Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
HF Doe Dag 2012
Moderator: moderatorteam
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Re: HF Doe Dag 2012
Hmm, ik heb ronde 1 en 2, dus vooral aan het begin van de dag een Koffie-oppas nodig 
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
- Aantal honden: 2
Ach, er zijn heel veel mensen bij wie je je hond kwijt kan hoor, maar anders mag ie wel bij ons 

- Zeeuws meisje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rocky = Yorkshire Terriër (15-06-1992 - 20-03-2007)
Quincy = Golden Retriever (05-03-1999 - 24-10-2011)
Kyra = Kruising Maltezer/Poedel (19-12-2006 - 20-10-2018)
Pixie = Kruising Jack Russel/Chihuahua (06-10-2010-
Dexter = Perro Peruano Peludo (07-04-2012 - 03-02-2024) - Aantal honden: 1
_Inge_ schreef:Jij had alleen Kyra bij agility he? Als je nog een workshop extra met Dexter wil doen..kan je kijken bij de vrijgekomen plekken! Hij is nog te jong voor agility dus daar kan hij niet aan mee doen.Zeeuws meisje schreef:Ik denk dat ik zaterdag alleen Dexter meeneem. Pixie zit tegen een loopsheid aan, daardoor reageert zij wat feller als normaal op vreemde honden. En daarnaast was ze van de week in het park ook al erg interessant voor een loslopende reu. Dat geeft dan wss wel veel onrust met zo'n berg honden op elkaar. Kyra laat ik dan thuis als gezelschap voor Pixie. De dames zijn wel gewend om alleen ergens mee naartoe te gaan, maar Pixie is nog nooit alleen thuis gebleven zonder Kyra. Niet dat ze dan echt alleen thuis zijn hoor. Schoonzoon en zoon zijn thuis
.
Ik had inderdaad Kyra opgegeven voor agility. Ik zal even kijken bij de vrijgekomen workshops of er nog een workshop voor Dexter bij zit die ik of Jamie dan met hem kan doen. Is wel zo leuk voor haar dat ze ook iets te doen heeft
- dancingdaydream
- Zeer actief
Ik heb even gevraagd of mijn zwager ook nog komt, ze denken nog even na. Dan komt darwin ook, hebben we bijna het hele nest compleet!
als er nog wat vrij is, en hij heeft zin natuurlijk, kan hij dan ook een (pupgeschikte) workshop doen? anders is gewoon kijken ook goed
als er nog wat vrij is, en hij heeft zin natuurlijk, kan hij dan ook een (pupgeschikte) workshop doen? anders is gewoon kijken ook goed

-
_Jules_
- Zeer actief
Nosework in ronde 1;)Zeeuws meisje schreef:_Inge_ schreef:Jij had alleen Kyra bij agility he? Als je nog een workshop extra met Dexter wil doen..kan je kijken bij de vrijgekomen plekken! Hij is nog te jong voor agility dus daar kan hij niet aan mee doen.Zeeuws meisje schreef:Ik denk dat ik zaterdag alleen Dexter meeneem. Pixie zit tegen een loopsheid aan, daardoor reageert zij wat feller als normaal op vreemde honden. En daarnaast was ze van de week in het park ook al erg interessant voor een loslopende reu. Dat geeft dan wss wel veel onrust met zo'n berg honden op elkaar. Kyra laat ik dan thuis als gezelschap voor Pixie. De dames zijn wel gewend om alleen ergens mee naartoe te gaan, maar Pixie is nog nooit alleen thuis gebleven zonder Kyra. Niet dat ze dan echt alleen thuis zijn hoor. Schoonzoon en zoon zijn thuis
.
Ik had inderdaad Kyra opgegeven voor agility. Ik zal even kijken bij de vrijgekomen workshops of er nog een workshop voor Dexter bij zit die ik of Jamie dan met hem kan doen. Is wel zo leuk voor haar dat ze ook iets te doen heeft

- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Wij hebben er zin in
Beetje jammer van de hitte, kan ik ook niet zo goed tegen, daar word ik chagrijnig van
Ik hoop ook dat het water er nog in zit, Izzy zal er niet snel uit zichzelf in gaan maar dan kan mijn dochter zich ook nog nuttig maken 

- DeDiana
- Zeer actief
Is mijn eerste DoeDag, en ik ben niet zo iemand die op de eerste de beste afstapt om te vragen of ik mijn hond daar even kan stallendancingdaydream schreef:Ach, er zijn heel veel mensen bij wie je je hond kwijt kan hoor, maar anders mag ie wel bij ons
Ik kan Koffie ook thuislaten (bij een oppas), maar ik denk dat het wel goed en leuk voor 'm is om mee te gaan...
- Zeeuws meisje
- Zeer actief
Oh graag dan_Inge_ schreef:Nosework in ronde 1;)Zeeuws meisje schreef:_Inge_ schreef:Jij had alleen Kyra bij agility he? Als je nog een workshop extra met Dexter wil doen..kan je kijken bij de vrijgekomen plekken! Hij is nog te jong voor agility dus daar kan hij niet aan mee doen.Zeeuws meisje schreef:Ik denk dat ik zaterdag alleen Dexter meeneem. Pixie zit tegen een loopsheid aan, daardoor reageert zij wat feller als normaal op vreemde honden. En daarnaast was ze van de week in het park ook al erg interessant voor een loslopende reu. Dat geeft dan wss wel veel onrust met zo'n berg honden op elkaar. Kyra laat ik dan thuis als gezelschap voor Pixie. De dames zijn wel gewend om alleen ergens mee naartoe te gaan, maar Pixie is nog nooit alleen thuis gebleven zonder Kyra. Niet dat ze dan echt alleen thuis zijn hoor. Schoonzoon en zoon zijn thuis
.
-
_Jules_
- Zeer actief
Nee dat is nu geregeld;)Zeeuws meisje schreef:Oh graag dan_Inge_ schreef:Nosework in ronde 1;)Zeeuws meisje schreef:_Inge_ schreef: Jij had alleen Kyra bij agility he? Als je nog een workshop extra met Dexter wil doen..kan je kijken bij de vrijgekomen plekken! Hij is nog te jong voor agility dus daar kan hij niet aan mee doen.
Ik had inderdaad Kyra opgegeven voor agility. Ik zal even kijken bij de vrijgekomen workshops of er nog een workshop voor Dexter bij zit die ik of Jamie dan met hem kan doen. Is wel zo leuk voor haar dat ze ook iets te doen heeft. Kan ik dat bij deze zo regelen. Of moet ik dat met iemand anders weer regelen?

-
_Jules_
- Zeer actief
Ja hoor, alleen de workshops die nog vrij zijn nu,zijn niet echt pupgeschikt. Frisbee kan eventueel wel(aangepast). Maar de rest is met springen enzo,dus dat kan niet!dancingdaydream schreef:Ik heb even gevraagd of mijn zwager ook nog komt, ze denken nog even na. Dan komt darwin ook, hebben we bijna het hele nest compleet!

- Zeeuws meisje
- Zeer actief
Oké dank je. En dan bied ik een workshop Agility ronde 2 weer aan 
- Rebble
- Zeer actief
Nu er workshops aangeboden worden van mensen die toch niet komen, mag je dan over de limiet van 2 workshops per lid heen? Als dat mag, dan denk ik daar even over na 

-
_Jules_
- Zeer actief
Dat mocht al eerder hoorRebble schreef:Nu er workshops aangeboden worden van mensen die toch niet komen, mag je dan over de limiet van 2 workshops per lid heen? Als dat mag, dan denk ik daar even over na

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Hopla, de trimstand ga je vinden. Geel en vierkant en ergens achterin. Marije en ik passen daar op Koffie (past goed bij mijn Latte, maar die blijft thuis op de pupjes passen)DeDiana schreef:Is mijn eerste DoeDag, en ik ben niet zo iemand die op de eerste de beste afstapt om te vragen of ik mijn hond daar even kan stallendancingdaydream schreef:Ach, er zijn heel veel mensen bij wie je je hond kwijt kan hoor, maar anders mag ie wel bij ons
Ik kan Koffie ook thuislaten (bij een oppas), maar ik denk dat het wel goed en leuk voor 'm is om mee te gaan...
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Ja ik ga die van mij waarschijnlijk ook aanbieden als de weersvoorspellingen zo blijven...
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Contacteer:
MariskaB schreef:Ja ik ga die van mij waarschijnlijk ook aanbieden als de weersvoorspellingen zo blijven...
Jouw hond aan ons, om kaal te scheren?
-
_Jules_
- Zeer actief
Ja..gewoon hond laten zwemmen daar en laten kaalscheren door Rosita..lekker koel voor ze 

- Rebble
- Zeer actief
Ohw echt_Inge_ schreef:Dat mocht al eerder hoorRebble schreef:Nu er workshops aangeboden worden van mensen die toch niet komen, mag je dan over de limiet van 2 workshops per lid heen? Als dat mag, dan denk ik daar even over na

- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
O neee ik ga een Duitse herder toch niet scheren! Hij zal me levend verbranden zaterdag danRosita Compagner schreef:Jouw hond aan ons, om kaal te scheren?MariskaB schreef:Ja ik ga die van mij waarschijnlijk ook aanbieden als de weersvoorspellingen zo blijven...
Nee ja helaas, maar met 30 graden ga ik dat beest geen 1,5 uur of een uur rijden aan doen... plus dat hij dan toch niet vooruit te branden is als hij daar is...
Als het donderdag nog zo wordt aangegeven doe ik ze weg
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Ik zie wel op tegen de hitte die wordt verwacht. Ik kan daar absoluut niet tegen en Bo houdt dat ook niet lang uit. Er zijn daar zeker geen bomen ofzo? Een bruikbare parasol hebben we ook al niet
Daar moet ik denk ik maar snel iets op bedenken.
- DeDiana
- Zeer actief
Wat lief!Rosita Compagner schreef:Hopla, de trimstand ga je vinden. Geel en vierkant en ergens achterin. Marije en ik passen daar op Koffie (past goed bij mijn Latte, maar die blijft thuis op de pupjes passen)DeDiana schreef:Is mijn eerste DoeDag, en ik ben niet zo iemand die op de eerste de beste afstapt om te vragen of ik mijn hond daar even kan stallendancingdaydream schreef:Ach, er zijn heel veel mensen bij wie je je hond kwijt kan hoor, maar anders mag ie wel bij ons
-
_Jules_
- Zeer actief
Jawel, is genoeg plek waar je onder de bomen kan zitten hoor;) Je kan ook gewoon een tentje ofzo meenemen.Esther12 schreef:Ik zie wel op tegen de hitte die wordt verwacht. Ik kan daar absoluut niet tegen en Bo houdt dat ook niet lang uit. Er zijn daar zeker geen bomen ofzo? Een bruikbare parasol hebben we ook al nietDaar moet ik denk ik maar snel iets op bedenken.
Afgelopen jaren was het ook best warm en zat ik ook altijd lekker in de schaduw

- Lien0
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier
Ik heb in ronde 1 en 2 geen workshops en zou wel op Koffie willen passen hoor. Ik heb zelf een jack russel teefje dus dat gaat wel goedkomen.DeDiana schreef:Is mijn eerste DoeDag, en ik ben niet zo iemand die op de eerste de beste afstapt om te vragen of ik mijn hond daar even kan stallendancingdaydream schreef:Ach, er zijn heel veel mensen bij wie je je hond kwijt kan hoor, maar anders mag ie wel bij ons
Het is ook mijn eerste doedag haha

- DeDiana
- Zeer actief
Jij ook bedankt!Lien0 schreef:DeDiana schreef:Ik heb in ronde 1 en 2 geen workshops en zou wel op Koffie willen passen hoor. Ik heb zelf een jack russel teefje dus dat gaat wel goedkomen.
Het is ook mijn eerste doedag haha
- dancingdaydream
- Zeer actief
Trimstand is niet te missen hoor! Krijg je misschien ook nog wel een mooi gretrimde hond terug!

- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Contacteer:
Tip: spreek af bij de trimstand!
DeDiana schreef:Jij ook bedankt!Lien0 schreef:DeDiana schreef:Ik heb in ronde 1 en 2 geen workshops en zou wel op Koffie willen passen hoor. Ik heb zelf een jack russel teefje dus dat gaat wel goedkomen.
Het is ook mijn eerste doedag hahaAls ik de trimstand niet kan vinden, ga ik op zoek naar een Jack Russell teef (en baasje)
- DeDiana
- Zeer actief
Hmm, aan Koffie valt niet veel te trimmen, vrees ik. Kan ik beter Mila daar achterlaten en met Koffie de workshops gaan doen 
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ik kom ook met de krullebol! Kan Rosita gelijk even oortjes uitplukken (en nee, ze gilt niet de boel bij elkaar als dat gebeurt, geen zorgen Rosita
)

You'll be in my heart... Always...
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Oh, daar ben ik wel blij mee! Voor Bo hebben we overigens wel een gare parasol, was ik even vergeten._Inge_ schreef:Jawel, is genoeg plek waar je onder de bomen kan zitten hoor;) Je kan ook gewoon een tentje ofzo meenemen.Esther12 schreef:Ik zie wel op tegen de hitte die wordt verwacht. Ik kan daar absoluut niet tegen en Bo houdt dat ook niet lang uit. Er zijn daar zeker geen bomen ofzo? Een bruikbare parasol hebben we ook al nietDaar moet ik denk ik maar snel iets op bedenken.
Afgelopen jaren was het ook best warm en zat ik ook altijd lekker in de schaduw
Meteen nog maar even een vraag. Wat nemen jullie allemaal mee?
Stoeltje, parasol oid, eten, drinken voor mens en dier, handdoek (aangezien er water blijkt te zijn), grondpen, poepzakjes.
Wat vergeet ik?
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Contacteer:
Goed getraind dan Karin 
Jacksel schreef:Ik kom ook met de krullebol! Kan Rosita gelijk even oortjes uitplukken (en nee, ze gilt niet de boel bij elkaar als dat gebeurt, geen zorgen Rosita)