Waarom??bouvierpoedel schreef:Juist .Bonnie F schreef:Wie zegt dat ze er nog waren? Eigenaar was niet bereikbaar, pensionmedewekers gaan naar huis. Bellen met eigenaar vanaf huis. Ik snap dat ze niet terug naar pension gaan. Dan ontstaat er onrust en dat wil je juist zo veel mogelijk vermijden op zo'n dag.sirene schreef:Het personeel hoefde helemaal niet terug te komen. Ze waren er gewoon.
Natuurlijk zou ik blij zijn dat mijn hond nog leeft en veilig zit. Maar het voelt voor mij nogal als moeilijkdoenerij om de hond niet mee te geven als je er bent.
Jesussss. Wat een gezeik. Fikkie moet een dagje in pension blijven. De wereld vergaat. Is dit nu waar we ons in 2018 druk over gaan maken?
Wat een valse sentimenten.
Net zo asociaal als achter in de kassarij staan gillen dat je rechtop eerst hebt omdat je kind thuis honger heeft en dat je zo van je kind houd.
Dan hadden ze maar een ander beroep moeten nemen , zijn zat andere beroepen waar ze ook een oproep diensten hebben. En geloof me, er waren wel mensen aanwezig, maja tis zo lekker om ff met je macht te ''spelen''