Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Daan, ik wil denk ik 16 januari een A4-tje met geprint ice-gedoe (of chocolade-papier, dat eetpapier vind ik goor). Dan maak ik zelf een klein vierkant plaatje, en uit 1 A4 kun je er dan wel 24 printen denk ik.
Pieter wordt namelijk 50, en wil wel een feestje geven. Ik denk dat ik dat ga laten cateren, maar een kleine cupcake van tevoren is natuurlijk wel leuk (al ben ik anti-gebak en koffie, en krijgen ze dat hier nooit). Die cakjes kan ik wel bakken, en als jij dan een plaatje kunt printen op vanillie-suiker gedoe of de chocola is dat helemaal leuk natuurlijk. Krijg je een plaatje van mij van Pieter toen hij 2 was met een tekst erop. Gewoon vierkant. Kan dat?
Wil je het plaatje dan in jpg?
Jojoke schreef:Daniëlle, hoe werkt het precies met de fotoprintjes?
Ik lever een fotootje.......
Jij print ze op eetbare vellen....
Jij stuurt ze op.............
Als ik er 30 wil wat kost dat dan met verzenden en al?
Ze zijn zeldzaam briljant....................
Je stuurt een fotootje (liefst al vierkant, of iig zodat ie in vierkant te bewerken is) en die bewerk ik dan, ik stuur ze op in een stevige hardkartonnen envelop met bubbeltjesplastic. De sheets zijn luchtdicht verpakt (zo blijven ze flexibel). Icing kun je na het knippen/snijden eventueel hard laten worden. Dan worden het een soort schildjes.
Per a4 kost een icingvel 8 euro inclusief verzenden en voor een ouwel 5,50 inclusief verzenden.