Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p17)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Oh jee, Ayla in Zamunda...

Ongelezen bericht door nomo »

zamunda schreef:
nomo schreef:Ho wacht even! 6 a4tjes... *gaat pb's checken, dat horen er inmiddels al 18 te zijn* :hmmm: Ik denk dat je pbbox vol zit! Even wat pb'tjes verwijderen zodat ik de rest kan sturen! :lees:
Lekker blijk van vertrouwen in je oppas :hmmm: .
Ja, als jij laveloos die hele week door gaat brengen moet ik toch zorgen dat ik alles er al goed ingeramd heb :pffff:
zamunda schreef:
nomo schreef:Vooral nu ik dingen lees over leren bedelen en op de bank liggen :hmmm: *gaat de 10 geboden nu sturen waar je je aan dient te houden* :pffff:
Zijn die dan in plaats van de 100 geboden die je eerder stuurde of komt dat er nog bovenop?
Extra. Dit zijn de Gouden Regels Waar Niet Vanaf Geweken Mag Worden, ook wel de GRWNVGMW genoemd. De 100 geboden zijn de dagelijkse gedragsregels voor jou natuurlijk.

zamunda schreef:
nomo schreef:En wees maar blij dat ik de rest van Ayla's inmiddels indrukwekkende cv niet gepost heb :engel:
Er is nog meer :80: ?
Er is nog zoveel waar geen foto's van zijn, bij al haar geposte wapenfeiten was er nog de mogelijkheid een foto te maken... de rest... tja... het bewijs is al vernietigd :engel:

zamunda schreef:
nomo schreef:Oh ja, Zamunda :mann: dat was ik nog vergeten, ze zit erg graag met haar dikke reuzenkleuterkont in vensterbanken :cool2:
Nee hè, nu maak je een grapje. Toch?
Ik maak geen grapjes :pffff:

zamunda schreef:
nomo schreef:
sternentänzerin schreef:Horren tactisch aanpassen zodat niet gewenste insecten hun weg naar binnen wel weten te vinden
Deze heeft ze al tot in perfectie onder de knie. Simpele magneethorren zijn een makkie en de dure rolhor kostte iets meer moeite, maar is haar ook gelukt. Ze geeft het niet zomaar op! :mann:
Niet :80: ?! Wat doet ze daar dan mee?
Men neme een aanloop... rent keihard tegen de hordeur op, schudt eens met kop ~waarom gaat dat ding niet open!~ Laat zich niet voor één gat vangen en gaat er dwars doorheen! Ayla-vormig gat achterlatend in de hor.
zamunda schreef:
nomo schreef:Maar ik hoor het al, naast Ayla moet ik ook genoeg alcoholische versnaperingen meenemen om je de week door te helpen. Wat moet ik op de boodschappenlijst zetten? Wijn? Advocaat? Iets sterkers? :cool2:
Ligt eraan, wat lust ze?
Ze is niet zo kieskeurig, al gaat haar voorkeur momenteel uit naar de iets zoetere dranken. Een fijne limoncello oid al zegt ze ook geen nee tegen een biertje.
waarom denk je dat ik zeg dat ze veel slaapt, die roes moet uitgeslapen
alm@ schreef:Ik zou een voorraadje pretsigaretjes brouwen. Word je superrelaxt van en met een haaltje meer zit je gillend van de lach dat weekje Ayla uit :cool2: :LOL:
Ok, naast de slijter dus ook nog naar de coffeeshop, nog meer?! Ik krijg het nog druk! De oppas tevreden houden is nog een hele klus :cool2:
Stapper
Zeer actief

Ongelezen bericht door Stapper »

Nou, dat kan leuk worden.. :help:
Opvoedverpestideeen. Ik zie het liever anders.. het stimuleren van creativiteit.
NEEEE ( met wanhopige klank) dit woord niet koppelen aan negativiteit. Dat is zo slecht voor de ontwikkeling. Dus je gebruikt het woord maar geeft tegelijk de hond de keuze. Je kan hier naar luisteren maar als dit niet past in je ontwikkeling mag je ervoor kiezen om er anders mee om te gaan, wat je ook doet, we blijven van je houden.
Het woord STOP, betekend in dit geval, stop met het levensgevaarlijke wat je nu doet ( heel belangrijk dat willen we niet) en elk ander gedrag wat misschien hinderlijk, kostbaar maar niet levensgevaarlijk is stimulerende en belonen.
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door runninggirl »

Haha heerlijk! Daar ga je veel plezier aan hebben.
Lazar is ook zo'n typje. Ik heb ondertussen mijn droom van mooie slippers opgegeven, 2 nieuwe paren zijn gesneuveld.
Verder pakt hij alles waar hij bij kan en ik ben niet zo heeeel goed in alles achter laatjes op te ruimen.
Plus hij springt gerust op tafel om ergens bij te kunnen.

Wat ik heb gedaan is hem belonen voor iets jatten en hem dan leren ruilen voor iets lekkers. Dat was aan het begin niet heel grappig, hij bleef met spullen naar zijn mand slepen en er trots bij zitten tot wij het door hadden. :engel: Maar hij bijt het nu in ieder geval niet meer stuk.
Geen idee of dat een goeie tip is hoor. :LOL:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

als het stil wordt moet je gaan kijken, dat is met een pup heel verdacht...... verder is het een schatje, ik zou gewoon zeggen, dat gaat gewoon een leuke tijd worden :I:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Geen nachtmerries gehad?
AfbeeldingAfbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Ik vind het verdacht stil hier :mann:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

runninggirl schreef:Haha heerlijk! Daar ga je veel plezier aan hebben.
Lazar is ook zo'n typje.
Kijk, dit klinkt leuk en positief!

Maar hoe je dat kunt rijmen met dit :lees: ...:
runninggirl schreef: Ik heb ondertussen mijn droom van mooie slippers opgegeven, 2 nieuwe paren zijn gesneuveld.
Verder pakt hij alles waar hij bij kan en ik ben niet zo heeeel goed in alles achter laatjes op te ruimen.
Plus hij springt gerust op tafel om ergens bij te kunnen.
...is mij dan weer een raadsel. Níet positief niet :hmmm: .

runninggirl schreef:Wat ik heb gedaan is hem belonen voor iets jatten en hem dan leren ruilen voor iets lekkers. Dat was aan het begin niet heel grappig, hij bleef met spullen naar zijn mand slepen en er trots bij zitten tot wij het door hadden. :engel: Maar hij bijt het nu in ieder geval niet meer stuk.
Geen idee of dat een goeie tip is hoor. :LOL:
Dat is nog wel een goeie tip voor het lijstje 'Hoe verpest ik Ayla' :E: !

S@ndr@ schreef:als het stil wordt moet je gaan kijken, dat is met een pup heel verdacht...... verder is het een schatje, ik zou gewoon zeggen, dat gaat gewoon een leuke tijd worden :I:
Ja dat is waar, daar hebben Lais en vooral Raaf ook een handje van :tongue: .

bram en thijs schreef:Geen nachtmerries gehad?
Zoals gewoonlijk wel, maar nog niet over Ayla geloof ik. Ik heb nog een beetje de illusie dat het wel mee zal vallen :mann: .
Zamunda
Zeer actief

fenneke schreef:Ik vind het verdacht stil hier :mann:
. :LOL:

't Monster komt zondagmiddag, dus als je daarna niks meer van me hoort heeft ze mijn vingers geamputeerd en lig ik dood te bloeden. Zou wel fijn zijn als er dan iemand even de politie en amubulance belt.
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Zulke verhalen en ze is er nog niet eens :80:

Dat beloofd wat :lol1:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

nomo schreef:Er is nog zoveel waar geen foto's van zijn, bij al haar geposte wapenfeiten was er nog de mogelijkheid een foto te maken... de rest... tja... het bewijs is al vernietigd :engel:
Nu begin ik me toch wel ernstig zorgen te maken :oeps: .

nomo schreef:Ik maak geen grapjes :pffff:
Nou, lekker dan.

nomo schreef:Men neme een aanloop... rent keihard tegen de hordeur op, schudt eens met kop ~waarom gaat dat ding niet open!~ Laat zich niet voor één gat vangen en gaat er dwars doorheen! Ayla-vormig gat achterlatend in de hor.
. :LOL: Ik moet zeggen dat dat ook gelijk de reden is dat ik zulk soort horren niet aandurf met mijn wilde beesten (inclusief katten). Maar ik heb dus magneethorren, die redelijk bestand zijn tegen de honden. Redelijk ja, want ze hebben nogal te lijden onder dat wilde gespuis van mij, langer dan één seizoen gaan ze eigenlijk niet mee. Ze hangen nu aan hun laatste draadjes, dat laat Ayla toch wel met rust hè?

nomo schreef:Ze is niet zo kieskeurig, al gaat haar voorkeur momenteel uit naar de iets zoetere dranken. Een fijne limoncello oid al zegt ze ook geen nee tegen een biertje.
waarom denk je dat ik zeg dat ze veel slaapt, die roes moet uitgeslapen
Haha!

nomo schreef:Ok, naast de slijter dus ook nog naar de coffeeshop, nog meer?! Ik krijg het nog druk! De oppas tevreden houden is nog een hele klus :cool2:
Nou, als je dan toch bezig bent: lekkere bonbons, andere lekkere gevulde chocolade, of wacht, toblerone! of iets anders met vooral heel veel chocola. Werkt heel therapeutisch als Ayla me weer eens uitput/gek maakt/bloed onder de nagels vandaan haalt :cool2: .

Stapper schreef:Nou, dat kan leuk worden.. :help:
Opvoedverpestideeen. Ik zie het liever anders.. het stimuleren van creativiteit.
Hm, dat geeft er de juiste draai aan :E: . Hoe stimuleer ik Ayla's creativiteit (tot ondeugden).
Zamunda
Zeer actief

Heavy schreef:Heb je al opvang voor de honden en planten en opslag voor je meubels geregeld?
Nou ik geloof dat ik nog het liefst opvang voor mezelf ga regelen :LOL: .

fenneke schreef:Zulke verhalen en ze is er nog niet eens :80:

Dat beloofd wat :lol1:
Kun je nagaan hoe ik er tegenop kijk, correctie: naar uitkijk :Q: .
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Ha ha wat beschrijf je het weer smakelijk :lol1:. Wat verpesten betreft heb ik weinig ideeën met mijn brave borsten :mrgreen: :engel:. Wat hier wel speelde soms door onze vroege vogel mentaliteit dat loges en opvangers op hun eigen adres om 5 uur in de ochtend opstonden. En dan duidelijk waren in hun boodschap, we gaan op pad :cheer: :cheer:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Zamunda
Zeer actief

Tineke schreef:Ha ha wat beschrijf je het weer smakelijk :lol1:. Wat verpesten betreft heb ik weinig ideeën met mijn brave borsten :mrgreen: :engel:. Wat hier wel speelde soms door onze vroege vogel mentaliteit dat loges en opvangers op hun eigen adres om 5 uur in de ochtend opstonden. En dan duidelijk waren in hun boodschap, we gaan op pad :cheer: :cheer:
Hahahaha :E: . Alleen jammer dat ik zelf niet zo'n vroege vogel ben, dus dat gaat hem niet worden :mann: .
bram en thijs
Zeer actief

Ze komt zondagmiddag pas. Wil je dan voortaan wachten met paniekzaaien tot de paniek er daadwerkelijk is.
AfbeeldingAfbeelding
Zamunda
Zeer actief

bram en thijs schreef:Ze komt zondagmiddag pas. Wil je dan voortaan wachten met paniekzaaien tot de paniek er daadwerkelijk is.
Nou hier is de paniek toch aardig losgebarsten hoor. Alles staat al in het teken van het Sloopmonster: grote opruim en schoonmaak, mentale voorbereiding (meditatie) en kijken of ik hier al goede tips kan krijgen voor de ellende begint (die tips zijn nog wat karig en gaan vaak de verkeerde kant op).

Ik twijfel nog of ik zelf de plinten maar zal verwijderen of dat ik erop gok dat Ayla ze laat zitten :scratch: .
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Zamunda schreef:
bram en thijs schreef:Ze komt zondagmiddag pas. Wil je dan voortaan wachten met paniekzaaien tot de paniek er daadwerkelijk is.
Nou hier is de paniek toch aardig losgebarsten hoor. Alles staat al in het teken van het Sloopmonster: grote opruim en schoonmaak, mentale voorbereiding (meditatie) en kijken of ik hier al goede tips kan krijgen voor de ellende begint (die tips zijn nog wat karig en gaan vaak de verkeerde kant op).

Ik twijfel nog of ik zelf de plinten maar zal verwijderen of dat ik erop gok dat Ayla ze laat zitten :scratch: .
De Paniek staat hier as we speak op de bank :hmmm: 'ja maar, tante Zamunda zei dat ik wél op de bank mag hoorrrrr'
Afbeelding
Ze is er nog niet eens en het verpesten is al begonnen :jank:

Oh Zamunda, bespaar je de moeite om de plinten zelf weg te halen, dat regelt Ayla wel voor je :engel:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Zamunda schreef:
Caro. schreef:Ik kan alleen maar zeggen: sterkte, heel veel sterkte....

Ik zit net compleet afgepeigerd voor zo ongeveer het eerst vandaag :jank: Wat een draak van een hond is Jessie op het moment, dus
als Ayla ook maar iets erop lijkt, kan ik je alleen maar sterkte en heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel geduld toewensen :ugh: :mrgreen:
Eindelijk écht medeleven! Haha, was het weer zwaar met Jessie? Hoe ziet zo'n dag met een drakenpup eruit?

's Ochtends om 7.00 uur (klokslag) een hoop geblaf 'joehoee ik ben wakker!'.
Oké, als braaf personeel ga je er dan uit en laat je het kind in de tuin die in alle vroegte enorm veel kabaal gaat schoppen, want: een kat op
de schutting :schrik: Dus binnenroepen, maar uiteraard niet luisteren dus dan ga je met je slaperige kop de Draak maar hálen :hmmm:

Goed, aankleden en dus op pad en hé wat leuk er zijn twee hondenvriendjes. Dan kan ze mooi moe worden zonder teveel inspanning
van mijn kant :mrgreen: Met z'n drietjes spelen en ja hoor, toen lag er een berg stront waar ze gebroederlijk van aten en in gingen
liggen te rollen :roll:
Dus het kind onder de stront en ook ineens met voorpoot omhoog: geblesseerd :jank:

Naar huis, maar ineens wil ze niet verder lopen en ging liggen. Nou hoppa joh, niet zeuren en doorlopen. Dus ik trek aan de lijn en
kijk zo'n meter of 3 later achterom: was ze aan het buikschuiven :LOL:

Eenmaal thuis heb je alleen nog maar behoefte aan een kop koffie, maar nee, ze moet eerst gewassen worden 'want die stront'.

Nou, dat is dan dus de eerste 1.5 uur van de dag nog maar....
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
bram en thijs
Zeer actief

Caro. schreef:Goed, aankleden
De huidige forumtrend is in je nakie lopen. Klompen mogen wel.
AfbeeldingAfbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

bram en thijs schreef:
Caro. schreef:Goed, aankleden
De huidige forumtrend is in je nakie lopen. Klompen mogen wel.
:LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding
A good dog never dies...

Tiny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tiny »

:LOL: :LOL:

Ik vind puppen altijd zo lachen bij een ander
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

Nog maar 1 nachtje wakker liggen in afwachting van de sloopkogel!
Tips om haar te verpesten heb ik niet met mijn bloedjes van honden, maar ik ga dadelijk alvast een berg chocola inslaan zodat ik de komende 10 dagen doorkom.
Al etend en schaterlachend. Niet tegelijk uiteraard, anders wordt het zo'n rommel.

:pop: :pop: :pop: :pop: :pop: :pop: :pop: :pop: :pop: :pop:
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
bram en thijs
Zeer actief

petra1 schreef:Nog maar 1 nachtje wakker liggen in afwachting van de sloopkogel!
Tips om haar te verpesten heb ik niet met mijn bloedjes van honden, maar ik ga dadelijk alvast een berg chocola inslaan zodat ik de komende 10 dagen doorkom.
Al etend en schaterlachend. Niet tegelijk uiteraard, anders wordt het zo'n rommel.

En dan heeft ze commenaar op mijn empatisch vermogen.
AfbeeldingAfbeelding
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

bram en thijs schreef:
petra1 schreef:Nog maar 1 nachtje wakker liggen in afwachting van de sloopkogel!

Oh, ik heb heel veel empathisch vermogen hoor.
Alleen heb ik nog meer leedvermaak vermogen :engel:
Het zou dus best jammer zijn als Ayla nu ineens besluit om haar beste pootje voor te zetten :idea:
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

Caro. schreef: 's Ochtends om 7.00 uur (klokslag) een hoop geblaf 'joehoee ik ben wakker!'.
Oké, als braaf personeel ga je er dan uit en laat je het kind in de tuin die in alle vroegte enorm veel kabaal gaat schoppen, want: een kat op
de schutting :schrik: Dus binnenroepen, maar uiteraard niet luisteren dus dan ga je met je slaperige kop de Draak maar hálen :hmmm:
:O: hier moet ik Gandalfje om 8.00 uur wakker maken (slaapt in een mandje naast het bed), dan naar beneden, waar de andere 2 nog in diepe ruste zijn, in de tuin zetten voor een plas waarna het kind braaf blijft wachten tot in zijn eten heb klaargezet en de koffie staat te pruttelen. Na het eten maft hij op z'n rug nog een uurtje door zodat ik rustig kan koffiedrinken en douchen, heerlijk :engel: tussen de wandelingen door is het huis en de tuin één teckelracebaan maar daar kan ik mee leven :mrgreen:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

alm@ schreef:
Caro. schreef: 's Ochtends om 7.00 uur (klokslag) een hoop geblaf 'joehoee ik ben wakker!'.
:O: hier moet ik Gandalfje om 8.00 uur wakker maken (slaapt in een mandje naast het bed), dan naar beneden, waar de andere 2 nog in diepe ruste zijn, in de tuin zetten voor een plas waarna het kind braaf blijft wachten tot in zijn eten heb klaargezet en de koffie staat te pruttelen. Na het eten maft hij op z'n rug nog een uurtje door zodat ik rustig kan koffiedrinken en douchen, heerlijk :engel: tussen de wandelingen door is het huis en de tuin één teckelracebaan maar daar kan ik mee leven :mrgreen:
Die rust had ik ook altijd met mijn vorige honden, maar Jessie...? mwah, dat moest het rustige 'wat oudere dag' hondje worden.
Ehmm :denken: :schrik: :LOL:
Afbeelding
A good dog never dies...

Zamunda
Zeer actief

nomo schreef:De Paniek staat hier as we speak op de bank :hmmm: 'ja maar, tante Zamunda zei dat ik wél op de bank mag hoorrrrr'
Afbeelding
Ze is er nog niet eens en het verpesten is al begonnen :jank:
Hahaha, heel goed :LOL: :E: ! Heb ik er toch nog een beetje lol van :engel: .

nomo schreef:Oh Zamunda, bespaar je de moeite om de plinten zelf weg te halen, dat regelt Ayla wel voor je :engel:
Neeheeeee, dat is niet de bedoeling :neenee: . Ik wil geen geperforeerde plinten! Laat ze ze inmiddels niet gewoon zitten?

En hoe zit het met snoeren? Ik heb de meeste snoeren nu redelijk weggewerkt/achter obstakels/onder de bank gepropt, is dat afdoende? Ik zorg in elk geval dat alle snoeren die er liggen in het stopcontact zitten, dan kan ze maar één keer een snoer slopen :idea: .
Zamunda
Zeer actief

Caro. schreef:'s Ochtends om 7.00 uur (klokslag) een hoop geblaf 'joehoee ik ben wakker!'.

Goed, aankleden en dus op pad en hé wat leuk er zijn twee hondenvriendjes. Dan kan ze mooi moe worden zonder teveel inspanning
van mijn kant :mrgreen: Met z'n drietjes spelen en ja hoor, toen lag er een berg stront waar ze gebroederlijk van aten en in gingen
liggen te rollen :roll:
Dus het kind onder de stront en ook ineens met voorpoot omhoog: geblesseerd :jank:

Naar huis, maar ineens wil ze niet verder lopen en ging liggen. Nou hoppa joh, niet zeuren en doorlopen. Dus ik trek aan de lijn en
kijk zo'n meter of 3 later achterom: was ze aan het buikschuiven :LOL:

Eenmaal thuis heb je alleen nog maar behoefte aan een kop koffie, maar nee, ze moet eerst gewassen worden 'want die stront'.

Nou, dat is dan dus de eerste 1.5 uur van de dag nog maar....
Oh hemel :80: :O: :schrik: . Ik mag toch hopen dat Ayla zulks niet doet :80: , dat móet gewoon aan jouw opvoedkwalitieten liggen, kan niet anders :oeps: .
Jules01
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jules01 »

Ow ik heb geen medelijden, hier een logee van net 6 maanden. Ben veel te druk met zijn eigen leed. :schrik:
Het is een uitdaging, zeker met dreumes van anderhalf erbij. En dat terwijl het echt een schat van een hond is, maar die twee zijn continu met elkaar in de weer en halen het slechtste in elkaar boven.

Tipje voor Ayla, graaf gaten! Doe net alsof je een mol wilt vangen en reik tot China... en dan niet op plekken ver van het huis of uit de loop. Neenee, daar waar het zoveel mogelijk overlast geeft.
Zamunda
Zeer actief

Tiny schreef:. :LOL: :LOL:

Ik vind puppen altijd zo lachen bij een ander
Ja, ik dus ook. Ik begrijp ook niet zo goed dat ik hier 'ja' tegen heb gezegd :scratch: . Ik denk dat het door Ravi komt, doordat hij zich hier zo makkelijk heeft gevoegd denk ik nu natuurlijk dat dat met elke volgende hond ook zo zal gaan. Zou de kans groot zijn dat ik straks weer een flinke illusie armer ben?

bram en thijs schreef:

Jullie zijn allebei heel erg :hmmm: .

petra1 schreef:Het zou dus best jammer zijn als Ayla nu ineens besluit om haar beste pootje voor te zetten :idea:
Dat kind komt hier gewoon helemaal tot rust, die wordt hier zo zen dat ze niet eens meer weet wat kattenkwaad uithalen is :pffff: .

alm@ schreef: :O: hier moet ik Gandalfje om 8.00 uur wakker maken (slaapt in een mandje naast het bed), dan naar beneden, waar de andere 2 nog in diepe ruste zijn, in de tuin zetten voor een plas waarna het kind braaf blijft wachten tot in zijn eten heb klaargezet en de koffie staat te pruttelen. Na het eten maft hij op z'n rug nog een uurtje door zodat ik rustig kan koffiedrinken en douchen, heerlijk :engel: tussen de wandelingen door is het huis en de tuin één teckelracebaan maar daar kan ik mee leven :mrgreen:
Dat vind ik vervelend voor je. Zullen we ruilen? Pas ik Gandalfje, jij op Ayla. Heb jij tenminste ook eens wat leven in de brouwerij :idea: .
Zamunda
Zeer actief

Jules01 schreef:Tipje voor Ayla, graaf gaten! Doe net alsof je een mol wilt vangen en reik tot China... en dan niet op plekken ver van het huis of uit de loop. Neenee, daar waar het zoveel mogelijk overlast geeft.
Ook jij snapt het weer niet :neenee: . Geen tips voor Ayla geven maar voor mij ja! Maar die gaten kunnen mij niet zoveel schelen, meneer Zamunda des te meer :mrgreen: . Vooral als Lais weer eens lekker een molshoop uitgraaft waarbij ze ook de grasmat verkloot, beetje graven, beetje met de bek de grasmat wegbijten en weer lekker graven :Q: .
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”