Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
patricia20 schreef:en i nde zomer dan?
lijkt me niet zo lekker om zo lang buiten de koelkast te houden?
voor mij niet nee..maar voor de hond wel
even een "oud" verhaaltje
toen ik een keer op vakantie ging heb ik per ongeluk de stekker uit de vriezer gehaald ipv mijn wasmachine.
gevolg was bij thuiskomst een lijkenlucht in mijn huis. :N:
mijn honden heb ik nog nooit zo horen lopen loeien als toen, die liepen te kwijlen..ik niet..ik deed wat anders
Overigens eten honden ook "oude" kadavers [lijken :N:]
Weet je nog met dat hertenvlees wat even eerst een paar daagjes in de schuur moest liggen om te besterven?
Mijn honden vonden het zalig, die meurende zooi.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
patricia20 schreef:en i nde zomer dan?
lijkt me niet zo lekker om zo lang buiten de koelkast te houden?
voor mij niet nee..maar voor de hond wel
even een "oud" verhaaltje
toen ik een keer op vakantie ging heb ik per ongeluk de stekker uit de vriezer gehaald ipv mijn wasmachine.
gevolg was bij thuiskomst een lijkenlucht in mijn huis. :N:
mijn honden heb ik nog nooit zo horen lopen loeien als toen, die liepen te kwijlen..ik niet..ik deed wat anders
Overigens eten honden ook "oude" kadavers [lijken :N:]
Weet je nog met dat hertenvlees wat even eerst een paar daagjes in de schuur moest liggen om te besterven?
Mijn honden vonden het zalig, die meurende zooi.
ja..
ik hang tijdens kamperen altijd de zak met kipkarkassen aan een tentenstok om te ontdooien
1 keer de fout ingegaan
een bak met kippennekken OP de caravan. [op texel]
waren ze verdulleme nog foetsie
vlogen de meeuwen er mee weg
Bij ons eten ze alledrie kvv energique en op het moment 3x daags,Milo is in de 5e week van haar dracht en eet mondjes maat.
Ik heb 3 afsluitbare bakjes in de koelkast.1 voor smorgens,1 voor smiddags en 1 voor savonds.Steeds als ik dus 1 bakje pak haal ik meteen verse uit de vriezer voor de andere dag.Dus hebben die plakken in de koelkast 24 uur de tijd te ontdooien.Voor het uitlaten haal ik het uit de koelkast de etensbakken in op het aanrecht dus heeft het minimaal een half uur om op temperatuur te komen of de ergste kou eraf.In het begin is het nadenken geblazen maar op een gegeven moment wordt dat een gewoonte en de bakken heb ik gemerkt met een stift omdat de 1 net iets meer krijgt dan een ander
Jan40 schreef:Bij ons eten ze alledrie kvv energique en op het moment 3x daags,Milo is in de 5e week van haar dracht en eet mondjes maat.
Ik heb 3 afsluitbare bakjes in de koelkast.1 voor smorgens,1 voor smiddags en 1 voor savonds.Steeds als ik dus 1 bakje pak haal ik meteen verse uit de vriezer voor de andere dag.Dus hebben die plakken in de koelkast 24 uur de tijd te ontdooien.Voor het uitlaten haal ik het uit de koelkast de etensbakken in op het aanrecht dus heeft het minimaal een half uur om op temperatuur te komen of de ergste kou eraf.In het begin is het nadenken geblazen maar op een gegeven moment wordt dat een gewoonte en de bakken heb ik gemerkt met een stift omdat de 1 net iets meer krijgt dan een ander
heb ze nu ook in de koelkast afgesloten ligen in tupperware.
hoe lang ontdooien jullie die kippennekken?
heb ze vanmiddag uit de vriezer gehaald en ze liggen nu in de koelkast.
dus als je ze van elkaar af kunt krijgen, wil ik er vanavond allebei 1 geven om te proberen even.
's avonds haal ik het eruit. Doe het in een bak met deksel en laat het die nacht op aanrecht staan. In de ochtend gaat ie in de koelkast.
Nanni doet 4 dagen met 1 rol, hij blijft dan 4 dagen in de koelkast staan
Allebei mijn honden hebben meer last van te koud eten dan van eten dat een uurtje te lang buiten de koelkast ligt.
Ik bewaar niks dagenlang buiten de koelkast, maar zo'n 12 a 14 uur, dat is prima.