Heel veel sterkte!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Duimen nodig voor Perry. Nieuwe uitslag pag. 12 !
Moderator: moderatorteam
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Re: Duimen nodig voor Perry.
Wat een zorgen
ik duim dat de stijgende lijn zich voortzet, de duimen draaien voor Perry 
- meriam
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
De duimen draaien voor Perry, heel veel sterkte
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Oh getver wat eng! Zenuwslopend gewoon! Ik ga duimen dat de stijgende zich nu voortzet! 
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Hopend op een stijgende lijn duim ik door voor Perry.
Beterschap!
Beterschap!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik hoop dat de stijgende lijn voortgezet wordt 
Heb het de laatste tijd vaker gelezen van diverse honden.
Daar werd ook bloedtransfusie gegeven.
De meesten kwamen er door, dus Perry moet er ook maar door komen.

Heb het de laatste tijd vaker gelezen van diverse honden.
Daar werd ook bloedtransfusie gegeven.
De meesten kwamen er door, dus Perry moet er ook maar door komen.
- Kayltje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeentjes, Laekense Herder en een terror-terriër
- Aantal honden: 4
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
Ik ga heel hard duimen voor je once in a lifetime hondje! Dat hij de stijgende lijn maar mag vast houden

- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Wat een fijne dierenarts zeg
Ik hoop dat het ventje erdoor komt, wat een zorgen zeg 

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Hoe is t nu met hem?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Arline
- Zeer actief
Wat heftig en wat een zorgen om je kereltje.
Kom op Perry! Op naar de 18!!
Kom op Perry! Op naar de 18!!
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik duim mee! Beterschap!!
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik ben ook benieuwd hoe het nu met Perry is, kijk steeds of er al een update is hier.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Idd ook benieuwd. Vind geen update eigenlijk best zorgelijk
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Re: Duimen nodig voor Perry. Update
Het gaat niet goed. Nadat het aanvankelijk heel goed leek te gaan was het vanmorgen weer mis. Ik vond hem vannacht al weer anders, niet perse slechter maar gewoon anders.
Vanmorgen toen we wakker werden moest hij overgeven. Daarna kreeg hij weer van die krampen die duiden op zuurstoftekort en viel hij om en was ik hem weer even kwijt als in geen contact met hem kunnen krijgen.
Maar hij herstelde wel snel en nadat ik hem had laten plassen ging hij weer rustig slapen. Om 11 uur hadden we weer en afspraak in Hellendoorn en wat ik vreesde klopte zijn rode bloedlichaampjes waren weer gezakt naar 13.7% van 18 gistermorgen. Niet goed dus.
Marjorie heeft onmiddellijk gebeld met Dr. Gerritsen van de Kompaan maar die was druk en zou terug bellen als hij tijd had. Perry weer prednison gehad en ik ben naar huis gegaan met hem om te wachten op een telefoontje. Om 1 uur werd ik gebeld dat we om 14.15 terecht konden. Toen we vertrokken kreeg Perry weer een wegvalmomentje en het duurde even voor ik weer conrract met hem kreeg
Onderweg daar naar toe zijn eerste buisje bloed van zaterdag opgehaald in Hellendoorn.
Bij de Kompaan waren zijn waarden weer gezakt naar 0.13. Weer een uitgebreide echo gemaakt van zijn buikholte waarop gelukkig weer niets te zien was. Kalium en natrium waren te laag. Gelukkig waren zijn nierwaarden goed wat bij dit beeld heel belangrijk was. Leverwaardes niet gemeten omdat zoals Dr. Gerritsen zei hij dat niet interessant vind omdat die toch torenhoog zijn omdat de lever knetterhard moet werken.
Hij ging Perry opnemen wat ik ontzettend moeilijk vond omdat ik enorm bang ben dat hij het niet redt en dan zonder mij moet sterven. Perry is mijn schaduw en altijd bij me, hij slaapt op mijn hoofdkussen. Maar zoals Dr. Gerritsen zei, ik moest dat echt loslaten want ik kan nu niets meer voor hem doen en hun wel.
Hij ging hem eerst behandelen preventief voor trombose omdat de kans bij dit soort hondjes daarop erg groot is. Verder kreeg hij een kalium en natrium infuus en prednison en maagzuurremmers en nog iets maar dat ben ik vergeten.
Ook is zijn bloedgroep bepaald en deze is negatief, helaas was de transfusie positief dus moet zijn lichaampje daar ook weer extra hard "tegen" werken. Maar ja zonder dat bloed was hij er al niet meer geweest, dus zoals toen al gezegd, kiezen tussen 2 kwaden.
Bij de Kompaan hebben ze nu een negatieve donor achter de hand dus moest hij een bloedtransfusie nodig hebben dan is er vers negatief bloed voor handen.
Dr. Gerritsen vond wel dat Perry fysiek en mentaal een goed beeld liet zien in verhouding tot zijn slechte waardes, en ook heel positief was dat hij nog steeds wilde eten en drinken.
Ik was rond 6 uur weer thuis en ben vanavond om 20.00 uur gebeld dat hij stabiel was en heel rustig en kalm en veel sliep. Ook had hij gegeten wat positief was. En de assistente zei dat hij een verschrikkelijk lief hondje was, en dat is hij ook , tegen mensen, altijd lief, vriendelijk en bescheiden. Ze zou hem nog even laten plassen omdat ik zei dat hij het echt verschrikkelijk vind om zijn eigen omgeving te bevuilen en hij zijn plas dan tot ziek zijn ophoudt. Ze zou hem nog even uitlaten en hij lag lekker op mijn jas, die ik bij hem in zijn hokje heb gelegd. Perry ligt altijd op iets van mij, een kledingstuk of in een tas, als het maar iets is met mijn lucht eraan, dus dat heeft hij gelukkig bij zich.
Ik vind het echt vreselijk om hem uit handen te geven maar ik weet ook dat hij op de allerbeste plek is, maar jullie duimen zinj dus nog steeds heel erg hard nodig.
Vorig jaar was ik het laatste weekend van juli voor het eerst op deze camping en moest ik maandags met spoed naar huis omdat mijn moeder ineens heel erg hard achteruit ging, ze is toen dinsdags gestorven. Nu was ik voor de 2e keer op deze camping en moest ik weer met spoed naar huis omdat Perry zo doodziek werd, ik denk niet dat ik het kan verdragen om ook Perry in hetzelfde jaar te verliezen, dus willen jullie asjeblieft heel hard blijven duimen voor mijn kleine grote man.
Vanmorgen toen we wakker werden moest hij overgeven. Daarna kreeg hij weer van die krampen die duiden op zuurstoftekort en viel hij om en was ik hem weer even kwijt als in geen contact met hem kunnen krijgen.
Maar hij herstelde wel snel en nadat ik hem had laten plassen ging hij weer rustig slapen. Om 11 uur hadden we weer en afspraak in Hellendoorn en wat ik vreesde klopte zijn rode bloedlichaampjes waren weer gezakt naar 13.7% van 18 gistermorgen. Niet goed dus.
Marjorie heeft onmiddellijk gebeld met Dr. Gerritsen van de Kompaan maar die was druk en zou terug bellen als hij tijd had. Perry weer prednison gehad en ik ben naar huis gegaan met hem om te wachten op een telefoontje. Om 1 uur werd ik gebeld dat we om 14.15 terecht konden. Toen we vertrokken kreeg Perry weer een wegvalmomentje en het duurde even voor ik weer conrract met hem kreeg
Onderweg daar naar toe zijn eerste buisje bloed van zaterdag opgehaald in Hellendoorn.
Bij de Kompaan waren zijn waarden weer gezakt naar 0.13. Weer een uitgebreide echo gemaakt van zijn buikholte waarop gelukkig weer niets te zien was. Kalium en natrium waren te laag. Gelukkig waren zijn nierwaarden goed wat bij dit beeld heel belangrijk was. Leverwaardes niet gemeten omdat zoals Dr. Gerritsen zei hij dat niet interessant vind omdat die toch torenhoog zijn omdat de lever knetterhard moet werken.
Hij ging Perry opnemen wat ik ontzettend moeilijk vond omdat ik enorm bang ben dat hij het niet redt en dan zonder mij moet sterven. Perry is mijn schaduw en altijd bij me, hij slaapt op mijn hoofdkussen. Maar zoals Dr. Gerritsen zei, ik moest dat echt loslaten want ik kan nu niets meer voor hem doen en hun wel.
Hij ging hem eerst behandelen preventief voor trombose omdat de kans bij dit soort hondjes daarop erg groot is. Verder kreeg hij een kalium en natrium infuus en prednison en maagzuurremmers en nog iets maar dat ben ik vergeten.
Ook is zijn bloedgroep bepaald en deze is negatief, helaas was de transfusie positief dus moet zijn lichaampje daar ook weer extra hard "tegen" werken. Maar ja zonder dat bloed was hij er al niet meer geweest, dus zoals toen al gezegd, kiezen tussen 2 kwaden.
Bij de Kompaan hebben ze nu een negatieve donor achter de hand dus moest hij een bloedtransfusie nodig hebben dan is er vers negatief bloed voor handen.
Dr. Gerritsen vond wel dat Perry fysiek en mentaal een goed beeld liet zien in verhouding tot zijn slechte waardes, en ook heel positief was dat hij nog steeds wilde eten en drinken.
Ik was rond 6 uur weer thuis en ben vanavond om 20.00 uur gebeld dat hij stabiel was en heel rustig en kalm en veel sliep. Ook had hij gegeten wat positief was. En de assistente zei dat hij een verschrikkelijk lief hondje was, en dat is hij ook , tegen mensen, altijd lief, vriendelijk en bescheiden. Ze zou hem nog even laten plassen omdat ik zei dat hij het echt verschrikkelijk vind om zijn eigen omgeving te bevuilen en hij zijn plas dan tot ziek zijn ophoudt. Ze zou hem nog even uitlaten en hij lag lekker op mijn jas, die ik bij hem in zijn hokje heb gelegd. Perry ligt altijd op iets van mij, een kledingstuk of in een tas, als het maar iets is met mijn lucht eraan, dus dat heeft hij gelukkig bij zich.
Ik vind het echt vreselijk om hem uit handen te geven maar ik weet ook dat hij op de allerbeste plek is, maar jullie duimen zinj dus nog steeds heel erg hard nodig.
Vorig jaar was ik het laatste weekend van juli voor het eerst op deze camping en moest ik maandags met spoed naar huis omdat mijn moeder ineens heel erg hard achteruit ging, ze is toen dinsdags gestorven. Nu was ik voor de 2e keer op deze camping en moest ik weer met spoed naar huis omdat Perry zo doodziek werd, ik denk niet dat ik het kan verdragen om ook Perry in hetzelfde jaar te verliezen, dus willen jullie asjeblieft heel hard blijven duimen voor mijn kleine grote man.
Gr. Aniek

- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
-
Persistence
- Zeer actief
Moedig hondje hoor! En baasje niet te vergeten. Ik duim door!
-
nomo
- Zeer actief
Ik lees het nu pas. Wat heftig. Duimen draaien op volle toeren
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Wat nog een zorgen en natuurlijk wordt er keihard geduimd voor je kanjer 
-
Sterre
Wat een zorgen. Wat fijn dat hij lekker op je jas slaapt. Hier draaien ook de duimen.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Wat een zorgen... hij is daar in goede handen. Xito heeft daar ook op de IC gelegen destijds met de Drontal vergiftiging.
Natuurlijk duimen we nog door...!
Natuurlijk duimen we nog door...!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Ow Aniek wat een zorgen. Ik blijf door duimen
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Sterkte, wat zal dit moeilijk zijn.
Duimen draaien uiteraard!
Duimen draaien uiteraard!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Bah wat een zorgen
duimen blijven volop draaien!
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Wat vreselijk spannend nog
Ik ben destijds met Coda ook bij Gerritsen geweest, hij heeft doorgepakt en de juiste diagnose gesteld dus ik denk inderdaad dat je er op moet/kan vertrouwen dat Perry daar in de beste handen is.
-
Wildflower
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collies
Wat een zorgen.
Duimen draaien op volle kracht voor Perry.
Duimen draaien op volle kracht voor Perry.