Femia schreef:Ik vind het er ook erg heftig uitzien :N: . Hoe heeft ze dit nou opgelopen?
Als ik jou was zou ik hier héééééél voorzichtig mee zijn en goed lang doorbehandelen. (als het helemaal dicht is misschien pootjebaden in de zee?)
Waarschijnlijk heeft ze zich opengehaald aan iets in het water: ik heb niks gezien of gehoord toen (geen piepje ofzo), gewoon naar huis, geen bloedspoor ofzo. En ze lag een aantal uur thuis en ineens wilde ze niet meer opstaan. Toen ben ik haar poot gaan bekijken en zag dus een enorm diepe snee.
Dat was ruim 3 maanden geleden.
Direct naar de dierenarts en het werd toen gehecht. Voordat de wond dicht groeide, duurde enorm lang, maar daar was ik voor gewaarschuwd.
Drie weken geleden is het dus weer opengebarsten, waarschijnlijk omdat alleen de buitenkant was dichtgegroeid maar van binnen niet vanwege een bacterie.
Volgende week moeten we nog 1 keer terug naar de dierenarts voor controle en nu maken we het nog steeds iedere dag schoon en zonnenbanken en wondzalf. Ik denk dat we dit ook nog wel een paar weken zullen moeten doen.