Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

3 mensen (zwaar) gewond door 2 rottweilers

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

S@ndr@
Zeer actief

Re: 3 mensen (zwaar) gewond door 2 rottweilers

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

https://www.regiowf.nl/2018/07/31/rottw ... -meisje-5/
hiero nog een, wat is dat toch met die rotties tegenwoordig :O:
vooral schattige plaatjes laten zien, kunnen nog meer mensen ze nemen omdat ze zo geweldig lief zijn op de foto`s altijd.. strak plan :E:
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

S@ndr@ schreef:https://www.regiowf.nl/2018/07/31/rottw ... -meisje-5/
vooral schattige plaatjes laten zien, kunnen nog meer mensen ze nemen omdat ze zo geweldig lief zijn op de foto`s altijd.. strak plan :E:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten , je kunt toch voorlichting geven over een ras ook.
Dat soort plaatjes laten zien als in antwoord op een incident vind ik wel debiel , maar een gewoon leuke opname die je maakt en ergens laat zien vind ik wat anders.

Ik neem dat jij ook gewoon foto's van Boots en van Gils gaat plaatsen ondanks dat er onlangs nog een klein hondje is doodgebeten door een CC. :wink:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
S@ndr@
Zeer actief

niet als er weer eens een incident is geweest om te laten zien dat t toch echt een lobbes is die iedereen zou moeten hebben... ( ook niet op het internet met teksten als moet je eens kijken hoe gevaarlijk hij is- die zie je vaak, of moet je eens kijken wat een moordmachine, en de foto moet het tegendeel bewijzen :roll: ) ik was op het CC forum de allereerste die het even over de scherpe randjes had als iemand kwam en info vroeg over de CC.. en de rest had t allemaal over dat hun CC zo goed was met hun kinderen en en en... dat is geen eerlijke voorlichting.. die honden hebben leiding nodig anders vallen ze terug op waar ze voor gefokt zijn.. lekker handig om dat er niet bij te vermelden.
Tineke
Zeer actief

S@ndr@ schreef:niet als er weer eens een incident is geweest om te laten zien dat t toch echt een lobbes is die iedereen zou moeten hebben... ( ook niet op het internet met teksten als moet je eens kijken hoe gevaarlijk hij is- die zie je vaak, of moet je eens kijken wat een moordmachine, en de foto moet het tegendeel bewijzen :roll: ) ik was op het CC forum de allereerste die het even over de scherpe randjes had als iemand kwam en info vroeg over de CC.. en de rest had t allemaal over dat hun CC zo goed was met hun kinderen en en en... dat is geen eerlijke voorlichting.. die honden hebben leiding nodig anders vallen ze terug op waar ze voor gefokt zijn.. lekker handig om dat er niet bij te vermelden.

Nee dat is zeker niet handig om niet te vermelden.
En vlak na een incident vind ik het vooral niet kies om dat soort foto's te laten zien maar verder vind ik het er los van staan.
Mensen kijken vaak met een roze bril naar hun eigen hond en die moet je wel afzetten als het gaat om voorlichting.

Overigens zou ik zelf met jonge kinderen niet snel een rottweiler nemen , ik vind ze in het algemeen niet zo betrouwbaar , ook niet naar eigen.
Afbeelding

DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Opmerkelijk inderdaad, laatst in Oosterhout was het toch ook een Rottweiler die een kind in het gezicht had gebeten?

Misschien kunnen ze gewoon heel slecht tegen de warmte en worden ze daar extra heetgebakerd van.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Mensen die ook een poedel van mij hebben hadden een Rottie toen ze de pup kochten . Een scheet van een hond maar nu hebben ze na zijn dood een nieuwe en zo onbetrouwbaar en voorspelbaar als de neten. Die grijpt ook alles wat los en vast zit. Je hoord het meer van Rottie's hoor en ook lieve maar het blijven vreemde honden.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

DeDiana schreef:
Opmerkelijk inderdaad, laatst in Oosterhout was het toch ook een Rottweiler die een kind in het gezicht had gebeten?

Misschien kunnen ze gewoon heel slecht tegen de warmte en worden ze daar extra heetgebakerd van.
Lijers zijn het allemaal, nou ja er zijn een paar normale, maar het is wel een ras met veel incidenten aan het worden. :ugh:

Haha ja Diana :mrgreen: , nou u honden hebben zojuist 2 mensen aangevallen en gebeten, ach ja die warmte he daar kunnen ze slecht tegen, voor de rest zijn ze zo lief :engel:
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief

billy schreef:
DeDiana schreef:

Lijers zijn het allemaal, nou ja er zijn een paar normale, maar het is wel een ras met veel incidenten aan het worden. :ugh:

Haha ja Diana :mrgreen: , nou u honden hebben zojuist 2 mensen aangevallen en gebeten, ach ja die warmte he daar kunnen ze slecht tegen, voor de rest zijn ze zo lief :engel:
Ze moeten gewoon snel emigreren naar de Noordpool, dan komt het allemaal helemaal goed! :E:
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

DeDiana schreef:
billy schreef:
DeDiana schreef:

Ze moeten gewoon snel emigreren naar de Noordpool, dan komt het allemaal helemaal goed! :E:
Haha ik ben voor :ok:
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Stukje uit de tekst van het artikel;
Een man en vrouw liepen daar met drie rottweilers, die zover bekend is met elkaar aan het spelen waren. Het meisje schrok, en ging gillend rennen. De honden gingen achter haar aan en duwde haar op de grond, waarna ze verwondingen had aan haar voet, kuit, bil en boven haar heup. In het ziekenhuis zijn de verwondingen gehecht.

Ik denk maar zo dat menig hond, van welk ander ras dan ook, dit gedrag zou hebben kunnen vertonen, zeker als ze met meerderen zijn. Dit is echt niet voorbehouden aan die Rotties van tegenwoordig.

Hiermee wil ik het absoluut niet goed praten, maar ik wil eea wel een heel klein beetje nuanceren.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Liesbeth schreef:
Een man en vrouw liepen daar met drie rottweilers, die zover bekend is met elkaar aan het spelen waren. Het meisje schrok, en ging gillend rennen. De honden gingen achter haar aan en duwde haar op de grond, waarna ze verwondingen had aan haar voet, kuit, bil en boven haar heup. In het ziekenhuis zijn de verwondingen gehecht.

Ik denk maar zo dat menig hond, van welk ander ras dan ook, dit gedrag zou hebben kunnen vertonen, zeker als ze met meerderen zijn. Dit is echt niet voorbehouden aan die Rotties van tegenwoordig.
Ik ben er niet blij mee of trots op maar ja, mijn Rowan zou dit ook kunnen doen. De ellende is dat met honden met een forse bijtkracht echt gewoon veel meer schade toebrengen dan een eh.... schattig keesje ofzo. Nee, het is onwenselijk gedrag maar ja, het is wel honds gedrag en "logisch"... verklaarbaar.. maar dat maakt het nog niet okay!

Suzanne
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

Nanna schreef:Dan hou je ze maar vast :19:
dat zeg jij nu wel makkelijk. maar ik heb het ook mee gemaakt. ik liep met mijn honden in een losloopgebied en ineens kwam er een vrouw in het paars aan wandelen met nordic wandelstokken en die begon ook ineens te gillen en slaan bewegingen te maken. nu kan ik mijn honden gelukkig terugroepen maar die vlogen in de eerste instantie ook op die vrouw af. ik heb haar niet aan zien komen ivm de bosjes en ik verwacht niet dat er iemand loopt in een losloopgebied voor honden die bang is voor honden. als die vrouw haar mond had gehouden en niks had gedaan waren mijn honden gewoon doorgelopen zonder haar een blik waardig te gunnen. ik denk dat het in het geval met het kind ook zo is gegaan.
ellen
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

ellen en de birmanen schreef:
dat zeg jij nu wel makkelijk. maar ik heb het ook mee gemaakt. ik liep met mijn honden in een losloopgebied en ineens kwam er een vrouw in het paars aan wandelen met nordic wandelstokken en die begon ook ineens te gillen en slaan bewegingen te maken. nu kan ik mijn honden gelukkig terugroepen maar die vlogen in de eerste instantie ook op die vrouw af. ik heb haar niet aan zien komen ivm de bosjes en ik verwacht niet dat er iemand loopt in een losloopgebied voor honden die bang is voor honden. als die vrouw haar mond had gehouden en niks had gedaan waren mijn honden gewoon doorgelopen zonder haar een blik waardig te gunnen. ik denk dat het in het geval met het kind ook zo is gegaan.
ellen
Hoe moet die vrouw weten dat het een losloopgebied is? Waarschijnlijk staat het op het kleine groene bordje, maar wie kijkt erop, tenzij je je hond los wil laten lopen? Die vrouw heeft net zoveel recht daar te lopen als jij met je honden. Het is hier al honderdduizend keer gezegd. Omdat de honden daar los mogen lopen, betekent niet dat daar verder niemand anders mag komen. Want anders kun je als wandelaar nergens meer komen, want waar honden niet los mogen, lopen ze ook los.

Dus ja, als jij je honden niet onder controle hebt, dan hou je ze maar vast.
63673J

Ongelezen bericht door 63673J »

Liesbeth schreef:

Hiermee wil ik het absoluut niet goed praten, maar ik wil eea wel een heel klein beetje nuanceren.
Eigenlijk alle honden van onszelf en bij mijn ouders thuis renden weleens achter gillende kindjes aan. Maar tegen de grond werken en bijten, nee, dat nooit.
Biet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder

Ongelezen bericht door Biet »

Tara schreef:Joh, ik stond laatst met iemand te praten toen er een jogger aan kwam. In wandeltempo trouwens.
Die man liep een beetje raar met zijn armen boven zijn hoofd te stretchen en de honden van mijn gesprekspartner vlogen er blaffend op af. Van de weeromstuit die van mij ook, en dat had ik echt even niet aan zien komen helaas, anders had ik de honden wel bij me geroepen. Nodeloos te zeggen dat die jogger terecht hartstikke boos was...
Toch zou ik niet weten wat er allemaal voor nodig zou zijn voor mijn honden om mensen te gaan najagen of te gaan bijten. Dan moeten ze wel dusdanig zelf bedreigd worden denk ik. Het zit er domweg niet in, gewoon echt niet.

Wat ik wil zeggen is dat elke hond raar kan reageren, daar hoef je geen hondenpsycholoog voor te zijn. Maar bijten vind ik echt geen vanzelfsprekend gevolg. Zat honden die het prima zouden kunnen, maar die het gewoonweg niet doen.
Ik denk dat bijten wel degelijk vanzelfsprekend gedrag is.
Het is een onderdeel van de communicatie tussen honden.
Honden en mensen zijn 2 verschillende soorten, die niet altijd elkaars taal even goed begrijpen.
Het is aan eigenaren, met de opvoeding/training, maar zeker ook door preventie, om die miscommunicatie te voorkomen.
Wiel
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

Neeltje schreef:
ellen
Hoe moet die vrouw weten dat het een losloopgebied is? Waarschijnlijk staat het op het kleine groene bordje, maar wie kijkt erop, tenzij je je hond los wil laten lopen? Die vrouw heeft net zoveel recht daar te lopen als jij met je honden. Het is hier al honderdduizend keer gezegd. Omdat de honden daar los mogen lopen, betekent niet dat daar verder niemand anders mag komen. Want anders kun je als wandelaar nergens meer komen, want waar honden niet los mogen, lopen ze ook los.

als er geen kleine groene bordjes staan maar gewoon grote borden met "hier mogen honden los lopen" en zij ineens uit het niets achter bosjes vandaan komt verwacht jij dan wat? nee toch, nou ik ook niet . dus mond houden als je niet weet hoe de situatie is/was.
ellen
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Neeltje schreef:
ellen

als er geen kleine groene bordjes staan maar gewoon grote borden met "hier mogen honden los lopen" en zij ineens uit het niets achter bosjes vandaan komt verwacht jij dan wat? nee toch, nou ik ook niet . dus mond houden als je niet weet hoe de situatie is/was.
ellen
Ik houd mijn mond nergens voor dicht. Je hebt gewoonweg niet het alleenrecht in bossen waar honden los MOGEN lopen. Dus niet MOETEN. Ik ga geeneens daar lopen omdat er teveel idioten lopen die inderdaad denken dat het een vrijbrief is en hun hond die al of niet met andere honden kan losgooien. Ik weet wel betere plekken om rustig te lopen. Ik zit niet te wachten op dat ongeregeld zooitje.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Liesbeth schreef:

Louitje zou dat ook doen. 300 % zeker. Dus gaat ie niet los in een park, of onoverzichtelijke plek.
Als ik kinderen in de verte zie gaat hij vast. Mijn 3 schatten van buurkinderen blijven altijd staan als ze mijn honden zien en mijn honden hun zien. Die denderen dan met zijn 4en op ze af en vleien zich rondom hun om gekroelt te worden. Louitje mag nu met de rest mee denderen omdat hij nu ook betrouwbaar vleit. :mrgreen:
Maar bij alle andere kinderen gaat hij vast. Altijd.
Je hoort dat te weten van je hond. Jouw verantwoordelijkheid.
Gr. Aniek

Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

ellen
Geen probleem dus. Ook in een losloopgebied moet je je honden terug kunnen roepen, en zeker als het alternatief is dat hij een mens of hond opvreet.
Ik heb trouwens geen idee wat losloopgebied is of niet. Ik let er nooit op.
Kan me voorstellen dat je daar al helemaal geen idee van hebt als je geen hond hebt.
Gr. Aniek

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Nou ik had hier laatst ook zo'n krijswijf. Fietst op een wandelpad die uitdrukkelijk als losloopplaats voor honden vermeld wordt aan beide zijden. Komt me achterop met de fiets.. ik zie aan mn hond dat er achter me iets gebeurd dus draai me om. Springt dat mens op een meter achter me van dr fiets, begint te krijsen (letterlijk) en schreeuwde dat ze doodsbang was voor honden. Met al dat gekrijs en gespring ging Xygan kijken wat dat nu allemaal was nou toen brak de pleuris helemaal uit. Hij deed niets dus maar liep naar haar toe voor ze uitgekrijst had dat ze bang was...
Ik haalde hem terug en zei dat als ze gewoom gebeld had op een meter of 10 achter me de hond haar amper opgemerkt zou hebben. Maar sorry hoor als je zo panisch bent ga je niet op t speciale hondenwandelpad fietsen maar gewoon aan de andere kant van t water of t fietspad die gemaakt is voor fietsers 10 meter verderop. Idioot gedrag.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Tineke
Zeer actief

Biet schreef:
Tara schreef:Joh, ik stond laatst met iemand te praten toen er een jogger aan kwam. In wandeltempo trouwens.
Die man liep een beetje raar met zijn armen boven zijn hoofd te stretchen en de honden van mijn gesprekspartner vlogen er blaffend op af. Van de weeromstuit die van mij ook, en dat had ik echt even niet aan zien komen helaas, anders had ik de honden wel bij me geroepen. Nodeloos te zeggen dat die jogger terecht hartstikke boos was...
Toch zou ik niet weten wat er allemaal voor nodig zou zijn voor mijn honden om mensen te gaan najagen of te gaan bijten. Dan moeten ze wel dusdanig zelf bedreigd worden denk ik. Het zit er domweg niet in, gewoon echt niet.

Wat ik wil zeggen is dat elke hond raar kan reageren, daar hoef je geen hondenpsycholoog voor te zijn. Maar bijten vind ik echt geen vanzelfsprekend gevolg. Zat honden die het prima zouden kunnen, maar die het gewoonweg niet doen.
Ik denk dat bijten wel degelijk vanzelfsprekend gedrag is.
Het is een onderdeel van de communicatie tussen honden.
Honden en mensen zijn 2 verschillende soorten, die niet altijd elkaars taal even goed begrijpen.
Het is aan eigenaren, met de opvoeding/training, maar zeker ook door preventie, om die miscommunicatie te voorkomen.
Inderdaad en je kunt gewoonweg niet stellen dat jouw hond dat niet zal doen , dat is zo situatie afhankelijk , is hij/zij alleen of met meerdere en bovenal hoe reageert de andere partij.
Zeker met kinderen zijn er gewoon heel veel incidenten en dat is echt in heel veel gevallen met eigenaars die dachten dat dit hun nooit zou overkomen.

Ik wandelde een keer met Micron en kleinzoon aan de Vlietlande toen er een jonge Flatcoated kwam buurten , heel leuk en onschuldig en niets aan de hand.
Hij maakte duidelijk contact en hobbelde met mijn kleinzoon mee tot die viel, en hij daarop aan zijn capuchon die aan zijn trui vast zat begon te trekken.
Daarop zette kleinzoon het op een gillen en stoof ik die kant op want je zag de energie van die hond veranderen en dat de situatie ieder moment totaal uit de hand kon lopen.
Micron was me echter voor want die dook op die jonge reu, niet omdat hij zulke waakeigenschappen heeft maar meer omdat het gedrag hem irriteerde van die hond :mrgreen:
Het was nog een jonge hond, net een jaar, en die was nog onder de indruk van die kleine grootmuil en liet direct de capuchon los en werd de sloot daarop door Micron ingejaagd.
Dit was echt een situatie die heel rappido uit de hand had kunnen lopen wat je totaal niet had verwacht.

Ik vind kinderen en vreemde honden een slechte combinatie en houd de mijne er in ieder geval altijd uit.
Kinderen vertegenwoordigen een groot aantal van de jaarlijkse hondenbeten , en dat is dan vaak nog eigen ook.
Ook wil ik bepaald contact niet met kinderen en honden en zo heb ik weleens een Meneer met een hele opgewonden herder verzocht de speeltuin uit te gaan omdat die hond duidelijk zo opgewonden werd van die spelende kinderen en die Meneer dat totaal niet zag.
Zo'n klein speeltuintje waar je al geen kant op kunt en dan moet zo'n opgewonden hond daarin ook nog eens los lopen en al opgewondener worden :denken:

Onze honden hebben contact met eigen en dat doen ze leuk , ze worden niet opgewonden , ook niet bij zingen en dansen maar zelfs dan nog ben ik altijd alert en houd het in de gaten.
Kinderen doen onverwachte dingen en honden ook dat is op zich al een combinatie om in de gaten te houden.

Voorlichting kan zeker helpen maar je hebt gewoon mensen die enorm bang zijn en vanuit die angst in de ogen van de hond ''vreemd'' reageren.
Mijn eigen zus is zo , die kan je honderd keer zeggen hoe ze het beste kan handelen maar die raakt zo in paniek die zet het op een krijsen en gaat er als een haas vandoor.
Hoeveel voorlichting je haar ook zou geven. Ze mijd uiteraard wel losloopgebieden maar is desondanks toch al tweemaal gebeten wat het er uiteraard niet beter op maakt.
Afbeelding

Tineke
Zeer actief

malinois schreef:Nou ik had hier laatst ook zo'n krijswijf. Fietst op een wandelpad die uitdrukkelijk als losloopplaats voor honden vermeld wordt aan beide zijden. Komt me achterop met de fiets.. ik zie aan mn hond dat er achter me iets gebeurd dus draai me om. Springt dat mens op een meter achter me van dr fiets, begint te krijsen (letterlijk) en schreeuwde dat ze doodsbang was voor honden. Met al dat gekrijs en gespring ging Xygan kijken wat dat nu allemaal was nou toen brak de pleuris helemaal uit. Hij deed niets dus maar liep naar haar toe voor ze uitgekrijst had dat ze bang was...
Ik haalde hem terug en zei dat als ze gewoom gebeld had op een meter of 10 achter me de hond haar amper opgemerkt zou hebben. Maar sorry hoor als je zo panisch bent ga je niet op t speciale hondenwandelpad fietsen maar gewoon aan de andere kant van t water of t fietspad die gemaakt is voor fietsers 10 meter verderop. Idioot gedrag.

Ik snap ook nooit waarom mensen zichzelf dat dan aandoen. Mijn zus is als de dood voor honden maar die zal ook zeker bepaalde gebieden vermijden , net als een vriendin van mij een wespenfobie heeft en dus niet ergens waar het zwermt van de wespen gaat zitten.
Neemt niet weg dat ze het sowieso wel tegenkomt :mrgreen:
Afbeelding

DeDiana
Zeer actief

Ik denk ook dat veel meer honden tot zoiets in staat zijn dan wij graag willen geloven, zeker als ze met meerdere zijn :ugh:
Ik lijn mijn honden dus ook aan als er kinderen in de buurt zijn en laat ze ook niet samen los op plekken waar je kinderen kunt verwachten. Mijn honden zouden dergelijk gedrag in ieder geval niet kunnen plaatsen en zouden erdoor getriggerd kunnen worden. En omdat ik zie hoe ze elkaars opwinding kunnen versterken, en ik weet dat kinderen heel onvoorspelbaar kunnen reageren, neem ik gewoon geen enkel risico. Zoals Tineke hierboven ook al schrijft, kan zo'n situatie ineens een onverwachte wending nemen en dan heel snel escaleren.
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Nanna schreef:Misschien is alle al dan niet sociale intelligentie aan het verdwijnen bij het ras. Ik zag ze een poos terug nog op de Joe Kat show en verschoot van die debiele koppen.
Die was er veertig jaar geleden al niet. De dierenarts die bijna bang werd bij het afenten van een nest, de man die door zijn drie met trots gefokte showhonden het ziekenhuis in werd gebeten omdat hij ze er van wilde weerhouden een klein hondje te verscheuren...ik ben destijds van mijn wens om een rottweiler te nemen afgestapt. Het waren toen nog prachtige honden maar vaak met een dubieus karakter.
Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

Nanna schreef:Ik sluit overigens helemaal niet uit dat mijn honden eens naar iemand blaffen hoor, die in hun ogen raar doet.
Bob, de Parson Hussel die ik met ex had jaren geleden, heeft ooit een dikke naakte dame die uit de zee kwam staan aanblaffen. Stond ze daar, mid-oktober, met de Noordzee om de kuiten. Houd dan je fatsoen maar eens.
Tineke
Zeer actief

Izzie_Anneke schreef:
Nanna schreef:Ik sluit overigens helemaal niet uit dat mijn honden eens naar iemand blaffen hoor, die in hun ogen raar doet.
Bob, de Parson Hussel die ik met ex had jaren geleden, heeft ooit een dikke naakte dame die uit de zee kwam staan aanblaffen. Stond ze daar, mid-oktober, met de Noordzee om de kuiten. Houd dan je fatsoen maar eens.
Rio stuitte ooit eens om 8 uur in de ochtend op twee maakte heren in de bosjes bij de Vlietlanden. Was bijna november dus best koud. Bij het zien van Rio sloegen ze gillend op de vlucht waarop hij ze blaffende begeleidden :mrgreen:. Ze sprongen de Vliet in en zwommen weg, tot op de dag van nu weet ik nog steeds niet of dat nu wel de bedoeling was :engel:
Afbeelding

Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

:LOL:
DeDiana
Zeer actief

Hahaha!
Mila heeft ook wel eens een man de bosjes uit geblaft. Die stond daar te plassen en dat vond zij echt heel onbehoorlijk. Mensen horen op het pad! :hmmm:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Die gedragsdeskundige die moest beoordelen is sinds vorige week weer thuis. Zware operatie , flinke tijd op IC en nog een poos moeten blijven om te herstellen.
Goeie beoordeling gegeven om ze af te laten spuiten hahaha.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
S@ndr@
Zeer actief

dat had de eigenaar zelf al besloten,...... denk wel dat deze GT niet meer geschikt is voor zijn werk, .. ik zou hem om laten scholen :Q:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”