Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
herseninfarct? **uitslag bloedtest pag.4**
Moderator: moderatorteam
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer:
Is er niet toch iets mis gegaan bij het uit de auto springen? Misschien een zenuw bezeerd ofzo? Dat zou wel kunnen verklaren waarom ze nu niet graag in de auto wil. Ik gok nu ook maar wat hoor.
Ik hoop dat de dierenarts er nog achter komt wat het nu precies is geweest. Hoe laat moet je terug?
Ik hoop dat de dierenarts er nog achter komt wat het nu precies is geweest. Hoe laat moet je terug?
Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
tja dat is wat de DA toen zei ,en wat denk je van een hond die opeens aan de rechterkant van zijn kop verlamt is en zijn kop scheef houd , wat niet meer herstelt , is dat denk je wel een infarct ?Inge O schreef:ik ga helemaal mee met henkvr, alle tekenen wijzen op
geloof ik dus eerlijk gezegd ook niks van dat het hier om een infarct ging, veel meer kans dat het ook het (veel onschuldiger) vestibulair syndroom was.

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
nee die was echt verlamt , oor bewoog niet meer en ze had ook moeite met eten omdat die lip er steeds tussen zat. Dit alles gebeurde 3 weken na een geslaagde maagtorsie operatie van een teef van bijna 10 jaar . Kan die operatie er wat mee te maken hebben gehad , bloedpropje of zoInge O schreef: moeilijk te zeggen, maar is zijn kop dan echt verlamd aan die kant, of ziet het er allemaal vreemd uit omdat hij hem scheefhoudt?

Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ben net terug van de dierenarts, ze is helemaal weer binnenste-buitengekeerd... alles nog een keer onderzocht. Alle reacties zijn normaal, voetjes, pupillen, aanraken, hart, longen, temperatuur, oren zijn schoon, maag voelt goed aan...
Bloedprikken moet morgen om 10.30 uur (ik had er met al dat gedoe niet aan gedacht dat ze nuchter moest zijn
) Het enige wat de dierenarts kan verzinnen is dat het nog eventueel bloedsuiker kan zijn zoals hier al een aantal malen volgens mij geopperd is...
Dus daar wordt morgen ook bloed voor geprikt.
Dus nog steeds afwachten maar al met al wordt ze met het uur gelukkig beter... maar het zint me nog steeds niet dat ik niet weet wat er nu echt aan de hand is en dat dit wat het ook moge zijn in een minuut van een kerngezonde jonge hond een zielig hoopje ellende kan maken...
Bloedprikken moet morgen om 10.30 uur (ik had er met al dat gedoe niet aan gedacht dat ze nuchter moest zijn
Dus daar wordt morgen ook bloed voor geprikt.
Dus nog steeds afwachten maar al met al wordt ze met het uur gelukkig beter... maar het zint me nog steeds niet dat ik niet weet wat er nu echt aan de hand is en dat dit wat het ook moge zijn in een minuut van een kerngezonde jonge hond een zielig hoopje ellende kan maken...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ze kwam al wat loom de auto uit terwijl ze normaal al voor het deurtje staat te dringen om eruit te mogen, ze moest er echt uit gehaald worden... misschien dat ze zich daar al niet helemaal lekker voeldeSietske* schreef:Is er niet toch iets mis gegaan bij het uit de auto springen? Misschien een zenuw bezeerd ofzo? Dat zou wel kunnen verklaren waarom ze nu niet graag in de auto wil. Ik gok nu ook maar wat hoor.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik hoop het...Inge O schreef:geloof ik dus eerlijk gezegd ook niks van dat het hier om een infarct ging, veel meer kans dat het ook het (veel onschuldiger) vestibulair syndroom was.

-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
fijn dat het beter gaat 
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- markdh
- Zeer actief
- *tweety*
- Zeer actief
-
indiera
- Zeer actief
-
pepim
- Zeer actief
-
estelle
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ik heb een poes gehad met ongeveer dezelfde reacties ook een nacht donker apart gehouden en het ging weer als vanouds, at opeens ook veel. Dierenarts dacht ook aan een propje. Paar maanden daarna weer en weer opgeknapt, was al een oude kat, opeens takelde ze af en heb ik haar in laten slapen. Maar ze is zeker nog een jaar heel goed geweest na de eerste aanval.
Sterkte en beterschap.
Sterkte en beterschap.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nee dat was het juist, ze kwam in principe dus juist uit rust uit de auto... niets geen aktiviteit ervoor...indiera schreef:had je ervoor nog getraint met de hond

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb inmiddels de uitslag van de bloedtesten, alles is goed. Geen sporen van ontstekingen, geen sporen van suiker, volgens de bloedtesten functioneren alle organen uitstekend. Dus wat het nu echt is geweest blijft gissen denk ik... een herseninfarct, het vestibulair syndroom of toch iets anders? 

- beppie
- Zeer actief
-
linlin
nou ja, je hebt in ieder geval flink wat uit kunnen sluiten. hoe gaat het nu met de dame?malinois schreef:Heb inmiddels de uitslag van de bloedtesten, alles is goed. Geen sporen van ontstekingen, geen sporen van suiker, volgens de bloedtesten functioneren alle organen uitstekend. Dus wat het nu echt is geweest blijft gissen denk ik... een herseninfarct, het vestibulair syndroom of toch iets anders?
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Je weet dus nog niets.... hoe is het nou verder met haar?malinois schreef:Heb inmiddels de uitslag van de bloedtesten, alles is goed. Geen sporen van ontstekingen, geen sporen van suiker, volgens de bloedtesten functioneren alle organen uitstekend. Dus wat het nu echt is geweest blijft gissen denk ik... een herseninfarct, het vestibulair syndroom of toch iets anders?

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ze is weer helemaal de oude, niets meer te merken dat er iets gebeurd is....

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Nou daar ben ik dan ook heel blij mee, alleen het feit dat je niet weet waardoor... maar goed ze is weer de oudemalinois schreef:ze is weer helemaal de oude, niets meer te merken dat er iets gebeurd is....

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ja vind ik ook.. vind het natuurlijk super dat ze weer zoals altijd is, maar dat ik niet weet wat dit veroorzaakt heeft vind ik een stuk minder...maar ja, wat doe je eraan?cloris schreef:Nou daar ben ik dan ook heel blij mee, alleen het feit dat je niet weet waardoor... maar goed ze is weer de oudemalinois schreef:ze is weer helemaal de oude, niets meer te merken dat er iets gebeurd is....

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2