Nou jaaDemi schreef:Ik weet ook wel hoor dat ik degene ben die een beslissing zou moeten nemen, maar ik twijfel zo erg..
Wat Luc Jansens vanochtend ook zei, kan jij het nog wel aan? En mijn antwoord was nee eigenlijk niet..
Maar omdat ik hetniet aankan wil niet zeggen dat ik haar daarom moet laten gaan toch? ik vind dat zolang ik bij haar nog zie dat ze wil, ik het moet proberen.
De DA kan helaas niet thuiskomen vandaag, ze hadden een zieke in de praktijk, dus ze kunnen ook niet voordoen hoe ik de injectie zou moeten geven
De andere vraag draai ik om: je kan het eigenlijk niet meer aan (wat ik me heel goed kan voorstellen), maar kan je het wel aan om haar nu te laten inslapen terwijl je zelf zegt dat je aan Kel ziet dat ze nog wil?
Ik denk dat je dat helemaal niet kan meis....
Wat al gezegd is, een tijdslimiet, lijkt mij reeël. Wat die tijdslimiet dan is, die 10 dagen of nog deze injecties een paar dagen de tijd geven, dan moet je zelf beoordelen.
Is er niemand die het een paar uur van je over kan nemen? Je moeder of Michael die een halve dag vrij neemt? dat je er even tussenuit kan....
Nogmaals