Moderator: moderatorteam
Volgens wikipedia welsirene schreef:Zeg me dat dit geen Catahoula isDees en Maylo schreef:
Hier idem en niks aan toe te voegen.Sandra&co schreef:
De Patterdale Terriër. Ik vind ze ge-wel-dig...maar dat jachtinstinct...
Nou dan denk ik een (vroeg) gecastreerde of hele oude. Het kleurtje is leuk maar een mooie hond/Catahoula vind ik het absoluut niet. De kop vind ik echt van een al lang geleden gecastreerde reu.Dees en Maylo schreef:Volgens wikipedia welsirene schreef:Zeg me dat dit geen Catahoula isDees en Maylo schreef:
En dan die rare spillepootjes. Ik vind d'r werkelijk waar geen ene zak aan, op dat kleurtje na.sirene schreef:
Nou dan denk ik een (vroeg) gecastreerde of hele oude. Het kleurtje is leuk maar een mooie hond/Catahoula vind ik het absoluut niet. De kop vind ik echt van een al lang geleden gecastreerde reu.
Ken ik niet, maar die is prachtig inderdaad!YvetteJ schreef:Gonczy Polski vind ik prachtig
De ridgeback en whippet wilde ik ook noemen, al mag de ridge van mij dichtgeritst worden. Een ridgeback zal ik zelf nooit willen, een whippet zeker wel.Brindlecardi schreef:Ik vind dit echt prachtig:
Dit ja. Wat een pracht!Persistence schreef:
Duitse staande korthaar
![]()
![]()
Deze vind ik ook prachtig! En die Azawakh die voorbij kwamPersistence schreef:YvetteJ schreef:
Hier heeft er jaren een gelopen en die luisterde super goed naar zijn baas.
Hahaha, dat zou zomaar kunnen als ze groter is.
Mijn eerste eigen hond was een AA.
Dat is het belangrijkste denk ik, want makkelijk zijn ze echt niet. En doorsnee al helemaal niet.Nanna schreef: ↑05 mei 2021 21:24 Ik kwam ook weleens een hardloopmeneer tegen met een Akita aan de heupgordel. Prima hond, altijd vast en de meneer wist precies wat ie aan de riem had.
Maar blijkbaar toch te lastig (of inderdaad te duur in aanschaf) want onlangs zag ik hem langszoeven met een losrennend bastaardje achter hem aan![]()