Zo'n markante dame was ze!
Moderator: moderatorteam
je slaat de spijker op zijn kop inderdaad. zo is het ook.mercedes2803 schreef:Och Jessica toch... Ze is des-Lijfje gegaan![]()
![]()
Al kauwend...op naar de pensstaafjes hemel...
wat fijn dat ze zo'n mooie dag heeft gehad...
Wat zal het raar zijn ook... Lijf was ook een soort van je "laatste" erfenis vanuit Duitsland..
De laatste hond die daar bij je kwam en die je door de afgelopen loodzware jaren heen heeft geholpen.
Het eind van dat tijdperk lijkt zo definitief nu Lijfje er niet meer is...zo ervaar ik het wel een beetje.
Oh ja.... ik begrijp zo goed wat je zegt...Hutsje schreef:je slaat de spijker op zijn kop inderdaad. zo is het ook.mercedes2803 schreef:Och Jessica toch... Ze is des-Lijfje gegaan![]()
![]()
Al kauwend...op naar de pensstaafjes hemel...
wat fijn dat ze zo'n mooie dag heeft gehad...
Wat zal het raar zijn ook... Lijf was ook een soort van je "laatste" erfenis vanuit Duitsland..
De laatste hond die daar bij je kwam en die je door de afgelopen loodzware jaren heen heeft geholpen.
Het eind van dat tijdperk lijkt zo definitief nu Lijfje er niet meer is...zo ervaar ik het wel een beetje.
ik zei nog tegen reinier vrijdag, ze heeft me naar mijn laatste "rustplaats" gebracht om te settelen en nu is haar taak klaar.