Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sofi ziek
Moderator: moderatorteam
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: Sofi ziek
Super fijn, wel opletten inderdaad en als je echt twijfelt zou ik bij deze symptomen toch een buik echo willen, BMO is vaak zo snel over het hoofd gezien helaas
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Fijn dat ze beter is, nu lekker van het weekend genieten 
-
Sandra&co
Dan zou je verwachten dat ze snel verslechtert denk ik? Ze is nog wel wat moe, maar ze doet bij lange na niet meer zo moeilijkmoeilijk als gisteren...dus ik denk dat er geen BMO iscrutz schreef:Super fijn, wel opletten inderdaad en als je echt twijfelt zou ik bij deze symptomen toch een buik echo willen, BMO is vaak zo snel over het hoofd gezien helaas
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Sandra&co schreef:Dan zou je verwachten dat ze snel verslechtert denk ik? Ze is nog wel wat moe, maar ze doet bij lange na niet meer zo moeilijkmoeilijk als gisteren...dus ik denk dat er geen BMO iscrutz schreef:Super fijn, wel opletten inderdaad en als je echt twijfelt zou ik bij deze symptomen toch een buik echo willen, BMO is vaak zo snel over het hoofd gezien helaas
ik heb het hier maar 1x gehad en dat was bij een teef die net hier gekomen was. We vermoeden eerst nog zelfs loopsheid (eerder dan gepland door de verhuizing) en lamlendigheid daarvan, zelfs al 2x geprikt voor progesteron, maar toen dat niet doorsteeg uiteindelijk de buikecho gemaakt (was dus al ruim een week verder maar geen koorts, niet meer drinken, buik niet gevoelig echt niks) en bleek het toch een BMO zonder dat ze dus zelf snel verslechterde
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nou ja, ik herken het wel en zo te lezen de meesten hier wel. Als mijn hond zich zo beroerd voelt met vage klachten (dus zonder duidelijke aanwijzing omtrent de oorzaak) dan maak ik me ook flink zorgen hoor.Sandra&co schreef:Ik ben misschien wel overbezorgd hoor. Bedoel, Izzy is wel eens ziek geweest. Maar na een halve dag en een liter kots/diarree herpakt die zich en is het klaar. Sofi is een taaie, daarom vind ik het raar dat ze er nu al zo 'lang' mee zit te tobben en ik geen cent verbetering zie. De joie de vivre is er uit.
Fijn dat ze vanmorgen weer behoorlijk onder de levenden was! Hopelijk zet het zich door
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Gelukkig!
- Crescent
- Zeer actief
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Ik wil je niet bang maken maar bmo wordt niet voor niets een sluipmoordenaar genoemd. Dat kunnen ze juist heel lang hebben zonder dat ze echt slecht worden. Bij Oor had ik ook al een paar weken een enorm vaag gevoel waar ik echt de vinger niet op kon leggen. Het was dat ik echt toevallig een drupje slijm uit haar vagina had zien komen dat ik toch naar de dokter ging. Maar dat was echt mazzel want daarna heb ik er enorm op gelet en niks meer gezien. Als ik dat niet had gezien had ik waarschijnlijk nog weken of zelfs maanden geen concrete aanwijzing gehad dat er iets mis was een had ze al die tijd al wel een sluimerende bmo gehad.Sandra&co schreef:Dan zou je verwachten dat ze snel verslechtert denk ik? Ze is nog wel wat moe, maar ze doet bij lange na niet meer zo moeilijkmoeilijk als gisteren...dus ik denk dat er geen BMO iscrutz schreef:Super fijn, wel opletten inderdaad en als je echt twijfelt zou ik bij deze symptomen toch een buik echo willen, BMO is vaak zo snel over het hoofd gezien helaas
-
Sandra&co
Het hopen heeft geholpen, want ze lijkt haar energie x2 terug te hebben, ze zal een inhaalslag te maken hebbenZamunda schreef:Hopelijk zet het zich door.
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Goed zo, zo horen we het graagSandra&co schreef:Het hopen heeft geholpen, want ze lijkt haar energie x2 terug te hebben, ze zal een inhaalslag te maken hebbenZamunda schreef:Hopelijk zet het zich door.
Het dupke.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Zo horen we het graagSandra&co schreef:Het hopen heeft geholpen, want ze lijkt haar energie x2 terug te hebben, ze zal een inhaalslag te maken hebbenZamunda schreef:Hopelijk zet het zich door.
Het dupke.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Zamunda schreef: Het hopen heeft geholpen, want ze lijkt haar energie x2 terug te hebben, ze zal een inhaalslag te maken hebbenHet dupke.