Nee, weten we.
Dat wordt extra getest, schildklier en leishmania.
Verstuurd vanaf mijn Redmi S2 met Tapatalk
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Morgen aankomst Yoda
Moderator: moderatorteam
- madred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en RSH
- Aantal honden: 3
Re: Morgen aankomst Yoda

Happy en Lemmi
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik denk dat ze gewoon heel erg rustig is. Ze is prachtig om te zien en waarom zou ze druk en speels en leergierig zijn na 3 jaar afstomping in een asiel? En hoe afgestompt was ze al gezien haar conditie met 5 maanden? Beestje heeft het geen moment in haar leven ontspannen kunnen leren spelen en wandelen kent ze natuurlijk ook niet. Gaat zeker maanden en maanden en misschien wel 2 jaar duren eer je echt meer gaat zien dan nu. Ze kent domweg niks en geniet nu van wat ze kan voelen. Rust en luxe.
Ik blijf vinden dat je de meeste buitenlandse honden met andere honden moet plaatsen. Zelden alleen. Bas kon alleen. Maar Guus en Tom absoluut niet. Tom kwam zelfs geen hallo zeggen en lag verkrampt op de hoedenplank in de auto. Daarna met Bas deed hij alles na alsof hij geboren was als huishond. Bizar gewoon. Na twee weken liep hij los en luisterde hij prima. Alleen rende hij weg voor mij en kon ik hem niet eens aaien. Met Bas erbij lag hij op zijn rug op schoot. Later kon hij alles ook alleen. Zonder Bas was dat een project van de ene naar de andere gedrags therapeut geweest. Guus is zonder Bas een totaal ander hondje. Onzeker en schrikkerig. Eigenlijk net een buitenlandse hond volgens de vooroordelen. Met Bas is het de groote brutale branie schopper die er is.
Veel van die honden hebben nooit geleerd zich te laten sturen en leiden door mensen. Spelen met mensen en kijken naar mensen voor aanwijzingen moet een hondje leren als pup. Of door goed voorbeeld en lang oefenen. Bas keek vanaf dag 1 recht in je ogen. Dat zal Merit wel beamen. Die was dus al op mensen. Guus was speels en lief en grappig maar duidelijk wel iets dikker met honden. Bij Meta was hij ook de hele tijd aan het rellen en spelen met de andere hondjes en keek hij ons nauwelijks aan als bezoek. Ok. We waren er. Leuk voor ons. Dat is nu wel anders hoor. Maar de basis was toch echt hond gericht. Die hondjes worden gewoon super snel beter bij al op mensen gerichte honden. Kijken doet volgen.
Ik blijf vinden dat je de meeste buitenlandse honden met andere honden moet plaatsen. Zelden alleen. Bas kon alleen. Maar Guus en Tom absoluut niet. Tom kwam zelfs geen hallo zeggen en lag verkrampt op de hoedenplank in de auto. Daarna met Bas deed hij alles na alsof hij geboren was als huishond. Bizar gewoon. Na twee weken liep hij los en luisterde hij prima. Alleen rende hij weg voor mij en kon ik hem niet eens aaien. Met Bas erbij lag hij op zijn rug op schoot. Later kon hij alles ook alleen. Zonder Bas was dat een project van de ene naar de andere gedrags therapeut geweest. Guus is zonder Bas een totaal ander hondje. Onzeker en schrikkerig. Eigenlijk net een buitenlandse hond volgens de vooroordelen. Met Bas is het de groote brutale branie schopper die er is.
Veel van die honden hebben nooit geleerd zich te laten sturen en leiden door mensen. Spelen met mensen en kijken naar mensen voor aanwijzingen moet een hondje leren als pup. Of door goed voorbeeld en lang oefenen. Bas keek vanaf dag 1 recht in je ogen. Dat zal Merit wel beamen. Die was dus al op mensen. Guus was speels en lief en grappig maar duidelijk wel iets dikker met honden. Bij Meta was hij ook de hele tijd aan het rellen en spelen met de andere hondjes en keek hij ons nauwelijks aan als bezoek. Ok. We waren er. Leuk voor ons. Dat is nu wel anders hoor. Maar de basis was toch echt hond gericht. Die hondjes worden gewoon super snel beter bij al op mensen gerichte honden. Kijken doet volgen.
- madred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en RSH
- Aantal honden: 3
@Laeken : ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Daarom wil ik haar, zodra m'n volgende opvangertje geadopteerd is, ook terug halen.
Kijken hoe ze zich ontwikkelt met 3 mafkezen om haar heen.
Lemmi is ook zo, het is dat hij uitgedaagd wordt door Happy, anders sliep hij ook de hele dag. Buiten de wandelingen, want die vindt hij geweldig en kunnen niet lang genoeg duren.
Kijken hoe ze zich ontwikkelt met 3 mafkezen om haar heen.
Lemmi is ook zo, het is dat hij uitgedaagd wordt door Happy, anders sliep hij ook de hele dag. Buiten de wandelingen, want die vindt hij geweldig en kunnen niet lang genoeg duren.

Happy en Lemmi