Haha, nee hoor. Niet met MIJN Oudejaarswandeling!Tinkel schreef:En uiteindelijk gaat minder dan de helft mee, is meestal zo met dit soort dingen

Moderator: moderatorteam
Haha, nee hoor. Niet met MIJN Oudejaarswandeling!Tinkel schreef:En uiteindelijk gaat minder dan de helft mee, is meestal zo met dit soort dingen
Hoi,Angel-eyes schreef:Ja idd.....hoeveel heb je er al gestrikt?Scooby schreef:Dat is toch ook de bedoeling?!Angel-eyes schreef:Zolang je de topic maar steeds omhoog gooit zullen er wel steeds meer mensen aanmelden
Ik ben dan twee weken vrij!Marion. schreef:Hebben jullie nu gewoon allemaal vrij op een gewone vrijdag, of nemen jullie allemaal vrij?
Brrrrr, moet er nog even niet aan denken. Kerst op zaterdag en zondag, en oud en nieuw op vrijdagnacht. Gelukkig na 1 januari nog wel een dagje om bij te komen
Hoi Maureen,Maureen en de meiden schreef:Als ik meega, is het dan verstandig om Nanou ook mee te nemen? Of beter om haar thuis te laten bij de baas? Nanou is dan 10,5 week oud. ( heb nog een rugzak waar ze in kan dus ik hoef haar niet op de arm mee te sjouwen).
Ik kijk het wel even aan tot die tijd, kan altijd nog beslissen. Die van 5 en 7 maanden zullen inderdaad nog wat "te ruig" zijn voor Nanou in al hun ehthousiasme !Scooby schreef:Hoi Maureen,Maureen en de meiden schreef:Als ik meega, is het dan verstandig om Nanou ook mee te nemen? Of beter om haar thuis te laten bij de baas? Nanou is dan 10,5 week oud. ( heb nog een rugzak waar ze in kan dus ik hoef haar niet op de arm mee te sjouwen).
Tja, dat is wat je wil natuurlijk. Een pup van 10 weken kan natuurlijk nog helemaal niets meelopen, maar als jij denkt dat ze 1 Ã 2 uur in die rugzak kan blijven zitten, kun je haar natuurlijk best meenemen.
Er komen waarschijnlijk ook twee doggenpuppen (van 5 en 7 maanden oud, waaronder Bono) die na een kwartiertje al omkeren, maar ik denk dat die toch ook al veel te wild spelen voor Nanou.
Ik iets korter, ben van 24 december t/m 3 januari vrij. Heerlijk verplichtScooby schreef:Ik ben dan twee weken vrij!Marion. schreef:Hebben jullie nu gewoon allemaal vrij op een gewone vrijdag, of nemen jullie allemaal vrij?
Brrrrr, moet er nog even niet aan denken. Kerst op zaterdag en zondag, en oud en nieuw op vrijdagnacht. Gelukkig na 1 januari nog wel een dagje om bij te komen
Hoi,lies schreef:als ik kom, kom ik hopelijk met alletwee de honden dus..ozzy en amy gaan dan mee. ik laat het zo snel mogelijk weten in ieder geval.
(ozzy heeft wel eens last van zijn poten, en kan ook niet overal lopen, bv los grind, houtsnipperpaden e.d. gaan niet)
sirene schreef:Ik heb er al een mailtje aan gewaagd. Maar ik denk niet dat iemand op die dag wil ruilen hoor!Scooby schreef:O, Sonja wat jammer!!!sirene schreef:Gadver ik moet werken!![]()
Ik wil ook mee!!!
SonjaKun je je dienst dan niet ruilen met iemand die week?!
Sonja
Hahaha, wachten jullie maar af...!Angel-eyes schreef:OptimistTinkel schreef:En uiteindelijk gaat minder dan de helft mee, is meestal zo met dit soort dingen.....je mag blij zijn als 1 op 5 meegaat
Hoi Frederique,Frederique schreef:Ik wil wel mee maar volgens mij is het een kleine 2 uur rijden voor mij. Nou heb ik op 2 uur rijden weinig tegen, maar in mijn uppie is het niet erg gezellig. Dus ik ga kijken of ik iemand kan vinden die mee wil.
Het lijkt mij heel erg leuk met een grote groep honden te gaan wandelen en aangezien ik toch vrij ben en niets gepland heb die dag![]()
Ik laat het nog wel definitief weten als ik mee ga, ok?![]()
Groetjes,
Frederique
Leuk, Claudia!clausipaus schreef:Ik ben ook vrij![]()
Ik denk dat ik ook meega, als het met Keizer niet goed gaat prop ik hem wel in een rugtas![]()
En dan zijn ze s'avonds mooi rustig hoop ik
Hé, Lysette dat zou leuk zijn!Lysette schreef:Als ik de auto meekrijg kom ik denk ik ook welHier kunnen ze nergens los dus zou wel lekker zijn als ze ff kunnen racen
Leuk!Chatterbox schreef:Ik kom ook, had lekker al vrijgenomen die dag!
gaat helemaal lukken..leuk!Scooby schreef:Hoi,lies schreef:als ik kom, kom ik hopelijk met alletwee de honden dus..ozzy en amy gaan dan mee. ik laat het zo snel mogelijk weten in ieder geval.
(ozzy heeft wel eens last van zijn poten, en kan ook niet overal lopen, bv los grind, houtsnipperpaden e.d. gaan niet)
Leuk! Op zich lopen we niet over los grind of houtsnipperpaden, maar er zitten wel stukjes over strandjes bij. Lukt dat wel met Ozzy? Anders kun je ook met hem over het gras gaan lopen bij die strandjes als hij dan bij je blijft?