Die is met haar kont in een gouden mand met roomboter gevallen
Lekker haar van haar senior jaren genieten.
Moderator: moderatorteam

Dat zou wat zijn. Ze heeft zo'n 7 jaar in het asiel gezeten en niemand wilde haar hebben.mijke schreef:Zeg wil je wel eens ophouden!Als je zo door gaat met updaten en foto's plaatsen moet ik haar straks in het stille liefdes topic gaan posten
DeDiana schreef:Dat zou wat zijn. Ze heeft zo'n 7 jaar in het asiel gezeten en niemand wilde haar hebben.mijke schreef:Zeg wil je wel eens ophouden!Als je zo door gaat met updaten en foto's plaatsen moet ik haar straks in het stille liefdes topic gaan posten
En dan zou ze nu opeens toch nog fans krijgen op haar oude dag...
Dat is helaas in Spanje de gewoonste zaak van de wereld, zeker als het gaat om podenco's. Die worden in Spanje zelf niet tot nauwelijks geadopteerd en buiten Spanje is er ook maar een selecte groep liefhebbers voor. Maar ze worden elk jaar wel in groten getale gedumpt, dus de asielen zitten er vol mee.mijke schreef:DeDiana schreef:Dat zou wat zijn. Ze heeft zo'n 7 jaar in het asiel gezeten en niemand wilde haar hebben.mijke schreef:Zeg wil je wel eens ophouden!Als je zo door gaat met updaten en foto's plaatsen moet ik haar straks in het stille liefdes topic gaan posten
En dan zou ze nu opeens toch nog fans krijgen op haar oude dag...
Daar snap ik echt niks van. Hoe kan dat nou? Het was altijd al mijn plan om, als ik een 2e hond er bij neem, een lieve oudere hond een huisje te bieden. Helaas nog niet nu want vriend wil niet en qua geld/toekomstplannen is het nog niet zo handig. Als dat anders was geweest en ik haar in mn zoektocht tegen was gekomen weet ik zeker dat ik haar overwogen had!
DeDiana schreef:Dat is helaas in Spanje de gewoonste zaak van de wereld, zeker als het gaat om podenco's. Die worden in Spanje zelf niet tot nauwelijks geadopteerd en buiten Spanje is er ook maar een selecte groep liefhebbers voor. Maar ze worden elk jaar wel in groten getale gedumpt, dus de asielen zitten er vol mee.

Ja, ik vind haar echt geweldig. Daar kun je er wel tien van hebben! (Nee, ik heb niet over een halfjaar tien honden hoorrenee-uk schreef:wat een geweldig hondje is het diana, jullie boffen!
de tijd zal het lerenDeDiana schreef:Ja, ik vind haar echt geweldig. Daar kun je er wel tien van hebben! (Nee, ik heb niet over een halfjaar tien honden hoorrenee-uk schreef:wat een geweldig hondje is het diana, jullie boffen!)

Dat wilde ik ook zeggenrenee-uk schreef:de tijd zal het lerenDeDiana schreef:Ja, ik vind haar echt geweldig. Daar kun je er wel tien van hebben! (Nee, ik heb niet over een halfjaar tien honden hoorrenee-uk schreef:wat een geweldig hondje is het diana, jullie boffen!)
ranetje schreef:Dat wilde ik ook zeggenrenee-uk schreef:de tijd zal het lerenDeDiana schreef:Ja, ik vind haar echt geweldig. Daar kun je er wel tien van hebben! (Nee, ik heb niet over een halfjaar tien honden hoorrenee-uk schreef:wat een geweldig hondje is het diana, jullie boffen!)
![]()
Misschien iets langer dan een half jaar
Wie weetDeDiana schreef:Ja, ik vind haar echt geweldig. Daar kun je er wel tien van hebben! (Nee, ik heb niet over een halfjaar tien honden hoorrenee-uk schreef:wat een geweldig hondje is het diana, jullie boffen!)
Echt ontroerend om te zien!DeDiana schreef:Vandaag voor het eerst een boswandeling gedaan met alle honden tegelijk, en Tara aan de heupgordel. Dat ging prima. Vooralsnog toont ze weinig jachtdrift en is vooral bezig met het verkennen van de omgeving. Ze wil wel graag overal van het pad af, net als Amy vindt ze de bosjes veel interessanter dan over het pad lopen. Ik verwacht niet dat loslopen er (op korte termijn) inzit, omdat ze nog weinig met mij bezig is, maar ze drentelt gewoon lekker mee zo.
Kvv-maaltijden zijn haar favoriet, vooral met vis. Na zo'n smulpartij is dit een terugkerend ritueel: https://www.youtube.com/watch?v=ooFNG5ioCuE

Een goed leven went snel.DeDiana schreef:Vandaag is Tara precies een maand hier. Ongelofelijk eigenlijk dat het pas een maand is, ze draait zo soepel en gemakkelijk mee dat je echt niet zou denken dat ze tot voor een maand geleden helemaal niets wist van een huiselijk leven. En nu geniet ze volop van de geneugten van dat leven, zoals een warme, zachte bank (...)