Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nanna op tv

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Re: Nanna op tv

Ongelezen bericht door gonnie »

Jaren geleden is er eens een vrouw vertrapt in Oostenrijk, ze had haar hondje opgetild omdat ze bang was voor de koeien. Toen hebben die koeien haar vertrapt.
En in Oostenrijk is het vaker gebeurd dat koeien mensen aanvielen, er hangen nu sinds een paar jaar dan ook waarschuwingsborden op de wandelroutes.

Toen ik Kelly had (onze eerste Pinscher) kwamen er koeien aan lopen, ben toen een soort heuveltje op gelopen op die berg, maar dat hielp niet echt, heb Kelly losgelaten en die rende keihard weg totdat ze achter het hek was, toen kon ik ook maken dat ik weg kwam. Gerard schelden dat ik Kelly losliet. Ja dag, heb toch liever dat mijn hond vertrapt wordt dan ik.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

ik ben er ook 's door achtervolgd.... en nee, ze reageerden niet op mijn roepen/schreeuwen... echt zo doodeng ;-(((

Suzanne
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

~Suzanne~ schreef:ik ben er ook 's door achtervolgd.... en nee, ze reageerden niet op mijn roepen/schreeuwen... echt zo doodeng ;-(((

Suzanne
Ze roken het.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

De pup van 12 weken van een kennis is vertrappeld door een op hol geslagen kudde van zes van die kolossen. Zij liepen gewoon rustig bij een watertje, hoorden opeens een kabaal en toen ze omdraaide, kwam die kudde op hen af stuiven. Helaas liep de pup een meter of tien bij haar vandaan, dus kon ze hem niet op tijd bij de kladden grijpen. De pup had een gebroken poot en nog allerlei andere verwondingen :-( Dat is wel weer goedgekomen gelukkig.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”