Echt, de tijd vliegt voorbij! En het is zooo leuk om mee te maken!

Vandaag
Moderator: moderatorteam

Dotje heLongFields schreef:Echt aftellen bij jou nu, wat een schatje is Navajo!
Dat had ik ook. En achteraf: je doet alles anders dan je had gedacht en rommelt eigenlijk maar wat aan. En in mijn geval pakt dat nog wel redelijk uit ook.Mieke-Bo schreef:
Is het gek, dat ik nu het steeds dichterbij komt ik ineens ga denken ohh als alles maar goed gaat en ik het maar goed doe...
Ja hoor, heel normaal. Ik werd ook heel onzeker toen het bijna zover was. En toch....als je gevoel volgt komt het bijna vanzelf wel goed._Leonie schreef:Dat had ik ook. En achteraf: je doet alles anders dan je had gedacht en rommelt eigenlijk maar wat aan. En in mijn geval pakt dat nog wel redelijk uit ook.Mieke-Bo schreef:
Is het gek, dat ik nu het steeds dichterbij komt ik ineens ga denken ohh als alles maar goed gaat en ik het maar goed doe...Komt wel goed, niet teveel aan theorieën denken.

En, is je nieuwe aanwinst er al? En zo ja...... foto's natuurlijk!Chiki schreef:Hier gaan we straks de nieuwe aanwinst ophalen.... nummertje 3 van de roedel. Zo leuk, die puppietijd!!!!
Probeer het een beetje los te laten, die onzekerheid.Mieke-Bo schreef:Spanning geeft mij onzekerheid blijkbaar... Mijn moeder maakte de opmerking dat ik het maar niet moest doen als ik zo onzeker was..
Nou mam, ik doe het echt wel! Want schijnbaar ben ik niet de enige... En hoort dit er gewoon een beetje bij...
Aankomend weekend een weekendje erheen, eens kijken hoe het met die grote kleine smurf is! Hij zal al wel stuk groter zijn als 2 weken geleden...
Dat valt eigenlijk reuze mee hoor.LongFields schreef:Wel een hele roedel hoor, 6 honden. Lijkt me best lastig om de honden ieder dat te kunnen bieden wat ze nodig hebben bij een dergelijk aantal, of valt dat erg mee?
Mieke-Bo schreef:Spanning geeft mij onzekerheid blijkbaar... Mijn moeder maakte de opmerking dat ik het maar niet moest doen als ik zo onzeker was..
Nou mam, ik doe het echt wel! Want schijnbaar ben ik niet de enige... En hoort dit er gewoon een beetje bij...
Aankomend weekend een weekendje erheen, eens kijken hoe het met die grote kleine smurf is! Hij zal al wel stuk groter zijn als 2 weken geleden...
Nee, mocht er geopereerd gaan worden dan komt er thuiszorg voor mijn huishouden (toevallig een vriendin) en een kennis die heeft een HUS en zei neemt Bo ook al regelmatig mee op sleeptouw (voor de leuk, ben vaak zelf dan gewoon thuis) en gaf al aan wat extra tijd vrij te willen maken om mij te helpen. En financieel is dit allemaal haalbaar dus eigenlijk staat ons niks in de weg. (gelukkig)crutz schreef:Mieke-Bo schreef:Spanning geeft mij onzekerheid blijkbaar... Mijn moeder maakte de opmerking dat ik het maar niet moest doen als ik zo onzeker was..
Kan je moeder wel begrijpen als je zoals je elders aangeeft best veel medische problemen hebt EN deze week ook nog gaat horen of je geopereerd moet worden. Neem aan dat als dat door gaat de zorg de eerste tijd op je moeder neerkomt?
oee! wat voor?flamme schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Als alles goed gaat komt er zekerssss een pupje nog dit jaar
Dat is leuk!!!!flamme schreef:Beetje achter wel![]()
Als alles goed gaat komt er een Ierse Setterheertje aan het einde van het jaar