mijke schreef:Ach gut wat een vreselijk kleine wurmpjes! Die bonte is wel erg leuk
Ja die bonte is geweldig.
Moderator: moderatorteam
mijke schreef:Ach gut wat een vreselijk kleine wurmpjes! Die bonte is wel erg leuk
DingDingGimmick schreef:Nanna schreef:TaxiGimmick schreef: Op papier wordt het Dirty Harry.
Roepnaam waarschijnlijk Lennox
Maar mijn man wil m graag Taxi noemenJa hoor, we hebben een naam
Lennox is booooooring.
We zijn nog druk aan het discusseren.
Wellus
Nietus
Dinges
Staan ook nog op het lijstje
Hakuna Matata schreef:Leuke foto's
Vanaf wanneer weet je 100% zeker of een pup naakt wordt of toch behaard blijft?
Zo geniaalcrutz schreef:DingDingGimmick schreef:Nanna schreef:TaxiGimmick schreef: Op papier wordt het Dirty Harry.
Maar mijn man wil m graag Taxi noemenJa hoor, we hebben een naam
Lennox is booooooring.
We zijn nog druk aan het discusseren.
Wellus
Nietus
Dinges
Staan ook nog op het lijstje

Paisley schreef:Ach wat een dotjesIk vind ze met haar alleen leuker, jammer van dat mooie vachtje
Wat vind je van Streaker?Gimmick schreef:Ja heel bijzonder...Nanna schreef:Wat bijzonder eigenlijk hè. Maar gefeliciteerd met je reutje! Heb je al een naam?Gimmick schreef:Nee ze worden behaard geboren en tussen de 6 en 12 weken zijn ze pas helemaal kaal...Brindlecardi schreef:Gefeliciteerdfijn dat ze er eindelijk zijn.
Zijn het nou trouwens behaarde Hairless terriers?
Op papier wordt het Dirty Harry.
Maar mijn man wil m graag Taxi noemen
Gimmick schreef:Paisley schreef:Ach wat een dotjesIk vind ze met haar alleen leuker, jammer van dat mooie vachtje
In het echt ziet dat vachtje er heel gek uit... het heeft al veel kale plekken en voelt ook heel gek aan.

Paisley schreef:Gimmick schreef:Paisley schreef:Ach wat een dotjesIk vind ze met haar alleen leuker, jammer van dat mooie vachtje
In het echt ziet dat vachtje er heel gek uit... het heeft al veel kale plekken en voelt ook heel gek aan.T is net t blad aan een boom in oktober.
Ik vind de bonte wel t mooist. Ik houd sowieso van gekleurde kopkes. Kun je bij dit ras ook verwachten dat er (meer) ticking komt naarmate ze ouder worden?
Zijn de witjes eigelijk niet een beetje te wit? Ik weet er het fijne er niet van, maar ik had begrepen dat wanneer er weinig pigment op de kop zit, er een grotere kans is op doofheid en blindheid. Als ik t ras google, kom ik ze ook alleen maar met een gekleurde kop tegen.
Joh, wat grappig! Oortje heeft dat met het pigment op het kale stukje van haar buik. In de zomer zit het er wel (in een bepaald patroon), in de winter verdwijnt het volledig. Nooit bij stilgestaan dat dat van naakthondjes zulke toverballen kon maken!Gimmick schreef:Dit is de vader... als je de eerste foto's bekijkt dan heeft hij vlekken. Maar als je de laatste foto bekijkt dat is zijn winterkleur. En dus zo goed als egaal....
Ah ok bijzonder! Dan vind ik dat je het lichte reutje moet nemen, anders weten we natuurlijk nooit wat t uiteindelijk voor kleur gaat worden!Gimmick schreef:Paisley schreef:Gimmick schreef:Paisley schreef:Ach wat een dotjesIk vind ze met haar alleen leuker, jammer van dat mooie vachtje
In het echt ziet dat vachtje er heel gek uit... het heeft al veel kale plekken en voelt ook heel gek aan.T is net t blad aan een boom in oktober.
Ik vind de bonte wel t mooist. Ik houd sowieso van gekleurde kopkes. Kun je bij dit ras ook verwachten dat er (meer) ticking komt naarmate ze ouder worden?
Zijn de witjes eigelijk niet een beetje te wit? Ik weet er het fijne er niet van, maar ik had begrepen dat wanneer er weinig pigment op de kop zit, er een grotere kans is op doofheid en blindheid. Als ik t ras google, kom ik ze ook alleen maar met een gekleurde kop tegen.
De vacht is wit. De huid niet. Deze zal tzt pigment gaan vertonen.
Het ene reutje is lemon van kleur. Dus die zal heel weinig pigment krijgen maar is niet volledig wit van kleur.
Het teefje toon nu al wat pigment op haar neus en zal dus naar alle waarschijnlijkheid ticking hebben.
Die twee lijken sprekend op vader...
Ik zal eens wat foto's van vader plaatsen

mijke schreef:oh hemel. Ze zitten nu wel in een eh, lelijke faseWat apart dat die pupsels nu zo plooierig zijn in hun bolle toetje en dat ze straks net als mams zo'n strak spits snuitje krijgen.
De 2 reutjes zijn voor 3/4 kaal nu. Alleen op de billen nog wat haar.veertje schreef:Oogjes open![]()
Zijn ze nu al helemaal kaal of hebben ze nog een beetje van hun vachtje over?