Slechte kwaliteit. Maar ik ben vanmorgen met Taran op pad geweest. Eerst op bezoek naar "oma" Mika en "tante" Lilo. Nou nou, die Lilo heeft een harde hand van opvoeden hoor. Taran vond het maar een rare gewaarwording. Lilo is een dwergsaarloos, 50 cm hoog. Maar het de attitude van minstes 2,5 meter. Ze heeft Taran alle hoeken van de kamer laten zien
Oma mika was niet lekker dus die hebben we lekker met rust gelaten.
Daarna op pad om Grote rode reu Avram op te halen. Eerst even buiten kijken hoe het samen ging maar dat was geen probleem. Taran vond hem geweldig
Samen in de auto en op naar het bos. Het was best druk dus we zijn verschillende hondjes tegen gekomen. Taran en Avram hebben achter elkaar een gezeten, lekker gerend, tegen elkaar opgebokst. Heerlijk stel zo.
Alles bij elkaar, met kopje thee erbij 3 uur weg geweest met Taran. Die was dus moe. Ik dacht, da's handig. Dan kan ik hem even thuis naar binnen doen, water geven en dan boodschappen doen. Zo gezegd, zo gedaan.
Eenmaal thuis dus Taran naar binnen gebracht en ik naar de winkel.
Ik bedacht me in de rij van de kassa dat Taran wel het eea te slopen had nu en?!?! dat ik vergeten was dat ik een rollade op de aanrecht had liggen. Open bloot nog wel, want die stond in de marinade
Snel naar huis. Toen ik de oprit opkam zag ik tot mijn opluchting de spullen nog voor de raam staan en hangen. Oke, dat was al gelukt. Zolang er geen rare pakjesmeneer op de raam staat te bonken gaat dat dus goed. Ik zag Taran door het raam kijken.
Ik ben met mijn boodschappen naar binnen gelopen en eerst een blik op de aanrecht geworpen. En........
Niks had meneer gedaan. Gewoon langs de aanrecht opgelopen en niks gestolen. Knappe man