Ook goed. Keith is leuker.petra1 schreef:Jaggerbram en thijs schreef:Mickgeorges schreef:Mac?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ravi in Zamunda ♥ . Uit met de zwempret? (p32)
Moderator: moderatorteam
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Re: Jatmoos in Zamunda ♥ ; GRRRR, Jatmoos!!

- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Ik vind ze allebei niks, de namen wel, de bekende mannen nietbram en thijs schreef:Ook goed. Keith is leuker.petra1 schreef:Jaggerbram en thijs schreef:Mickgeorges schreef:Mac?

- bram en thijs
- Zeer actief
Graham dan?petra1 schreef:Ik vind ze allebei niks, de namen wel, de bekende mannen nietbram en thijs schreef:Ook goed. Keith is leuker.petra1 schreef:Jaggerbram en thijs schreef: Mick

- petra1
- Zeer actief
Norton? Die heeft wel leuke humor, en dat heeft HZN ook volgens mijbram en thijs schreef:Graham dan?

- bram en thijs
- Zeer actief
Bertus op de Norton en Tinus op de BSA. Da's keus uit drie namenpetra1 schreef:Norton? Die heeft wel leuke humor, en dat heeft HZN ook volgens mijbram en thijs schreef:Graham dan?

- petra1
- Zeer actief
Zie, we maken het wel makkelijk zo
Ze kan niet zeggen dat we niet mee denken

- bram en thijs
- Zeer actief
Eens.petra1 schreef:Zie, we maken het wel makkelijk zo![]()

- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
geweldig nieuws
Maverick wil ook in bed
Doen we maar niet
En inderdaad, dan is het ineens rustig, tè rustig…. Om later de restanten van de windhondenterreur terug te vinden

Maverick wil ook in bed

En inderdaad, dan is het ineens rustig, tè rustig…. Om later de restanten van de windhondenterreur terug te vinden

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Het is een Gerrit wand hij steelt als de raven.
ik ben Gerrit
en ik steel als de raven.
Ben een boef, in de ogen der braven.
Maar wat moet je nou, als je niks hebt.
In deze wereld waar je steeds wordt genept.
https://www.youtube.com/watch?v=a0oiWfvcepc
ik ben Gerrit
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
jezus, dat is een oud nummertwinkeltje schreef:Het is een Gerrit wand hij steelt als de raven.
ik ben Gerrit

ellen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
twinkeltje schreef:Het is een Gerrit wand hij steelt als de raven.
ik ben Gerrit
Hahahaha, en dat klopt nog ook.
Mijn vader heette Gerrit en die stal vroeger uit de bouw kozijnen en dergelijke voor zijn eigen te bouwen huis.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Onze Gerrit steelt gelukkig niet. Maar hij is wel lief. En zwart 

- twinkeltje
- moderator
Ja kwam er achter dat nummer moest ik ineens aan denken blijkt uit 1973 was ik pas 4ellen en de birmanen schreef:jezus, dat is een oud nummertwinkeltje schreef:Het is een Gerrit wand hij steelt als de raven.
ik ben Gerrit
https://www.youtube.com/watch?v=a0oiWfvcepc![]()
ellen
- twinkeltje
- moderator
Moet hij nog leren vastFotogravinnetje schreef:Onze Gerrit steelt gelukkig niet. Maar hij is wel lief. En zwart

- Zamunda
- Zeer actief
Re: Jat Moos in Zamunda ♥ ...
Hahaha, jullie hebben niet stilgezeten en zijn lekker bezig geweest met namen
. Ik vind Raaf leuk (bedankt lotje&famke), maar driemaal raden: man vindt het niks
. Ik ga straks eens Ravi voorstellen (kan ik mooi afkorten tot Raaf
). Ben druk bezig geweest met het editten van een filmpje, hij is hem nu aan het exporteren en als dat gelukt is stuur ik de postduif naar joebtjoeb
.
.
.

Uhuhsjm schreef:Ja, dat zeg ik toch. Inleveren! Zahra wil dolgraag een racevriendje.

Hahaha, vreselijke raven zijn het!lucie schreef:geweldig nieuws![]()
Maverick wil ook in bedDoen we maar niet
![]()
En inderdaad, dan is het ineens rustig, tè rustig…. Om later de restanten van de windhondenterreur terug te vinden![]()
Raaf zegt dat Gait hier maar in de leer moet, bij de meesterraafFotogravinnetje schreef:Onze Gerrit steelt gelukkig niet. Maar hij is wel lief. En zwart

- bram en thijs
- Zeer actief
Als jij Ravi voorstelt dan gaat hij zeuren over The Beatles. Wedden?

- Zamunda
- Zeer actief
Oh gut, wat is er met de Beatles dan?bram en thijs schreef:Als jij Ravi voorstelt dan gaat hij zeuren over The Beatles. Wedden?
- bram en thijs
- Zeer actief
Ravi Shankar, met name George was zeer in de man geïnteresseerd.Zamunda schreef:Oh gut, wat is er met de Beatles dan?bram en thijs schreef:Als jij Ravi voorstelt dan gaat hij zeuren over The Beatles. Wedden?

- Zamunda
- Zeer actief
Euh, denk niet dat hij dat weet of dat hij dat als negatief ziet. Maar het zou toch zomaar kunnen, want hij is echt vreselijk lastig als het op namen aankomtbram en thijs schreef:Ravi Shankar, met name George was zeer in de man geïnteresseerd.Zamunda schreef:Oh gut, wat is er met de Beatles dan?bram en thijs schreef:Als jij Ravi voorstelt dan gaat hij zeuren over The Beatles. Wedden?

- bram en thijs
- Zeer actief
Mogen wij een oordeel over zijn eigen naam vellen? Ook al is hij daar zelf onschuldig aan, kunnen we zeggen wat past.Zamunda schreef:Euh, denk niet dat hij dat weet of dat hij dat als negatief ziet. Maar het zou toch zomaar kunnen, want hij is echt vreselijk lastig als het op namen aankomtbram en thijs schreef:Ravi Shankar, met name George was zeer in de man geïnteresseerd.Zamunda schreef:Oh gut, wat is er met de Beatles dan?bram en thijs schreef:Als jij Ravi voorstelt dan gaat hij zeuren over The Beatles. Wedden?![]()
.

- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Ravi is een leuke naam! De eerste ook waarbij ik denk: ja! Dus meneer Zamunda, zeg maar gewoon dat het goed is
Hoe gaat het intussen? Rustig kunnen slapen?

Hoe gaat het intussen? Rustig kunnen slapen?
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Zamunda
- Zeer actief
bram en thijs schreef:Mogen wij een oordeel over zijn eigen naam vellen? Ook al is hij daar zelf onschuldig aan, kunnen we zeggen wat past.

Nou, laten we hopen dat dat een goed voorteken ishakunamatata schreef:Ravi is een leuke naam! De eerste ook waarbij ik denk: ja! Dus meneer Zamunda, zeg maar gewoon dat het goed is![]()

Slapen gaat heerlijk en rustig momenteelhakunamatata schreef:Hoe gaat het intussen? Rustig kunnen slapen?

- bram en thijs
- Zeer actief
- lotje&famke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mix Schapendoes en een Teckel
Ben benieuwd wat voor namen meneer Zamunda zelf voorstelt. Het is toch wat, dat ze inspraak in namen moeten hebben
Toen de baby van mijn zusje geboren werd waren zij en haar man het nog niet eens over de naam, ze wilden elk een andere. Omdat ze nog niet uit de naam waren noemden ze haar maar steeds 'Worst' want haar steeds 'de baby' noemen was zo onpersoonlijk. 'Worst' is de bijnaam van hun teckel en die vinden ze erg lief, vandaar Worst. Maar toen de kraamverzorgster er was en Man voorstelde Worst even in bad te doen, kreeg hij toch een hele rare blik. Omdat ze niet op een of andere lijst wilden belanden bij de gemeente van ontaarde ouders, kreeg het meisje toen toch maar snel haar naam (natuurlijk wel die van mijn zusje als eerste en die van haar man er achter als 2e naam
)

Toen de baby van mijn zusje geboren werd waren zij en haar man het nog niet eens over de naam, ze wilden elk een andere. Omdat ze nog niet uit de naam waren noemden ze haar maar steeds 'Worst' want haar steeds 'de baby' noemen was zo onpersoonlijk. 'Worst' is de bijnaam van hun teckel en die vinden ze erg lief, vandaar Worst. Maar toen de kraamverzorgster er was en Man voorstelde Worst even in bad te doen, kreeg hij toch een hele rare blik. Omdat ze niet op een of andere lijst wilden belanden bij de gemeente van ontaarde ouders, kreeg het meisje toen toch maar snel haar naam (natuurlijk wel die van mijn zusje als eerste en die van haar man er achter als 2e naam

- Zamunda
- Zeer actief
lotje&famke schreef:Ben benieuwd wat voor namen meneer Zamunda zelf voorstelt. Het is toch wat, dat ze inspraak in namen moeten hebben![]()
Toen de baby van mijn zusje geboren werd waren zij en haar man het nog niet eens over de naam, ze wilden elk een andere. Omdat ze nog niet uit de naam waren noemden ze haar maar steeds 'Worst' want haar steeds 'de baby' noemen was zo onpersoonlijk. 'Worst' is de bijnaam van hun teckel en die vinden ze erg lief, vandaar Worst. Maar toen de kraamverzorgster er was en Man voorstelde Worst even in bad te doen, kreeg hij toch een hele rare blik. Omdat ze niet op een of andere lijst wilden belanden bij de gemeente van ontaarde ouders, kreeg het meisje toen toch maar snel haar naam (natuurlijk wel die van mijn zusje als eerste en die van haar man er achter als 2e naam)

Man ging nav van P-tjes post ook zitten googelen op de film/zamunda en stelde toen Morris en Semmy voor. Morris is qua personage wel toepasselijk met die baard, maar ik vind Ravi helemaal geen Morris en Semmy vind ik suf. Verder kwam hij niet dus het schiet lekker op zo

- bram en thijs
- Zeer actief
Moeder wilde mij Quirine of Gerdien noemen. Vader is naar het gemeentehuis gegaan, geeft mij aangegeven, kwam thuis en deed de volgende mededeling: "en ze heet Irene".lotje&famke schreef:Omdat ze niet op een of andere lijst wilden belanden bij de gemeente van ontaarde ouders, kreeg het meisje toen toch maar snel haar naam (natuurlijk wel die van mijn zusje als eerste en die van haar man er achter als 2e naam)

- Zamunda
- Zeer actief
bram en thijs schreef:Eindelijk inzicht. Nou, nou.

De derde avond hadden de honden nog vrij laat gegeten (lamsribben) en toen ze weer bij elkaar konden zijn ze nog flink gaan spelen (en was ik zo gebiologeerd door het spel dat ik er helemaal niet bij stilstond dat ik dat niet wil, zo vlak na het eten van bottig spul

Ondanks dat de deur de hele nacht open heeft gestaan is hij de hele nacht op de bank blijven tukken.
Ik heb de conclusie getrokken dat hij helemaal niet per sé bij ons op bed of in de slaapkamer wil slapen dus ondanks dat het de nacht daarop vast helemaal goed gegaan zou zijn in zijn bedje naast me heb ik hem daar niet meer op geleid. Ik heb de deur weer open laten staan, hij kwam weer een keertje kijken, daarna heb ik de deur op een kleine kier gezet en is hij weer de hele nacht niet bij ons op de slaapkamer geweest. Tussendoor ben ik nog wel even gaan kijken wat hij aan het doen was en dat bleek dus het vermoorden van de tissuedoos te zijn

Ook afgelopen nacht ging het weer zo. Behalve in het begin, toen was hij wat onrustiger maar ik was vergeten een lampje voor hem aan te laten

- Zamunda
- Zeer actief
.bram en thijs schreef:Moeder wilde mij Quirine of Gerdien noemen. Vader is naar het gemeentehuis gegaan, geeft mij aangegeven, kwam thuis en deed de volgende mededeling: "en ze heet Irene".lotje&famke schreef:Omdat ze niet op een of andere lijst wilden belanden bij de gemeente van ontaarde ouders, kreeg het meisje toen toch maar snel haar naam (natuurlijk wel die van mijn zusje als eerste en die van haar man er achter als 2e naam)

Jij bent wel blij met je vader denk ik

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Als meneer Zamunda alles af blijft schieten verspeelt hij gewoon zijn recht op inspraak hoor. Vind ik. Dus.
- bram en thijs
- Zeer actief
Het verhaal wordt nog veel erger want een nichtje heeft Quirine als doopnaam en is daarmee een soort van niet naar mij vernoemdZamunda schreef:.bram en thijs schreef:Moeder wilde mij Quirine of Gerdien noemen. Vader is naar het gemeentehuis gegaan, geeft mij aangegeven, kwam thuis en deed de volgende mededeling: "en ze heet Irene".lotje&famke schreef:Omdat ze niet op een of andere lijst wilden belanden bij de gemeente van ontaarde ouders, kreeg het meisje toen toch maar snel haar naam (natuurlijk wel die van mijn zusje als eerste en die van haar man er achter als 2e naam)
![]()
![]()
Jij bent wel blij met je vader denk ik.