Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Benno, mijn kleine vriendje

Een plek om je overleden hond te herdenken.

Moderator: moderatorteam

Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Re: Benno, mijn kleine vriendje

Ongelezen bericht door Rami »

Lysette schreef:Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Het is inmiddels ruim een maand geleden. Het is raar dat hij er niet meer is en we missen hem enorm. Maar we zijn ook heel blij dat we hem een echte lijdensweg hebben kunnen besparen en zijn geweldige leven op een waardige manier hebben kunnen afsluiten.
Ja, dat is iets om heel dankbaar voor te zijn. Ik hoop dat het, wanneer het tijd is voor onze oude dame Silka van 16 jaar, het net zo waardig mag zijn.
Ik kan me het gemis trouwens heel goed voorstellen. Benno is zo lang een deel van je leven geweest... :roos:
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Re: Benno, mijn kleine vriendje

Ongelezen bericht door Lysette »

Rami schreef:
Lysette schreef:Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Het is inmiddels ruim een maand geleden. Het is raar dat hij er niet meer is en we missen hem enorm. Maar we zijn ook heel blij dat we hem een echte lijdensweg hebben kunnen besparen en zijn geweldige leven op een waardige manier hebben kunnen afsluiten.
Ja, dat is iets om heel dankbaar voor te zijn. Ik hoop dat het, wanneer het tijd is voor onze oude dame Silka van 16 jaar, het net zo waardig mag zijn.
Ik kan me het gemis trouwens heel goed voorstellen. Benno is zo lang een deel van je leven geweest... :roos:
Dat is inderdaad echt heel raar. Ik was 14 toen ik hem kreeg. Dus behalve een lange periode, ook een periode waarin heel veel is gebeurd. Van puber naar volwassene. Heel bijzonder, heel waardevol.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Plaats reactie

Terug naar “In memoriam”