Wrom? krijg jij er soms ook een?M@rleen schreef:Wat een leuke foto's!
Ik zie trouwens ineens overal Stabij's lopen...
Als je een Opel koopt zie die overal rijden, koop je een Renault dan zie je juist die overal.
Moderator: moderatorteam
Wrom? krijg jij er soms ook een?M@rleen schreef:Wat een leuke foto's!
Ik zie trouwens ineens overal Stabij's lopen...
Nee hoor, hier geen 2e hond en als die er komt wil ik een Hovawart of WetterShima schreef:Wrom? krijg jij er soms ook een?M@rleen schreef:Wat een leuke foto's!
Ik zie trouwens ineens overal Stabij's lopen...![]()
Als je een Opel koopt zie die overal rijden, koop je een Renault dan zie je juist die overal.

Die is zooo leuk!Machie schreef:hoe doet reutje met de witte kont het Marjoleine?
Die vond ik zo leuk
Ik vond 'm zo vreselijk zoet. Net een willemijntjeMarjoleine schreef:Die is zooo leuk!Machie schreef:hoe doet reutje met de witte kont het Marjoleine?
Die vond ik zo leuk
Hij doet het perfect Is wel een van mijn favorietjes

Wij hebben ook geprobeerd hem te overtuigen dat het een bijzondere naam is voor een teefje, maar hij hield voet bij stuk.HillieS schreef:Wat een schatjes! Maar ik fronste wel even bij de naam Brutus... Zo zou ikzelf een stabij nooit noemen, maar goed dat zeg ik.
Haha, had helemaal niet door dat het een teefje is...Marjoleine schreef:Wij hebben ook geprobeerd hem te overtuigen dat het een bijzondere naam is voor een teefje, maar hij hield voet bij stuk.HillieS schreef:Wat een schatjes! Maar ik fronste wel even bij de naam Brutus... Zo zou ikzelf een stabij nooit noemen, maar goed dat zeg ik.
Zijn eerste stabij ooit heette ook zo en dat was ook een teefje.
Het past gek genoeg wel bij haar