Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
yamie schreef:ten eerste erg jammer dat er hier in zulke groffe taal gereargeerd word...
ten tweede jammer dat brenda het op zo'n manier brengt.....ik heb toen ook de discussie meegemaakt, ken ook Bo van slowie en het verhaal achter dit nest en kan niets anders zeggen dan dat dit NOOIT had mogen gebeuren.....tuurlijk begrijp ik dat brenda trots op haar hond is, hij is ook mooi....maar dat neemt idd niet weg dat het genetisch een rommeltje is....zo mag en kan er niet met honden gefokt worden!!
maar laten we wel een beetje respectvol met elkaar praten.....brenda weet het donders goed en zij heeft hiervan ook weer bij geleerd....
hihihihihihihihi,ik merk al dat je sommige mensen hier niet ken. Word hier veel gepraat met volle mond en ook met een leeg hoofd.Das met elke discussie hier hoor.
hmm....nee kennen is idd een groot woord, maar wel veel van gelezen, en vind het erg jammer..... ik heb er ook een hele duidelijke mening over , maar kan die ook duidelijk maken zonder iemand voor imbeciel uit te maken..ofzo ..dus...
Valt mij op dat ik nu veel "bekende" forummers tegen kom, die normaal nooit te vinden zijn! Maar zodra er een discussie is van 1 van "hun", zijn ze er als de kippen bij!
En dan lekker op ander forum roddelen over hoe slecht hf wel niet is Wat een gelul zeg, erg kinderachtig!
ja bo komt ook uit dat nest,dan moet je maar meer lezen en je bekkie wat meer moeten indimmen bij mij,dan had je dat gelezen en er niet zo verbaast over hoeven doen nu hier
ik ken slowie niet persoonlijk, maar ik ken wel het verhaal hoe bo bij haar is gekomen en ik moet zeggen dat ik het heel knap vind om "zo'n" hond die toch bewerkelijker is als een "gewone" hond in je hondengezin op te nemen.
Daarbij had dit nest idd nooit geboren moeten worden, maar ik denk dat in ieder geval bo in goede handen is.
Niks dan respect voor degene die de dove pupjes hebben opgenomen, dat is echt super Gister wel wat harde woorden laten vallen tegen degene die hier liep te verkondigen dat het een goed nest was, harlekijn keer harlekijn mag toch?
Maargoed, iedereen die zo'n witte pup heeft opgenomen verdient een pluim. Nu maar hopen dat er geen ******** zijn die meer witte honden gaan fokken zonder hun hersenen te gebruiken
Ik heb het geverifieerd en er zijn geen honden ingeslapen. Wel zijn er een paar van hand tot hand gegaan en heeft ze er zelf nog eentje lopen die terug kwam.
De moeder van dit nest zal dit jaar weer gedekt gaan worden.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 08 apr 2004 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
ik weet niks van doggen en genetica, maar na het lezen van de waardevolle stukjes uit dit en het andere topic is het zelfs voor mij duidelijk dat mams vast heel lief is, maar dat ze beter haar kippenhokje leeg kan laten.... 8O
ik weet niks van doggen en genetica, maar na het lezen van de waardevolle stukjes uit dit en het andere topic is het zelfs voor mij duidelijk dat mams vast heel lief is, maar dat ze beter haar kippenhokje leeg kan laten.... 8O
Hoe het precies zit weet ik niet, wat ik dus gelezen heb is dat het dit een zwarte dog reu zal zijn als Dekreu en dat mag volgens mij qua combi.
Hoe het precies zit weet ik niet, wat ik dus gelezen heb is dat het dit een zwarte dog reu zal zijn als Dekreu en dat mag volgens mij qua combi.
Ja, alles mag want deze teef die heel erg wit is is goedgekeurd. De vorige combi mocht ook. Wil niet zeggen dat het verstandig is.
jidde schreef:Valt mij op dat ik nu veel "bekende" forummers tegen kom, die normaal nooit te vinden zijn! Maar zodra er een discussie is van 1 van "hun", zijn ze er als de kippen bij!
En dan lekker op ander forum roddelen over hoe slecht hf wel niet is Wat een gelul zeg, erg kinderachtig!
nou moet je even oppassen jidde!!
ten eerste was dit niet alleen een issue op dit forum!! daarbij heb ik het volste recht om te reargeren wat ik wil en "roddel" ik ook niet over fora's!!
ik heb in de originele discussie ook dingen gezegd en als er dan nu een soort van vervolg blijk t te zijn, waarom mag ik dan niks zeggen!!!!
slowie schreef:ja bo komt ook uit dat nest,dan moet je maar meer lezen en je bekkie wat meer moeten indimmen bij mij,dan had je dat gelezen en er niet zo verbaast over hoeven doen nu hier
Tja ik zou het best willen lezen, maar ik krijg nog steeds die foutmelding... Dus ik kan helaas niet alles lezen nee
dan niet meisje wie lult er nou waar over wie?? denk daar eens over na!! :
Ik hoef niet te denken, ik plaats geen berichten op ander forum over hoe klote dit forum is... Of andersom! Op dit forum hoe klote een ander forum is! Heb ik NOOIT gedaannn
jidde schreef:Voel je je aangesproken dan????? Als jj dat niet doet, hoef je je dat niet te voelen! Degene weten dondersgoed ZELF wat ik bedoel!
nou niet het 1 of ander hoor ,maar jij komt ook alleen maar kijken als je denkt dat er wat te rellen valt ,stooktrol die je bent blijf lekker nog een beetje op topic of ga lekker fokketje spelen of zo.
Ja, alles mag want deze teef die heel erg wit is is goedgekeurd. De vorige combi mocht ook. Wil niet zeggen dat het verstandig is.
Ok ik snap het (een beetje )
Al heb ik wel gelezen dat 2 keer dezelfde combinatie is geweest Snap daar zowiezo het nut niet van...
Waarom moet er dan nog een nest komen een andere combinatie dan wel maar het vorige nest stond op de marktplaats 8O?
Dat geeft bij mij aan dat ze het aan de straatstenen niet kwijt kunnen?
Ik vind al dat fokken prima hoor maar aub laten het gezonde honden zijn die het ras verbeteren.
Waarom dan nog een nest?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Rataplan schreef:
Al heb ik wel gelezen dat 2 keer dezelfde combinatie is geweest Snap daar zowiezo het nut niet van...
Waarom moet er dan nog een nest komen een andere combinatie dan wel maar het vorige nest stond op de marktplaats 8O?
Ik vind al dat fokken prima hoor maar aub laten het gezonde honden zijn die het ras verbeteren.
Waarom dan nog een nest?
Het vorige nest was hun goed bevallen, vandaar dat ze een herhalingsnestje hebben gedaan.
Zo zie je maar weer, uit het eerste nestje kunnen goede pups komen en uit 2e nest kunnen er ook slechte (de dove) tussen zitten
Rataplan schreef:
Waarom dan nog een nest?
Het vorige nest was hun goed bevallen, vandaar dat ze een herhalingsnestje hebben gedaan.
Zo zie je maar weer, uit het eerste nestje kunnen goede pups komen en uit 2e nest kunnen er ook slechte (de dove) tussen zitten
Waarom stonden ze dan op de marktplaats want als het zulke superhonden zouden zijn geweest waarom moet er dan meegeleurd worden?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Rataplan schreef:
Waarom dan nog een nest?
Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien maar toch..........
Uit het 1ste nest zijn ook 3 dove pups geboren heb ik gehoord!
Of het waar is of een verhaal ik weet het niet,maar zet je wel aan het denken zoiets!
Rataplan schreef:
Waarom dan nog een nest?
Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien maar toch..........
Uit het 1ste nest zijn ook 3 dove pups geboren heb ik gehoord!
Of het waar is of een verhaal ik weet het niet,maar zet je wel aan het denken zoiets!
ja.....heb ik ook uit betrouwbare bron...nah zover je iets uit tweede hand betrouwbaar kunt noemen dan, maar volgens mij was het idd zo...
daarbij een goede fokker, en in dit geval een doggenfokker, zal nooit en te nimmer zo een combinatie doen, oja tuurlijk kan er een goed gekleurde niet dove hond in zitten, maar daar gaat het niet om, dit is "verkrachting
"van het ras, vermeerdering, geen verbetering en dat is iets waar ik fel op tegen ben in de fokwereld!
iedereen hier die een beetje wat van genetica afweet raad het ten strengste af om met die moeder en met die combi te fokken, dus het had nooit mogen gebeuren.
Rataplan schreef:
Waarom dan nog een nest?
Voor zover ik weet schijn je een herhaling alleen te doen als een nest zeer succesvol is gebleken, anders ga je op zoek naar een andere combinatie die dus mogelijk wel de gewenste verbetering geeft.
Als ik lees (en ik meen dat dat ook in de vorige discussie ter sprake is gekomen) dat ook in het eerste nest dove pups zaten, dan ben je in mijn ogen zeer dom bezig als fokker zijnde. Maar ook de dekreueigenaar kan m.i. niet vrij uit gaan in deze.
Maar wat betreft de fokker het lijkt mij dat die of zich er niet voldoende in heeft verdiept, of het alleen maar leuk vind een nestje te hebben en dus geen bal kan schelen of een doodordinaire broodfokker is.
Wat het werkelijk is zou ik niet weten, persoonlijk hoop ik op het 1e dan kan er tenminste nog iets verbeteren aan deze fokker.
Maar als ik de reacties zo lees is het feit dat er ook gezonde en mooie puppies tussen zaten meer geluk dan wijsheid geweest.