behoorlijk kinderachtig , als het mij vraagt.

Tja, en Martijn had niet moeten schelden.......

Ik vind dat als Martijn een ban heeft dat Jessica en Kitty er dan ook een hadden moeten krijgen. :19:
(met dank aan Desi)
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

starfleet schreef:
massam schreef: als dat de reden is vind ik persoonlijk (en nee ik heb geen hekel aan haar) dat jessica ook meemag want die heeft precies hetzelfde gedaan, zelfde monniken zelfde kappen.
Jessica zal een andere status hebben qua waarschuwingen en bans op het moment. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat zij een waarschuwing heeft gehad voor uitlatingen in dit topic. Ik heb ook geen hekel aan Jessica :wink: Aan Martijn ook niet overigens, ik zou eigenlijk helemaal niet weten aan wie ik een hekel heb behalve aan dat meisje dat haar pupje uren laat krijsen zodat hij de andere ochtend nog helemaal schor is.

Jessica en Martijn weten allebei heel precies inmiddels hoe ze elkaar via de honden kunnen raken. Welke woorden er dan gebruikt worden of er nu wel of niet gescholden wordt, wat je schelden noemt of niet, maakt dan niet uit . Ik vind "uberhond" nou bepaald geen scheldwoord, maar Jessica weet heel best wat het bij Martijn doet als ze dat woord gebruikt. Als ik modje was zou ik daar een waarschuwing voor uitdelen. Of beiden, of allebei niet.
Anne
helemaal mee eens
Afbeelding
Moos
Zeer actief

MARC_S schreef:
Als je dit forum eens goed doorspit dan zal je reacties lezen naar Martijn toe die linea recta een ban moeten opleveren. Heb je de reactie van Marion gelezen? Jij moet eerst hulp zoeken voor je je op fora op internet zou mogen begeven. Heb je Jessica's reacties gelezen voor die van Martijn? Hij praat zoals hij praat en naar mijn weten is dat de laatste tijd nogal rustig en normaal. Niet bepaald dezelfde discussies als de afgelopen jaren maar net nu hij veel minder reageert wordt hij uiteindelijk gebanned.

Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is en dat was 10 jaar prima en nu ineens niet meer.

Kan je je niet voorstellen dat als je gedwongen wordt totaal anders te zijn dan je bent dat je dat weigert? Dat je weigert voor Bassie en Adriaan en dramaqueen uitgemaakt te worden door bepaalde personen die dat zonder enige consequentie kunnen doen schijnbaar?
Maar dat weet je dan dus toch? Dat weet je toch al langer dan deze week?
En dan blijf ik erbij dat jij dus wel kan reageren op een manier die je niet eens een waarschuwing oplevert, en Martijn dus op het randje balanceert en dat soms teveel doet.
Er is in deze geen 1 partij de zielepiet vind ik hoor.
Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Neeltje schreef:Ik ga naar m'n taartenforum, daar hebben we alleen discussies of we nu marsepein of chocola zullen gebruiken en wanneer we weer bij elkaar komen om te proeven.
Chocola :ok:

Ik ben ook dol op koken, bakken én braden... Mag ik een linkje naar dat forum?
Afbeelding
Neeltje

Frenk schreef:
Chocola :ok:

Ik ben ook dol op koken, bakken én braden... Mag ik een linkje naar dat forum?
Ik wilde al net zeggen, iemand 'n stukkie taart?? Link is:

http://www.takeforum.com/taartenklepzuid
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

MARC_S schreef:ik blijf je roze bril extreem vervelend vinden. Weet jij nog wat er gezegd werd in de discussies over drukke hyperpup? Je weet dat ik in dit topic schreef, ik mijn pup hyperpup heb genoemd en laat nu heel die bagetaliserende reactie van Jessica het hele fenomeen hyperpup als larie afdoen. Dus wie reageert op wie? Jessica heeft al 1000 keer gezegd wat ze van het fenomeen hyperpup en Eva vond en het lijkt me dus onnodig om die reactie weer te geven in een topic waarin ik zit, ik over Eva heb geschreven en ik dus aangeproken wordt.
Ik ben het ook niet met jou eens in de kwestie bench voor werkhonden en het onderscheid tussen 'gewone honden' en Belgen. Daar hebben we al een keer een flinke discussie over gehad. Jessica gaat er wel weer op in en baf daar explodeert het weer. Jij noemt het een roze bril, ik noem het een beetje tegengas op jouw boosheid en beweringen dat Martijn onschuldig is en de moderators vervangen moeten worden.

Ik zou als ik Martijn was toch eens wat vaker de uitknop indrukken in plaats van de boosheid van het scherm te laten spatten. Want op deze manier heeft hij straks een definitieve ban aan z'n broek. Naast mij zijn er veel meer mensen die dat jammer zouden vinden. Ik vind het niet zoveel met veranderen te maken hebben, wel met een beetje normaal met elkaar omgaan. En ja, dat geldt voor iedereen.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Frenk
Zeer actief

Neeltje schreef:Ik wilde al net zeggen, iemand 'n stukkie taart?? Link is:

Mogen desserts ook? Of moet ik dan zelf een toetjesforum oprichten? :N: :mrgreen:
Afbeelding
Neeltje

Frenk schreef:

Mogen desserts ook? Of moet ik dan zelf een toetjesforum oprichten? :N: :mrgreen:
ja hoor dat mag ook, als het maar leeeeeeeeeeeekker is! :cheer: ik ben 'n toetjes fanaat....... jammie jammie
Laatst gewijzigd door Neeltje op 20 aug 2008 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Frenk
Zeer actief

Niet om het één of ander hoor (:mrgreen:) maar waarom zijn de mensen die nu moderator zijn eigenlijk moderator :denken:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Frenk schreef:Niet om het één of ander hoor (:mrgreen:) maar waarom zijn de mensen die nu moderator zijn eigenlijk moderator :denken:
Waarom ben jij forummer :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Neeltje schreef:
Frenk schreef:

ja hoor dat mag ook, als het maar leeeeeeeeeeeekker is! :cheer: ik ben 'n toetjes fanaat....... jammie jammie
Je hebt een restaurant in Amsterdam dat alleen maar desserts serveert. Dus als voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht en tussengerechten. :cheer:
Frenk
Zeer actief

Neeltje schreef:
Frenk schreef:

Jippie :cheer: Tiramisu, creme brulee, pannacotta (van witte chocolade) here I come :cheer:

(ik wil eigenlijk nog een kwinkslag maken over 'zoete broodjes', maar die is eigenlijk te flauw toch? :mrgreen: )
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

chrico schreef:
Frenk schreef:Niet om het één of ander hoor (:mrgreen:) maar waarom zijn de mensen die nu moderator zijn eigenlijk moderator :denken:
Waarom ben jij forummer :mrgreen:
Nee, ik bedoel of ze gekozen zijn of hebben zij samen het forum opgericht of zit er een ander verhaal achter? :mrgreen:

(ik vind het hier onwijs leuk btw, ook mét alle aanvaringen :ok:)
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Frenk schreef:Nee, ik bedoel of ze gekozen zijn of hebben zij samen het forum opgericht of zit er een ander verhaal achter? :mrgreen:

Ze benoemen zichzelf en zijn modje om een bepaalde fatsoensnorm die iedereen onduidelijk is behalve hunzelf te kunnen uitdragen hier :ok:
Daarbij is discriminatie van bepaalde personen toegestaan, vooral als het homoseksualiteit betreft maar iemand adviseren om een boek te schrijven is bijv. weer NOT DONE :smile: :smile: :smile:
Iemand met zijn kop door de tralies willen smeren mag wel weer en homo's mag je ook bassie en adriaan noemen.
Wat weer niet mag volgens de fatsoensnormen is per pb de modjes nitwits noemen maar wat wel weer mag is dat een modje anderen nitwits noemt op dit forum :ok:
En als je nou die fatsoensnormen nastreeft Frenk zal jij vast wel toegelaten worden tot het modjesteam :ok:
Heeft dus niks met vriendjespolitiek te maken mocht je dat denken :mrgreen:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Het ontgaat me even wat je met deze vraag wil bereiken, misschien kun je dat eens uitleggen? :denken:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Addy schreef:
Frenk schreef:Nee, ik bedoel of ze gekozen zijn of hebben zij samen het forum opgericht of zit er een ander verhaal achter? :mrgreen:

Ze benoemen zichzelf en zijn modje om een bepaalde fatsoensnorm die iedereen onduidelijk is behalve hunzelf te kunnen uitdragen hier :ok:
Daarbij is discriminatie van bepaalde personen toegestaan, vooral als het homoseksualiteit betreft maar iemand adviseren om een boek te schrijven is bijv. weer NOT DONE :smile: :smile: :smile:
Iemand met zijn kop door de tralies willen smeren mag wel weer en homo's mag je ook bassie en adriaan noemen.
Wat weer niet mag volgens de fatsoensnormen is per pb de modjes nitwits noemen maar wat wel weer mag is dat een modje anderen nitwits noemt op dit forum :ok:
En als je nou die fatsoensnormen nastreeft Frenk zal jij vast wel toegelaten worden tot het modjesteam :ok:
Heeft dus niks met vriendjespolitiek te maken mocht je dat denken :mrgreen:
Nounou Addy, weer een mooie stok gevonden om mee te slaan? :denken:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

LongFields schreef:
Nounou Addy, weer een mooie stok gevonden om mee te slaan? :denken:
ooit bedacht dat als er niks te vinden is je ook die stok niet nodig hebt :denken:
Hou aub op met dat hypocriete gedoe Suzan, is ook alleen maar omdat je modje geweest bent en de modjes niet wil afvallen :roll:
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

God wat doen de modjes het toch weer allemaal slecht... :roll:
Ik begrijp nog steeds niet dat mensen hier dagelijks hun tijd verdrijven terwijl alles verkeerd is en ze het met niets eens zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”