Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Buck, het is z'n tijd.
Moderator: moderatorteam
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Buck, het is z'n tijd.
Heel veel sterkte.... 
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Sterkte met het verlies van Buck. 
- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Bedankt allemaal.
Mijn allerliefste grote vriend is er niet meer.
Zoon heeft een filmpje gemaakt van de afgelopen jaren.
- meriam
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Tineke
- Zeer actief
Heel veel sterkte met dit verliesRi@ schreef:Bedankt allemaal.
Een mooi filmpje van je vriend heeft je zoon gemaakt.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Het klinkt soms zo hol maar niet minder oprecht gemeent, heel veel sterkte met het verlies van Buck. 
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Benthe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Jack Russel - Aantal honden: 1
-
joline
- Zeer actief
Mooi filmpje en wat was Buck mooi
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ach, wat een lief filmpje
Wat heeft hij het fijn bij jullie gehad!
Heel veel sterkte met het gemis, voor jullie en ook voor de rest van de roedel
Heel veel sterkte met het gemis, voor jullie en ook voor de rest van de roedel
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
-
Cindy de Wolf
- Zeer actief
Heel veel sterkte met het verlies van je kleine grote vriend.
Ik zie ons nog samen lopen in Ockenburg met beide roedeltjes. Inmiddels is hier ook bijna alles overleden van de honden die jij nog gekend hebt. Alleen Jesse (volgende maand 15) en Dusty (morgen 14) leven nog van de oude groep.

Ik zie ons nog samen lopen in Ockenburg met beide roedeltjes. Inmiddels is hier ook bijna alles overleden van de honden die jij nog gekend hebt. Alleen Jesse (volgende maand 15) en Dusty (morgen 14) leven nog van de oude groep.
-
katerke
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
Heel veel sterkte

- Jackira
- Zeer actief
Dat is lang geleden CindyCindy de Wolf schreef:Heel veel sterkte met het verlies van je kleine grote vriend.
![]()
![]()
![]()
- Jackira
- Zeer actief
Bedankt iedereen.
Vandaag hebben we Buck begraven.
Hij was al ziek natuurlijk en oud maar het ging toch ineens heel snel. 's Morgens bij de eerste ronde met uitlaten wilde hij niet naar buiten. Veeg teken natuurlijk want 's morgens moet hij normaal gesproken echt wel nodig naar buiten. Na tien minuutjes nog eens geprobeerd, en hij liep een klein stukje naar buiten en plaste even, en gelijk weer naar binnen.
Een uurtje later wilde hij ineens weer naar buiten maar wankelde, hij was z'n orientatie volledig kwijt. Hij wilde zich buiten ergens achter verstoppen en toen realiseerde ik me dat hij niet gewoon moeilijk op gang kwam door z'n gewrichten maar dat er iets heel erg mis was. Ik heb Ed gebeld dat we zo niet verder konden met Buck. En hij kwam direct naar huis van z'n werk.
Ondertussen was ik de dierenarts aan het bellen om hem thuis te laten inslapen. Het was Woensdag en de eerste mogelijkheid zou Vrijdag zijn. Nou zolang konden we niet wachten, en het verzoek was om dan maar naar de praktijk te komen. Ik heb gezegd dat ik dan eerst verder zou bellen of er een andere d.a. wel thuis zou kunnen komen voor hem.
Ik heb de dierenarts gebeld waar ik voor spoed situaties met de konijnen van de opvang altijd naar toe ga. Zijn dag zat ook al helemaal volgepland, maar hij wilde in z'n pauze langs komen om Buck in te laten slapen. Ik ben de man echt heel dankbaar daarvoor.
Ondertussen was Buck heel rustig. Anders was ik natuurlijk wel met spoed toch naar de dierenkliniek gegaan. Maar hij lag in z'n mand, leek ontspannen. Zolang hij lag was het allemaal prima. Zoons gebeld en zij kwamen ook direct om afscheid te nemen van Buck. We waren er allemaal, ook dochter, en Buck zag er heel tevreden en ontspannen uit en we zaten allemaal bij hem en hij hield het allemaal goed in de gaten. Als je even wegliep dan volgde hij met z'n ogen en bleef kijken totdat je weer terug kwam. De dierenarts kwam en Buck is heel rustig ingeslapen.
Ik moet zeggen dat ik heel blij ben met hoe het inslapen op zich is gegaan en het is zo fijn dat hij echt nog heeft genoten van alle aandacht die laatste middag. Ik mis hem vreselijk, al is hij nog maar heel kort weg. Zijn baasje zijn was een manier van leven. En die manier van leven beviel me prima omdat we zo op elkaar ingespeeld waren.
Bedankt voor alle reacties.
Vandaag hebben we Buck begraven.
Hij was al ziek natuurlijk en oud maar het ging toch ineens heel snel. 's Morgens bij de eerste ronde met uitlaten wilde hij niet naar buiten. Veeg teken natuurlijk want 's morgens moet hij normaal gesproken echt wel nodig naar buiten. Na tien minuutjes nog eens geprobeerd, en hij liep een klein stukje naar buiten en plaste even, en gelijk weer naar binnen.
Een uurtje later wilde hij ineens weer naar buiten maar wankelde, hij was z'n orientatie volledig kwijt. Hij wilde zich buiten ergens achter verstoppen en toen realiseerde ik me dat hij niet gewoon moeilijk op gang kwam door z'n gewrichten maar dat er iets heel erg mis was. Ik heb Ed gebeld dat we zo niet verder konden met Buck. En hij kwam direct naar huis van z'n werk.
Ondertussen was ik de dierenarts aan het bellen om hem thuis te laten inslapen. Het was Woensdag en de eerste mogelijkheid zou Vrijdag zijn. Nou zolang konden we niet wachten, en het verzoek was om dan maar naar de praktijk te komen. Ik heb gezegd dat ik dan eerst verder zou bellen of er een andere d.a. wel thuis zou kunnen komen voor hem.
Ik heb de dierenarts gebeld waar ik voor spoed situaties met de konijnen van de opvang altijd naar toe ga. Zijn dag zat ook al helemaal volgepland, maar hij wilde in z'n pauze langs komen om Buck in te laten slapen. Ik ben de man echt heel dankbaar daarvoor.
Ondertussen was Buck heel rustig. Anders was ik natuurlijk wel met spoed toch naar de dierenkliniek gegaan. Maar hij lag in z'n mand, leek ontspannen. Zolang hij lag was het allemaal prima. Zoons gebeld en zij kwamen ook direct om afscheid te nemen van Buck. We waren er allemaal, ook dochter, en Buck zag er heel tevreden en ontspannen uit en we zaten allemaal bij hem en hij hield het allemaal goed in de gaten. Als je even wegliep dan volgde hij met z'n ogen en bleef kijken totdat je weer terug kwam. De dierenarts kwam en Buck is heel rustig ingeslapen.
Ik moet zeggen dat ik heel blij ben met hoe het inslapen op zich is gegaan en het is zo fijn dat hij echt nog heeft genoten van alle aandacht die laatste middag. Ik mis hem vreselijk, al is hij nog maar heel kort weg. Zijn baasje zijn was een manier van leven. En die manier van leven beviel me prima omdat we zo op elkaar ingespeeld waren.
Bedankt voor alle reacties.
-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
Heel veel sterkte
rust zacht Buck
rust zacht Buck
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Wat is het ineens snel gegaan. Fijn dat die dierenarts wel zo snel kon komen en Buck omringd door al zijn mensen ingeslapen is. Sterkte 
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Ach, toch nog zo snel
Heel veel sterkte met het gemis van je makkertje.
-
Jonas26
- Zeer actief
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Een heel Buck waardig afscheid is het dus gelukkig geweest.
Nogmaals heel veel sterkte gewenst
Nogmaals heel veel sterkte gewenst
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

.