Noem 'm Bilbster, da's een plaats in Schotland

Moderator: moderatorteam
Zamunda schreef:Maccinfhaolaidh
Als de date heel goed gaat kan ze toch meteen blijven slapenZamunda schreef:Een date is níet hetzelfde als 'komen brengen'nomo schreef:Ayla wil een date met een mederuwhaar!Zij doet ook niet meer aan uitslapen tegenwoordig dus wanneer kan ik haar komen brengen?
. Maar dat moeten we maar een keertje doen als hij gesetteld is
.
billy schreef:Heel veel geluk met hoe hij ook gaat heten![]()
Dankje! Ja die staat/stond op mijn lijstje, maar man schiet echt alles afgeorges schreef:Heb het topic in stilte gevolgd, wat een prachtige hond!
Als hij Schots is, waarom niet Scott?
Hahahanomo schreef:Als de date heel goed gaat kan ze toch meteen blijven slapen![]()
Yeah!!!!! We hebben de naamnomo schreef:Maar wat fijn dat MacSupercalifragilisticexpialidocious mag blijven
Hahaha, dat waren een paar van de lastigste namen die ik tegenkwam, ik weet niet eens hoe je ze uitspreektmijke schreef:Maar die namen die je hebt bedacht kunnen écht nietDat krijg ik mn strot niet uit hoor!
Jemig, ik was er nét uit wat het moest worden en nu maak jij het me weer moeilijkTamara81 schreef:Wat een goed nieuws dat JatMoosScrufdeSnufferScottScubaBran mag blijven![]()
![]()
Volgens mij zouden ze een prachtig stel zijn, jouw soekeloek en mijn baardapiesjm schreef:Jeej!
Iris123 schreef:Wat fijn dat Angus/Cameron/Graig/Duncan/Fergus/Hamish/Malcolm mag blijven! Veel plezier met hem!
Ja, dat zeg ik toch. Inleveren! Zahra wil dolgraag een racevriendje.Zamunda schreef:Volgens mij zouden ze een prachtig stel zijn, jouw soekeloek en mijn baardapiesjm schreef:Jeej!.
Jaggerbram en thijs schreef:Mickgeorges schreef:Mac?