Ik wil wel heel graag die black and tan, hoeft geen strik omheen hoor.

Moderator: moderatorteam
Ik heb even foto's van de broertjes opgezocht toen ze ongeveer even oud waren, en daarop kun je zien dat Mojo en Rally toen hun donkerdere haren op het lijf al kwijt waren, Jippie had het nog en die is ook wat gemeleerder gebleven dan zijn 2 broers. Als ik de vachten van Moja en Arena zie verwacht ik dat die meer Mechelaarachtig zullen gaan worden.veertje schreef:Ze zijn echt zo leuk!![]()
Waren Mojo en zijn broers ook zo donker toen als Arena en Moja?
Sirene weet dat waarschijnlijk wel zeker, maar ik vermoed dat dat Moja is. Arena heeft een heel klein wit sikje en Moja een zwart onderkinnetje.Juultje25 schreef: Op de laatste foto's en dan de foto van pup alleen met groen knuffeltje in zn bekkie, is dat Arena?
Dat was Mojo van mij ook. En die doet dat nu nog steeds heel graag en vaak.** Angela ** schreef: Enne , pas maar op
Mijn Kono was ook de grootste slaapkop in t nest
Maar dat sloeg ineens om en nu na 2,5 jaar is ze nog steeds super actief ( en debiel Haha )
Klopt, het is MojaLongFields schreef:Sirene weet dat waarschijnlijk wel zeker, maar ik vermoed dat dat Moja is. Arena heeft een heel klein wit sikje en Moja een zwart onderkinnetje.Juultje25 schreef: Op de laatste foto's en dan de foto van pup alleen met groen knuffeltje in zn bekkie, is dat Arena?
Hij lijkt verder niet op Mullu maar Mullu was net zo'n onweerstaanbaar pupjeRami schreef:Ik word heel vrolijk van het hoofd van Ren. Gek genoeg doet hij me een beetje aan jouw Mulu denken...
Nou, dat is altijd handigPersistence schreef:Dat van de pies maakt me helemaal niks uit, maar het zou té gevaarlijk zijn omdat ik meteen stapelverliefd zou worden en omdat het ook nog eens precies het type hond is waar ik van hou.sirene schreef:Dat mag hoor! Dat doen wij ook. Je moet het alleen niet erg vinden dan in de puppypies te liggen. Ze doen het af en toe keurig op de matjes maar tijdens het spelen meestal nietPersistence schreef:Wat ziet dat er ontzettend gezellig uit, je zou er toch zo languit tussen willen gaan liggen
Ik bied me hierbij dan ook alvast als oppas - en trainingsvrijwilliger aan voor de toekomstige pup-eigenaren
Uitstekende argumentatie!nomo schreef:Ik wil Streep en dan Moja erbij omdat ik die kleur nog niet heb
Mijne ook en StipCacao blijft mijn favorietje