LongFields schreef:Ik vraag me af of directe buren (indien die er zijn) net zo blij zijn met de manier van aanwennen van een kennel als de mensen die er hier nu zo hoog over opgeven.
nooit geen problemen gehad met de buren of hier op het parkeerterrein met de collega's
Verder denk ik dat het hier weinig toevoegt om er zo over door te blijven miepen hoe goed men zelf wel niet is, en hoe dom het geweest is van de TS om haar hond niet direct een hele poos alleen te hebben gelaten.
Achteraf kijk je een koe in d'r kont zullen we maar zeggen. Het is zoals het is, en de TS een schuldgevoel aanpraten ten aanzien van hoe ze met haar nu in beslag genomen hond omgegaan is heeft geen enkele toegevoegde waarde.
voegt in zoverre toe dat TS enkel in de drama-modus schiet over het verblijf van de hond in het (laser?) asiel ipv dat ze de eventuele positieve kanten probeert te zien, sneller gaat het toch niet & als het verblijf daar betekend dat haar hond een stuk zelfstandiger terug komt is dat alleen maar meegenomen, toch?
Het hoeft dus niet enkel negatief te zijn, dat bedoel ik...
maar goed, ahhhh, aaaaaahhhhh & ohhhh komt hier schijnbaar eerder....
ben benieuwd wat de reacties waren als TS de moeder van het kindje was geweest & de hond niet in beslag genomen was, hoe er dan gereageerd werd (zie ook eerdere topics over honden die flink gebeten zijn waarbij geen actie is ondernomen qua inbeslagname en de eigenaar van de betreffende hond hier niet zat, enkel de eigenaar van de gebeten hond)
geloof nog steeds niet dat het het hele verhaal is, enkel dit incident, denk zomaar dat er eer dossier van de hond al was & dat dit de druppel is geweest, er is eerder "opgeschept" mbt het verdedigen van TS, daar zou dus prima melding van gemaakt kunnen zijn, daar hoeft TS niet direct van op de hoogte gesteld te zijn...