Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat een moeilijk besluit na zo'n lange tijd samen Ik vond het een enorm vertederend hondje, de keer dat ik hem zag bij Kitty's afscheid.
Veel sterkte de komende tijd
Heel veel sterkte Tineke.
Een geliefde hond laten inslapen die zo'n tijd bij je is geweest, die er altijd was, blijft zwaar. Ook al heb je zoveel om dankbaar voor te zijn
Ach, die schattige Micron Heel veel sterkte de komende tijd, Tineke en Jan. Ik leef met jullie mee. Onze oude ToBe (bijna 17 jaar) liet en laat nog steeds een absolute leegte achter.
Laatst gewijzigd door Maryanne op 05 jul 2018 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
We pakken onze momentjes nog nu het nog kan, het is ook mooi om te zien hoeveel mensen dol op hem zijn en naar hem vragen en met ons meeleven.
Voor de kleinkinderen ben ik altijd oma Micron en zij hebben al besloten dat die naam zo blijft omdat voor hun oma en Micron onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
Het doet enorm pijn maar er is ook vrede om wat geweest is , het is goed zo het is tijd.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Ah die kleine Micron Grootse hond in een kleine verpakking, zo kwam hij bij mij altijd over door de foto's en wat je over hem schreef. Hij heeft een lang en goed leven gehad bij jullie. Heel veel sterkte morgen.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody In liefdevolle herinnering: Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Tamara/Bayko schreef:Ah die kleine Micron Grootse hond in een kleine verpakking, zo kwam hij bij mij altijd over door de foto's en wat je over hem schreef. Hij heeft een lang en goed leven gehad bij jullie. Heel veel sterkte morgen.
Zo wordt hij door heel veel mensen omschreven , een grote hond in een kleine verpakking en dat is hij ook.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Ik herken het verdriet in fases ook maar het blijft gewoon moeilijk. Ik had verwacht dat ik door de lange aanloop naar het daadwerkelijke moment van inslapen dat moment wat makkelijker/nuchterder (zijn niet de goede woorden maar kan het goede woord niet vinden) maar ik ging echt stuk. Ik wil je heel veel sterkte wensen voor morgen.