Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

barfers opgelet

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Marion. schreef:
Mauyak schreef:
Marion. schreef:Leuk dat je dit even meldt. Kunnen wij er iets mee? Nee, geloof het niet.
Jeetje Marion last van een kort lontje?Of heb je gewoon last van de warmte? :19:
Heee, wat moet jij hier? Blijf gewoon lekker weg. Of kun jij het niet zo goed hebben dat we hier toch barf-afspraakjes mogen maken?
:piew: :piew: Wel graag normaal blijven doen AUB! :boos:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Martijn schreef:
amiwoods schreef:de echte Barfers weten allang hun adresjes en zitten ook allang op de forums voor rauw voeren. waar dus de adresjes opstaan :wink:
De echte?
Proest!

Weer zo een die het niet om de kwaliteit van de voeding gaat maar die in de eerste plaats ergens bij wil horen. Gruuuuhuuw!
Volgens mij gaat het haar niet om ergens bij te horen, maar meer om eraan te verdienen :19:
Marion.

Mauyak schreef:
Marion. schreef:
Mauyak schreef:
Marion. schreef:Leuk dat je dit even meldt. Kunnen wij er iets mee? Nee, geloof het niet.
Jeetje Marion last van een kort lontje?Of heb je gewoon last van de warmte? :19:
Heee, wat moet jij hier? Blijf gewoon lekker weg. Of kun jij het niet zo goed hebben dat we hier toch barf-afspraakjes mogen maken?
:piew: :piew: Wel graag normaal blijven doen AUB! :boos:
Doe effe normaal, kind. Als jij dit topic niet interessant vind, omdat daar barf-fora voor zijn, blijf je lekker weg.

Commentaar op mijn persoon kan gewoon via PB, ok?
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Marion. schreef: Verhaaltje. Van alweer 2 jaar geleden :mrgreen:
's Morgens om 5 uur gaat de telefoon: ga maar even achter de pc zitten, en surf naar dat en dat adres; de bevalling is begonnen!
In m'n ochtendjas, met steeds weer verse koppen koffie, heb ik alle puppen geboren zien worden (behalve de eerste, die was namelijk ook al geboren toen de fokker wakker werd).

Tijdens die vroege uurtjes achter de pc, terwijl ik zat te kijken naar de geboorte van ons pupje, met Saar aan m'n voeten... Saar die eten niet lekker vond. Saar die jeuk had. Saar die pas 1x loops was geweest, terwijl ze al 2 was geworden. Saar die stevig was, ondanks veel beweging en heel weinig eten....

Tijdens die uurtjes heb ik de beslissing gemaakt. Wij gaan barfen!

Tegen een uur of 10 heb ik me gedoucht. Alle pups waren wel geboren, dacht de fokker. Na het douchen ben ik naar de Spar gegaan. Ik heb groenten gehaald, ik heb vleugels en ossestaarten gehaald. Ik kwam fluitend thuis. Saar kreeg een "borrelhapje" (bovenste stukje van een kippevleugel). Ze ging ermee naar het gras. Ze kraakte. Eén keer, twee keer, vier keer. En toen, slik! Ze vond het lekker! Saar vond eten lekker!!!

Ze heeft er nog één gekregen. Ze vond het zalig, en en ze knipte en ze scheurde alsof ze haar leven lang niets anders had gehad. En wat ik nog nooit had gezien: ze genóót van d'r eten.
Ik heb fluitend in de keuken gestaan om de groenten te pureren. Mijn hele keuken was groen. Het was 1 grote smeerboel. Kon me niet schelen, want ik had groenteprut.

21 augustus 2002:
De dag van de grote ommekeer. De dag dat Miep geboren is (ik heb alle pups geboren zien worden, behalve de eerste; die heeft de fokker zelf ook niet geboren zien worden, en dat was dus Miep ). De dag dat Saar ging genieten van het eten dat ze voorgeschoteld kreeg.

We zijn 2 jaar verder nu.
Saar barft dus precies 2 jaar. Is in het begin heel veel dikker geworden, dan ze al was. Logisch. Op de brok at ze niets, en was ze toch stevig. Op de barf eet ze heel smakelijk (wel weinig), maar dat zet wel aan. Ze is nog wel net zo actief als 2 jaar geleden, dus ik vind het wel goed zo. Ze is ook stabiel qua gewicht.
Miep heeft slechts 10 weken van haar leven brokjes gehad. Ze doet het super. Ben nog nooit met haar bij de dierenarts geweest, behalve voor de entingen. Ze is prachtig opgegroeid. Geen groeipijnen, geen slungelperiode. Ze is heel gebalanceerd groot geworden. Ze is een top-wijffie!

Leuke dag voor mij. 21 augustus
Mooi verhaal!

En al is Saar een beetje stevig of dik, hoe je het ook wilt noemen. Ze eet tenminste, geniet er van, heeft een conditie waar je u tegen zegt en blaakt van gezondheid. Dan maar wat steviger :pffff:
Laatst gewijzigd door Tamara. op 02 jul 2006 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

Marion. schreef:
amiwoods schreef:ik koop alles bedrijfsmatig in hoor :wink:
minstens 150 kilo per keer en dat 2x per maand mijn adressen leveren liever niet aan particulieren dat kost te veel tijd, ze hebben liever iemand die ineens alles meeneemt, dan 10x de deur open moeten doen.
het gebeurt wel hoor dat ie aan een particulier mee geeft, maar die betaald dan wel meer :wink:
Leuk dat je dit even meldt. Kunnen wij er iets mee? Nee, geloof het niet.
het was een reactie op tineke haar reactie dat haar adres niet aan particulieren levert. en groot inkoopt :denken:
ze hierbij echt niet de enige. ook op dat adres niet :pffff:
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
Marion.

Mauyak schreef: :piew: :piew: Wel graag normaal blijven doen AUB! :boos:
Houdt je klep effe, gek wijf! Ik hoef ook geen pb-tjes van je. Wat kom je hier überhaupt doen in dit topic?
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Martijn schreef:
amiwoods schreef:de echte Barfers weten allang hun adresjes en zitten ook allang op de forums voor rauw voeren. waar dus de adresjes opstaan :wink:
De echte?
Proest!

Weer zo een die het niet om de kwaliteit van de voeding gaat maar die in de eerste plaats ergens bij wil horen. Gruuuuhuuw!
Volgens mij gaat het haar niet om ergens bij te horen, maar meer om eraan te verdienen :19:

pardon :eek:
ik heb een bedrijf geen liefdadigheids instelling. jij krijgt toch ook loon van je baas mag ik aannemen :denken:
enne de slager zelf verdient er ook aan, anders kan die het ook net zo goed voor niets weg geven :wink:

en Martijn, ik hoor bij de groep rauw voerder niet om er bij te horen maar gewoon omdat ik er 1 ben, en die gaan alleen voor kwaliteit. :roll:
Afbeelding
www.nudos.nl
Marion.

Tamara en Bowie schreef:En al is Saar een beetje stevig of dik, hoe je het ook wilt noemen. Ze eet tenminste, geniet er van, heeft een conditie waar je u tegen zegt en blaakt van gezondheid. Dan maar wat steviger :pffff:
Precies. En daar heb ik me dus een jaar of wat geleden ook bij neergelegd. Saar is Sara, en bij haar naam past een gezette tante ook wel. Het is niet anders :19:
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ignit »

Heel gaaf plan Tineke! :ok:
Veel succes,
Ignit.
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Ik wou eigenlijk deze plaatsen; :pop:

Maar bij nader inzien is popcorn niet zo gepast in een barf topic. :mrgreen:

Even on topic, ik blijf het barfen intrigerend vinden en volg alle topics. Ik denk dat hier ooit de stap ook nog wel gezet zal worden.
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

tineke schreef:
Bas Rouge schreef:
Marion. schreef:
Bas Rouge schreef:Verder rijd ik eens in de twee maanden naar het Islam Centrum en kan dan bijvoorbeeld geitenribben meenemen voor de liefhebbers. 1 euro de kilo met veel vlees eraan.
Jaaaaaaaaa, die wil ik! Geit :cheer: :cheer: :cheer:
Nou, eerste deal gemaakt zou ik zeggen!
tweede deal gemaakt die wil ik ook wel voor die prijs :ok:
Hartstikke goed!
Het adres waar ik deze ribben haal is een paar weken gesloten en pas na (ik meen) 8 augustus zijn de ribben weer beschikbaar. De ribbendeal komt dus tegen die tijd.
Marion.

amiwoods schreef:ik heb een bedrijf geen liefdadigheids instelling. jij krijgt toch ook loon van je baas mag ik aannemen :denken:
enne de slager zelf verdient er ook aan, anders kan die het ook net zo goed voor niets weg geven :wink:
En ik werk gewoon voor mijn geld, en het eten van de honden betaal ik van dat loon. Wat is er mis met een afspraak tussen personen die ieder makkelijk aan iets goeds kunnen komen, en dat dan uit te wisselen? Zonder dat daar nog een "bedrijf" tussen zit wat er ook weer geld aan moet verdienen?
Mauyak

Ongelezen bericht door Mauyak »

Marion. schreef:
Mauyak schreef: :piew: :piew: Wel graag normaal blijven doen AUB! :boos:
Houdt je klep effe, gek wijf! Ik hoef ook geen pb-tjes van je. Wat kom je hier überhaupt doen in dit topic?
Goh daarnet wilde je nog graag dat ik je per PB zou laten weten als ik wat op jouw persoontje had,toch?Het antwoord beviel je blijkbaar niet dus word je maar gelijk grof,nou meid het had netter geweest om ook jou visie op mij netjes per PB te laten weten ipv van hier zo te keer te gaan.Maar ik zal me verder van dit topic houden,ben je dan weer blij? :blah: :blah:
Marion.

Mauyak schreef:Goh daarnet wilde je nog graag dat ik je per PB zou laten weten als ik wat op jouw persoontje had,toch?Het antwoord beviel je blijkbaar niet dus word je maar gelijk grof,nou meid het had netter geweest om ook jou visie op mij netjes per PB te laten weten ipv van hier zo te keer te gaan.Maar ik zal me verder van dit topic houden,ben je dan weer blij? :blah: :blah:
Beviel me niet? "Chagerijnige muts" en "logisch dat je niet op Barfplaats komt, want daar zijn alleen maar gezellige mensen", daar kan ik niet zoveel mee. Ik heb graag redenaties.

Maar goed, ik ben erg blij dat je je buiten dit topic gaat houden. Je hebt er niet zoveel zinnigs in te zeggen blijkbaar.
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
amiwoods schreef:ik heb een bedrijf geen liefdadigheids instelling. jij krijgt toch ook loon van je baas mag ik aannemen :denken:
En ik werk gewoon voor mijn geld, en het eten van de honden betaal ik van dat loon. Wat is er mis met een afspraak tussen personen die ieder makkelijk aan iets goeds kunnen komen, en dat dan uit te wisselen? Zonder dat daar nog een "bedrijf" tussen zit wat er ook weer geld aan moet verdienen?
daar is ook niets mis mee. :wink:
maar ik wordt aangevallen geen echte barfer te zijn en maar ergens bij wil horen en er geld aan te verdienen.
jij weet toch ook dat je slager erop verdient.
dit is mijn werk dierverzorging, en dat begint bij goede voeding en is dit dus een onderdeel van het bedrijf. als ondernemer geef je jezelf loon om ook je eigen honden te eten te geven.
er zijn veel meer van dit soort bedrijven die er veel meer aan verdienen.
ik heb het op de eerste plaats voor mijn eigen honden, en bied daarlangs de service voor mijn klanten, die niet vanuit zeeuws-vlaanderen overal heen willen rijden. dan ben ik bereid dat voor ze te toen, maar mijn auto rijdt natuurlijk niet op water, en mijn vriezers kosten ook stroom, verpakkingsmateriaal, bezorgen en de belasting doet ook niet aan liefdadigheid :denken:
Afbeelding
www.nudos.nl
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Marion. schreef:
Rosita Compagner schreef:Bij de islamiet in V'daal (bedoel je die Marion?) naast Leppers Zonwering ben ik 1 keertje geweest. Ik vond het geen plezierige zaak.
Nee. Ik bedoel iets van een slachthuis, of een groothandel o.i.d. Het was iets waar je eigenlijk als particulier niets kan halen, maar met de juiste ingangen toch goedkoop aan mooi spul kon komen.
Ik weet het niet meer :19:
Asya Islamitische Slachterij
Nieuwewg 91, 3905LH Veenendaal

Wilbrink Vleesbewerking
Adres Laan der Techniek 18
Plaats 3903 AT Veenendaal

Uitbeenbedrijf H. Agaroud
De Palmen Grift 163
3901 ND Veenendaal

V.O.F. Slachthuis Veenendaal
Adres Nijverheidslaan 27
Plaats 3903 AL Veenendaal

Iemand van Voer-Natuurlijk komt bij een slachter in Veenendaal.
Ik dacht zelf dat het Slachthuis Veenendaal was.
Vogens mij alleen voor rund en pens.

Goeie adresjes heb ik helaas ook niet. Alleen Van Kooten in Montfoort voor de lamspens, dat is 75 eurocent de kilo. Voor de rest kun je daar hele lammeren, geiten en kalfsonderdelen kopen, maar dat is nog ontzettend aan de prijs. Wel geweldige kwaliteit.
De rest haal ik op markten en 1 adresje voor scharrelkip en konijn, maar die levert alleen aan mij op zijn tijd.
Marion.

amiwoods schreef:maar ik wordt aangevallen geen echte barfer te zijn en maar ergens bij wil horen en er geld aan te verdienen.
jij weet toch ook dat je slager erop verdient.
Als je het 'aanvallen' van mijn kant bedoelt? Jij zegt dat èchte barfers hun adresjes wel kennen. Ik barf al 4 jaar, maar ik ben blij met dit initiatief. Omdat ik gewoon niet overloop van tijd (omdat ik moet werken voor mijn geld :wink: ).
In jouw eerste berichtje zeg je dat echte barfers hun adresjes wel kennen. Daarmee suggereer je dus dat IK geen echte barfer ben, en jij wel. Vind ik ook goed hoor, maar daarna gaan lopen pochen dat jij als bedrijf aan van alles kan komen past niet heel erg in dit topic denk ik :wink:
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Martijn schreef:
De echte?
Proest!

Nou gefeliciteerd hoor meid...als jij de echte wil zijn omdat je op een forumpje zit dan moet je daar lekker mee bezig blijven. :roll:

marion. ik bedoelde niet dat jij me aanvalt, maar martijn wel hier in dit bericht :wink:

en ik beweer ook niet dat jij geen echte barfer bent, je zegt zelf wel de adressen te weten maar niet de tijd er voor te hebben.
daar wil ik alleen mee duidelijk maken dat als je aan je adressen wil komen je eens op die forums kan gaan kijken omdat daar veel adressen opstaan.
en ik beweer in dit topic ook niet overal aan te kunnen komen, kan ik wel maar wil niet zeggen dat ik het ook heb.

en tineke zegt heel snibbig dat haar adres niet aan particulieren levert en genoeg heeft van zeurende vrouwtjes.
waar ik mee wil aangeven dat zijn niet de enige is die groot kan inkopen. :wink:
Afbeelding
www.nudos.nl
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

wat is nou weer een echte barfer?een beginnende barfer of een barfer die het 10 jaar doet is toch geen verschil?mensen die zolang al barfen en hun adresjes weten en hun kennis is mooi en fijn, maar om dan jezelf een soort "diehard" te gaan noemen? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Marion.

Rob* schreef:mensen die zolang al barfen en hun adresjes weten en hun kennis is mooi en fijn, maar om dan jezelf een soort "diehard" te gaan noemen? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mag van mij best hoor. Wat is er fout aan?
Ik bel ook nog altijd naar mijn moeder over hoe ik ook alweer het lekkerst suddervlees kan maken :wink:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Marion. schreef:
tineke schreef:Ja ik zie het aan je prijslijst :eek:
Wij betalen als particulier niet meer waarschijnlijk omdat wij van die aardige mensen zijn met zulke beminnelijke honden :mrgreen:
Och jemig. Hoeveel provisie ga jij vragen, Tineke? Misschien wil ik dan toch maar iets minder kilo's :mrgreen:
Niks geen provisie hier hoor :mrgreen: :mrgreen:
tineke

amiwoods schreef:
Marion. schreef:
amiwoods schreef:ik koop alles bedrijfsmatig in hoor :wink:
minstens 150 kilo per keer en dat 2x per maand mijn adressen leveren liever niet aan particulieren dat kost te veel tijd, ze hebben liever iemand die ineens alles meeneemt, dan 10x de deur open moeten doen.
het gebeurt wel hoor dat ie aan een particulier mee geeft, maar die betaald dan wel meer :wink:
Leuk dat je dit even meldt. Kunnen wij er iets mee? Nee, geloof het niet.
het was een reactie op tineke haar reactie dat haar adres niet aan particulieren levert. en groot inkoopt :denken:
ze hierbij echt niet de enige. ook op dat adres niet :pffff:
Oh jij weet waar ik mijn vlees haal bedoel je :denken:
Mijn bedoeling is niet om er vlees te kopen en met winst te verkopen mijn doel is om een clubje mensen te mobiliseren zodat we een groot aanbod kunnen krijgen met veel variatie tegen een redelijke prijs.
Als ik groot inkoop is dat voor mijn eigen honden en een incidentele kennis die ook wat meebestelt meer niet.
tineke

amiwoods schreef:
Martijn schreef:
De echte?
Proest!

Nou gefeliciteerd hoor meid...als jij de echte wil zijn omdat je op een forumpje zit dan moet je daar lekker mee bezig blijven. :roll:

marion. ik bedoelde niet dat jij me aanvalt, maar martijn wel hier in dit bericht :wink:

en ik beweer ook niet dat jij geen echte barfer bent, je zegt zelf wel de adressen te weten maar niet de tijd er voor te hebben.
daar wil ik alleen mee duidelijk maken dat als je aan je adressen wil komen je eens op die forums kan gaan kijken omdat daar veel adressen opstaan.
en ik beweer in dit topic ook niet overal aan te kunnen komen, kan ik wel maar wil niet zeggen dat ik het ook heb.

en tineke zegt heel snibbig dat haar adres niet aan particulieren levert en genoeg heeft van zeurende vrouwtjes.
waar ik mee wil aangeven dat zijn niet de enige is die groot kan inkopen. :wink:
Dat geloof ik ook niet dat ik alleen groot kan inkopen ,wel weet ik van mijn adres dat hij geen zin heeft in dat gezeur om een botje en kleine hoeveelheden omdat dat meer gezeur oplevert ,in zijn visie dan alhoewel ik me er wel iets kan bij voorstellen :mrgreen: ,en daar dus vanaf ziet.
Aangezien ik geen zeurderig vrouwtje ben alleen maar snibbig doet hij het waarschijnlijk wel.
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

tineke schreef:Aangezien ik geen zeurderig vrouwtje ben alleen maar snibbig doet hij het waarschijnlijk wel.
HAHAHAHAH, hij durft gewoon geen Nee tegen je te zeggen! :smile2:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
tineke

Eline* schreef:
tineke schreef:Aangezien ik geen zeurderig vrouwtje ben alleen maar snibbig doet hij het waarschijnlijk wel.
HAHAHAHAH, hij durft gewoon geen Nee tegen je te zeggen! :smile2:
Toevallig is hij een echte stoere man die regelmatig stoere mannentaal spreekt dus dat kan het niet zijn :pffff:
Overigens heeft Jan de eerste contacten gelegd :mrgreen: :mrgreen:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Om het dan maar in catagorieen te houden:

Hier een Nep-Barfer / Beginnende Barfer /Halve Barfer etc.

Rimpel krijgt grotendeels KV van Carnibest...
Maar daarnaast sinds een paar maanden ook vlees en orgaanvlees en pens...

Jessica (Hutsje) heeft een breed assortiment aan spulletjes :mrgreen:
Zij heeft "deals" liggen met de Slager hier die op maandag slachtdag heeft en met de visboer waar ze veel halen kan.
Omdat ik maar 1 hond heb en het erbij doe kan het voor mij niet uit ook nog eens apart bij die slager langs te gaan en bij die visboer...
Dus...lieve Jessica haalt lekkers op slachtdag en ik mag het bij haar ophalen :ok:

We zitten samen nog te dubben over schaap...
Mijn zwager komt eens in de zoveel tijd bij de Islamitische slagerij en ik denk dat Jessica en ik hem de volgende keer maar een half schaap mee laten nemen.... :mrgreen:

Dit topic? SUPER initiatief Tineke! Maar voor mij niet haalbaar...want geen van jullie woont bij mij in de buurt en dan moet ik er nog een uur voor rondtuffen...
Ik blijf bij Jessica :ok:

maar Misschien wil Jessica ook wel graag meedoen met sommigen hier hoor...volgens mij heeft ze haar assortiment redelijk compleet bij verschillende adressen, maar msischien mist ze nog iets (behalve het schaap)
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Marion. schreef:
Rob* schreef:mensen die zolang al barfen en hun adresjes weten en hun kennis is mooi en fijn, maar om dan jezelf een soort "diehard" te gaan noemen? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mag van mij best hoor. Wat is er fout aan?
Ik bel ook nog altijd naar mijn moeder over hoe ik ook alweer het lekkerst suddervlees kan maken :wink:

jajaaaaaaa....goed het zal wel wat je antwoord :ok:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

tineke schreef:
Selena schreef:
Natas. schreef: Ik wil graag meer barfen maar het ontbreekt me aan adresjes, ik zou er heel blij mee zijn. En waarom niet hier? Heb m'n handen al vol aan de 3 forums waar ik op kom, op dit forum kan het toch ook.
Natas, ook ik begin net (en woon in Almere), misschien handig om wat samen (met Roelfien bv)in te kopen?
Penslappen of hele pensen (rund) kan ik krijgen voor 1 euro per kilo, kopvlees 1.50 de kilo. Af en toe heeft hij strotten of andere dingen.

Wil van de week naar de islamitische slager in de passage, weet niet of ze daar wat intressants (voor een leuke prijs) hebben.
Hier is de pens 50 cent de kilo ook schaap en kopvlees 1.15.
Roelfien is weleens hier geweest met Nina dus misschien willen die ook wel meedoen.
Wat mij betreft allebei een goed idee!

Selena, ben benieuwd wat de islamitische slager in de Passage heeft (wist niet eens dat er daar eentje zat, *schaam*).
Tineke, de prijzen die jij noemt liggen aardig lager, maar waar is dat in NH?

Maar ik ben niet alleen geinteresseerd in pens of kopvlees. Eigenlijk juist ook (vlees)botten van verschillende dieren.
Laatst gewijzigd door Natas. op 03 jul 2006 02:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

sirene schreef:
Natas. schreef:
sirene schreef:Bovendien kunnen we het dan weer eens combineren met een wandeling ofzo. :wink: :cheer:
Ik woon bv vlak bij Islam Centrum. :wink:
En waar is dat? :mrgreen:
Rotterdam!
Moet je snel zijn voor die barf-wandeling, je hebt al concurrentie uit Almere en somewhere in Noord-Holland :mrgreen:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Eline* schreef:Ik volg het allemaal geinteresseerd. Ik wil wel, maar ik heb beginnersvrees en weet ook niet goed hoe op te starten. Beetje Natasja-problemen dus! :mrgreen:
Ik heb ze vandaag na veel wikken en wegen een kippepoot gegeven en Nelson zit er al een uur naar te kijken, terwijl Kiki druk begonnen is met kluiven, maar er inmiddels naast ligt te slapen. Ik ga ze dus maar even nog in de koelkast gooien! :roll:
Hahahaha :mrgreen:
Natasja is het niveau van kippenvleugels, -poten en -nekken al ontstegen :wink:............ of nou ja, liever gezegd : Raisa. :smile:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”