https://www.youtube.com/watch?v=kx2-V1KsMGY
https://www.youtube.com/watch?v=YFM-vzK55GA
Moderator: moderatorteam
Waar is dat lieve gezichtje nou?Sandra&co schreef: Succes ermee Floortje![]()
![]()
Heavy schreef: Enige nadeel is dat de pups straks op elke stafford afgaanleuk spelen

Speciaal voor jou danZamunda schreef:Ik vind alle foto's leuk maar de foto's en filmpjes met Izzy bij de pups het meest. Wat een genot joh!
Hoe doe je het nu als ze (langere tijd) alleen thuis zijn overdag? Want ik kan me voorstellen dat die ettertjes niet braaf in de kist blijven als ze het op de heupen krijgen.

Vier keer gegekenSandra&co schreef:Speciaal voor jou danZamunda schreef:Ik vind alle foto's leuk maar de foto's en filmpjes met Izzy bij de pups het meest. Wat een genot joh!
Hoe doe je het nu als ze (langere tijd) alleen thuis zijn overdag? Want ik kan me voorstellen dat die ettertjes niet braaf in de kist blijven als ze het op de heupen krijgen.
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=mlDiWglr_DA
Nou ja, ik zie deze monstertjes er wel voor aan om te gaan stapelen en dat de bovenst (Ennis) er dan uit klimtSandra&co schreef:En ja, die ettertjes blijven gewoon in de kist, ze kunnen er niet uit![]()
Mooi hoe hij naar zijn vertrouwde nest wil als hij moe is!Sandra&co schreef:Ik probeer die tijd wel beperkt te houden, maar als ik bijvoorbeeld ga slapen dan gaan de honden mee naar boven en slapen zij daarin. Zodra de dag begint, gaat die kist open en kunnen ze hun goddelijke gangetje gaan. Maar een Ennis maakt stampij als hij moe is. Dan wil hij in die kist liggen en gaat hij daar bij zitten en piepen. Of ik hem wil helpen om erin te komen. Nee hoor jongen, gebruik je hersenen maar. Als ik dan weer kijk, ligt hij er al in. Dus ik denk niet dat ze het een vreselijke plek vinden om in te liggen
Wat een weeldeVoor de rest struikel je in huis/tuin over de puppies. Het ligt overal.
Gaaf. Ik kan me zo voorstellen dat dit er dan nu aardig ingeprent zit bij de pups en als de nieuwe eigenaren ook gaan trappelen bij bijten die pups dan haast reflexmatig stoppen. Ik ben benieuwd of dat ook echt zo uit gaat pakken.Sandra&co schreef:Zelf begrens ik heel duidelijk. Als ik ergens sta en er wordt vol in m'n teen gebeten, dan trappel ik nét hard genoeg dat ze even schrikken. Werkt best goed moet ik zeggen, ik word nog zélden gebeten. Gesabbeld wordt er. Gelikt. Maar vol d'r in hangen is aardig onder controle. Geen zin om de stinkende heelmeester te spelen, ik loop op blote voeten door het huis en dat wens ik ook te blijven doen![]()
Aaaaah, en het is zo’n scheet om te zien!!!Sandra&co schreef:
D'r was ergens iemand die vroeg of er al iemand voor Lille is gekomen. Het antwoord is nee. Ik snap 't ook niet :oeps
Ah ok, gelukkig niks geks dus. Bij zwangere vrouwen valt het haar juist niet uit. Daarom heb je aan het eind van de zwangerschap een enorme bos haar. Het lullige is dat al dat oude haar uitvalt na de bevalling en dan is het opeens heel dun. Net zoiets als bij Sofi dus. Ach ja, het groeit wel weer aan.Sandra&co schreef:@Alfililo: Sofi's haar zit los. Schijnt dat teven zoveel aan hun pups geven, dat de vacht uitvalt. Net als zwangere vrouwen haaruitval kunnen hebben, zeg maar. Niks ernstigs. Wel prettig. Als ik, als grote honden op ons af komen rennen roep en wijs "Ze heeft schurft!" dan word ik echt geloofd.
@Heavy: Als straks de zon gaat schijnen wel, maar het is nu grijs en grauw buiten
@Anja: Dank je!
@Johnny Jones: De keuze is tussen Tux en Trubl...Ik vind het idee dat ze allemaal weggaan erg, maar van die 2 vind ik het nét nog een tandje erger. Dus dat zegt genoeg.
@Nikki90: UhhuhIk kan er niks ruwharigs aan vinden. Vind ik ergens wel jammer. Maar goed, 2 plukhondjes zou ik over een jaar of 2 vervlóekt hebben.
@Tara: Ik geloof dat ik er 0 ruwharen tussen heb zitten
Ja, echt wel! Met Sofi'tje gaat het door domme pech niet zo goed nu, dus zij én ik zijn blij dat Izzy het stokje heeft overgenomen. Af en toe doet ze het wat te lomp, maar ze lijkt het niet te kunnen helpen. De puppies zijn gek met haar, dus ik geloof dat zij ook wel begrijpen dat ze goed volk is.Lucia schreef:Sofietje is zeker blij met Izzy? Die neemt mooi wat drukte weg denk ik.
Heerlijke foto's weer!
Nee, da's Blanket. Trubl heeft geen piemelPersistence schreef:Hopelijk knapt Sofi snel weer op! Is dat donderstraaltje op het laatste filmpje met Izzy nu Truble?
Oh echt johSandra&co schreef:Nee, da's Blanket. Trubl heeft geen piemel

Ach ze kunnen in ieder geval tegen een stootje straks hoe klein ze ook zijn.Sandra&co schreef:Ja, echt wel! Met Sofi'tje gaat het door domme pech niet zo goed nu, dus zij én ik zijn blij dat Izzy het stokje heeft overgenomen. Af en toe doet ze het wat te lomp, maar ze lijkt het niet te kunnen helpen. De puppies zijn gek met haar, dus ik geloof dat zij ook wel begrijpen dat ze goed volk is.Lucia schreef:Sofietje is zeker blij met Izzy? Die neemt mooi wat drukte weg denk ik.
Heerlijke foto's weer!
Volgens m'n tante zou Ennis ook wel eens een ruwhaartje kunnen wordenhakunamatata schreef:Dat filmpje
Hopelijk gaat het met Sofi snel beter. En ik ben benieuwd of er niet toch nog een paar ruwhaartjes meer bij zitten. Bij Imp zag je het ook pas laat en zou mij in elk geval niet verbazen als er nog een of twee pups sprietjes gaan krijgen. Doe Trubl maar, hahah. Ben zo benieuwd hoe zij en Arrow zijn over een paar maanden, maar de rest ook. Wat een leuk nestje.
Ja,ik vroeg dat. Zat namelijk even flink te twijfelen, want val heel erg op dit soort hondjesCoraline schreef:Aaaaah, en het is zo’n scheet om te zien!!!Sandra&co schreef:
D'r was ergens iemand die vroeg of er al iemand voor Lille is gekomen. Het antwoord is nee. Ik snap 't ook niet :oepsVolgens mij ook een lieve meid.

Lille is een giftige kleine draak die ontzettend zoet kan zijn. Da's wel echt een terriër qua gedrag. Ze kan heel lief in d'r eentje spelen, maar ze doet niks onder voor de rest. Daar zorgt ze wel voor. Als Izzy d'r plaagt door haar wat heen en weer te duwen, is ze dés dúivelsJion schreef:Ik hoop dat er heel snel een heel fantastisch baasje voor Lille komt, want elke keer als ik haar zie gaat mijn hart een beetje bloeden. Ze lijkt me zo'n ontzettend lief ding.