Die Corgipup maakt wel veel los. He?Liondog schreef:Je moet eens weten wat er gaande is.Erg veel respect toon je niet voor je eigen veiligheid.Prima hoor.Je beseft je niet dat veiligheid een gegeven is.Wij als Nederlanders en Europeanen waarborgen dat voor jou.**Tekst aangepast door moderator**Ik geef mijn leven elke dag en jij zet mij weg als een jojo.Ga je schamen,wie je ook bent!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen: Sir Richmond of Barkington
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Even voorstellen: Sir Richmond of Barkington
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Dit gebrek aan enthousiasme past niet echt bij de slogan waar wij stoppen gaan andere door.dagmar88 schreef:Pfff, nee, vandaag niet meer.malinois schreef:Wil jij wel een stijve piemel?

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Tineke
- Zeer actief
Je geeft je leven nu nog elke dag? Is het zo moeilijk dan dat oppassen op die Ridgeback?Liondog schreef:Je moet eens weten wat er gaande is.Erg veel respect toon je niet voor je eigen veiligheid.Prima hoor.Je beseft je niet dat veiligheid een gegeven is.Wij als Nederlanders en Europeanen waarborgen dat voor jou.**Tekst aangepast door moderator**Ik geef mijn leven elke dag en jij zet mij weg als een jojo.Ga je schamen,wie je ook bent!

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
- Zeer actief
Wat een prachtige Corgi met een topnaam 

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Als je in de bijstand zit dan heb je sowieso een heeeelllll zwaaarrrr leeevvuTineke schreef:Je geeft je leven nu nog elke dag? Is het zo moeilijk dan dat oppassen op die Ridgeback?Liondog schreef:Je moet eens weten wat er gaande is.Erg veel respect toon je niet voor je eigen veiligheid.Prima hoor.Je beseft je niet dat veiligheid een gegeven is.Wij als Nederlanders en Europeanen waarborgen dat voor jou.**Tekst aangepast door moderator**.Ik geef mijn leven elke dag en jij zet mij weg als een jojo.Ga je schamen,wie je ook bent!

- Agrotera
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Pembroke Welsh Corgi
- Aantal honden: 1
Om eerlijk te zijn was mijn eerste gedachte 'Ohnee, toch niet weer zo'n forum met allemaal extreem felle en maffe mensen' maar gelukkig is het bij die ene persoon gebleven.
Fijn om te zien hoe mensen elkaar eerlijk aanspreken maar ook steunen!
Dank allen
Dank allen
Life long and pawsper
- Agrotera
- Vaste gebruiker
Nanna schreef:Ik heb wel wat vragen.Liondog schreef:Je moet eens weten wat er gaande is.Erg veel respect toon je niet voor je eigen veiligheid.Prima hoor.Je beseft je niet dat veiligheid een gegeven is.Wij als Nederlanders en Europeanen waarborgen dat voor jou.**Tekst aangepast door moderator**Ik geef mijn leven elke dag en jij zet mij weg als een jojo.Ga je schamen,wie je ook bent!
A. Wat is er gaande?
B. Nederlanders én Europeanen? Zijn wij Nederlanders geen Europeanen?
C. Hoezo geef jij je leven en dat nog wel iedere dag?
En verder, welkom Agorafobia met je schattige Corgietje
Zou toch wat zijn, iemand met Arorafobia en een hond die graag buiten is

Dank!
Life long and pawsper
- Agrotera
- Vaste gebruiker
Achja idd!Kruimel53 schreef:AGoraAgrotera schreef:Nanna schreef:Ik heb wel wat vragen.Liondog schreef:Je moet eens weten wat er gaande is.Erg veel respect toon je niet voor je eigen veiligheid.Prima hoor.Je beseft je niet dat veiligheid een gegeven is.Wij als Nederlanders en Europeanen waarborgen dat voor jou.**Tekst aangepast door moderator**Ik geef mijn leven elke dag en jij zet mij weg als een jojo.Ga je schamen,wie je ook bent!
A. Wat is er gaande?
Zou toch wat zijn, iemand met Arorafobia en een hond die graag buiten is![]()
Dank!let hier als een havik op je spelling want ze hebben je zó te pakken.
Enne, therapiehond
Dat zou iemand ook heel goed kunnen helpen!
Life long and pawsper
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
- Aantal honden: 2
Intens kan het wel worden hoor, maar ik ga ervan uit dat je daar wel tegen kan.Agrotera schreef:Om eerlijk te zijn was mijn eerste gedachte 'Ohnee, toch niet weer zo'n forum met allemaal extreem felle en maffe mensen' maar gelukkig is het bij die ene persoon gebleven.
Dank allen
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
**Tekst aangepast door moderator**. Allemaal!Hilde schreef:Hahahahaha wat is dit
-
- Zeer actief
Hm... dan zou ik mijn geld liever inzetten op sportfysio, en foto's.. maar dan alsnog.. met zo'n rug... niet doenAgrotera schreef:Begrijp je zorgen, die hebben/hadden wij ook. Onze dierenarts heeft een puppyconsultatie traject, daarbij checken ze per ras op de gevoelige plekken. Hij wordt tot zijn 2de levensjaar elke 3 maanden gecontroleerd (als wij ook geen klachten zien). Hij mag pas agility en drijven als hij door de keuring komt~Suzanne~ schreef:Welkom! Alleen met die behendigheid.... daar zou ik ff mee oppassen.. de rug is kwetsbaar en ik zou met een ras als een corgi geen behendigheid willen doen eerlijk gezegd.
Suzanne

De DA kan veel zien en voelen maar voor dit soort dingen moet je het een stapje hoger zoeken. Of nee.. " anders" .. niet hoger.
Suzanne
- dagmar88
- Zeer actief
Kruimel53 schreef: De vaste en variabele forum-gekkies leer je vanzelf wel kennen.

~Suzanne~ schreef: Hm... dan zou ik mijn geld liever inzetten op sportfysio, en foto's.. maar dan alsnog.. met zo'n rug... niet doenOngeacht of die goed in elkaar steekt
want het blijft kwetsbaar. Pre-agility, bij de JUISTE hondenschool juist wel doen. Dat is niet belastend. Orienteer je ook op balans en coordinatie, maar ook weer bij de goede hondenschool. Het schiet als paddestoelen uit de grond en echt niet iedereen weet hoe en wat. Je bereid je hond dan voor op een sport-werk-leven maar belast daarbij niet.
De DA kan veel zien en voelen maar voor dit soort dingen moet je het een stapje hoger zoeken. Of nee.. " anders" .. niet hoger.
Suzanne
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Mijn teckels (waarvan de oudste het formaat Corgi heeft) springen buiten en in huis als vlooien overal op- en af en overheen (springen rustig over een sloot van 1 meter) en ik laat dat lekker gaan. Het enige resultaat wat dat namelijk heeft is dat het spierbonken zijn geworden. En juist die spieren behoed ze voor blessures. Dus ik zeg lekker doen maar geen geforceerde toestand ervan maken.~Suzanne~ schreef: Hm... dan zou ik mijn geld liever inzetten op sportfysio, en foto's.. maar dan alsnog.. met zo'n rug... niet doenOngeacht of die goed in elkaar steekt
want het blijft kwetsbaar. Pre-agility, bij de JUISTE hondenschool juist wel doen. Dat is niet belastend. Orienteer je ook op balans en coordinatie, maar ook weer bij de goede hondenschool. Het schiet als paddestoelen uit de grond en echt niet iedereen weet hoe en wat. Je bereid je hond dan voor op een sport-werk-leven maar belast daarbij niet.
Suzanne

-
- Zeer actief
Zo! Bijzonder topic is dit zeg
Maar welkom en wat een schattig pupje en geweldige naam!

Maar welkom en wat een schattig pupje en geweldige naam!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Welkom en wat een schattig pupje 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Let maar niet op Nanna, ze schreef pas nog op het forum dat bepaalde woorden standaard niet kloppend uit haar toetsenbord komenAgrotera schreef:Nanna schreef:Ik heb wel wat vragen.Liondog schreef:Je moet eens weten wat er gaande is.Erg veel respect toon je niet voor je eigen veiligheid.Prima hoor.Je beseft je niet dat veiligheid een gegeven is.Wij als Nederlanders en Europeanen waarborgen dat voor jou.**Tekst aangepast door moderator**Ik geef mijn leven elke dag en jij zet mij weg als een jojo.Ga je schamen,wie je ook bent!
A. Wat is er gaande?
Zou toch wat zijn, iemand met Arorafobia en een hond die graag buiten is![]()
Dank!

- Soooof
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Welkom op het forum! En gefeliciteerd met het best lopende voorsteltopic van 2019. 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Het is geven en nemen toch in het leven en als hij meer geeft dan neemt, dan is hij toch een mooie aanwinst op het HF

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Welkom hier op het forum, geweldig leuk hondje om te zien, je ziet nu al dat er een kop op zit dus sir Richmond of barkington is geweldig gekozen haha alleen lastig te roepen, als je hem roept zit meneer allang thuis
Wat zal het een hond of wat voor dier ook aan zijn of haar kont roesten hoe ie genoemd wordt.
Noem Ziggy zo vaak rotjoekel of ik zeg ook wel eens lillek klein rotjoekeltje maar mama heeft het vreten, zorgt voor ze en houd van ze dus hij vindt me nog steeds lief.
Je hebt je vuurdoop al gehad, rest me alleen nog.veel plezier te wensen op dit forum.
Wist je dat we ook een fototopic hebben?

Wat zal het een hond of wat voor dier ook aan zijn of haar kont roesten hoe ie genoemd wordt.
Noem Ziggy zo vaak rotjoekel of ik zeg ook wel eens lillek klein rotjoekeltje maar mama heeft het vreten, zorgt voor ze en houd van ze dus hij vindt me nog steeds lief.

Je hebt je vuurdoop al gehad, rest me alleen nog.veel plezier te wensen op dit forum.
Wist je dat we ook een fototopic hebben?

- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Welkom op het hondenforum. Wat een geweldig schattig pupje!
Qua namen zit ik helemaal op één lijn. Mijn hond wordt met grote regelmaat Madam genoemd, en Dame krijgt ze vaker te horen dan haar eigen naam (Noa). En we hadden twee geiten die op hun chip geregistreerd stonden als Sir William en Sir Wallace.
Qua sport zou ik ook zeker kijken naar Hoopers. Wel het pit van Agility, maar zonder de sprongen.
Qua namen zit ik helemaal op één lijn. Mijn hond wordt met grote regelmaat Madam genoemd, en Dame krijgt ze vaker te horen dan haar eigen naam (Noa). En we hadden twee geiten die op hun chip geregistreerd stonden als Sir William en Sir Wallace.
Qua sport zou ik ook zeker kijken naar Hoopers. Wel het pit van Agility, maar zonder de sprongen.
Mijn god, ik kan jullie ook geen avondje alleen laten zonder dat de pleuris uitbreekt.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Had je graag mee willen doen?Sandra&co schreef:Mijn god, ik kan jullie ook geen avondje alleen laten zonder dat de pleuris uitbreekt.

Ptje schreef:Had je graag mee willen doen?Sandra&co schreef:Mijn god, ik kan jullie ook geen avondje alleen laten zonder dat de pleuris uitbreekt.

- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Contacteer:
Moet je dan maar gaan hakken in de naam die de fokker hem heeft gegeven en dus op zn stamboom staat?Liondog schreef:Iedereen mag elke naam geven.Ik heb 1 van mijn katten "eleven" genoemd.Cleva schreef:En wie is het bovendien?Zinodo schreef:Waar heb jij het over!Liondog schreef:Wil alleen zeggen dat je namen niet moet toedichten.Dingen als "sir" zijn een verdienste en niet een naam wat je moet geven.Dat jullie geen kinderen hebben is denk ik alleen een verdienste.Hoop dat jullie het hondje een mooi leven geven.Ik vang een Rhodesian Ridgeback op voor iemand anders.Een hond heeft een karakter.Een Ridgeback is extreem eigenwijs.Daar moet je mee om kunnen gaan.Wat weet je over het karakter van "sir" ? Niks denk ik.Wil je niet aanvallen maar in het belang van hem doe ik het toch.Wat weet je van zijn karakter?![]()
Pas wel op met huisdieren titels te geven Sinds begin december 2018 zijn wij de trotse baasjes van Sir Richmond of Barkington (Richy), een 3-kleur Pembroke Welsh Corgi.
Ik ga niet protesteren maar vind dat je het niet moet doen.Is mijn mening maar.
Vinden jullie wel dat je hele titels aan huisdieren moet geven?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Het is in dit geval geen stamboomnaamStippelteam schreef: Moet je dan maar gaan hakken in de naam die de fokker hem heeft gegeven en dus op zn stamboom staat?

Weet je wat? We gaan even helemaal niks aanpassen voor de zoveelste troll 

Nee.Tara schreef:Doe eens niet zo onverdraagzaam en bokkig!Sandra&co schreef:Weet je wat? We gaan even helemaal niks aanpassen voor de zoveelste troll
Ook trollen zijn iemanden.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zo'n troll er in het echie uitziet. Ik kan me niet voorstellen dat iemand in m'n vrienden/kennissenkring zo kneuzerig aandacht probeert te genereren. Ik heb er altijd zo'n viezig idee bij. Nou ja, dit dus.