Luna is dus groene stroom geworden.
Dat zou ik voor mezelf ook prima vinden.
Moderator: moderatorteam
Misschien dat ze de urn ook zonder pootjes kunnen maken aangezien ze met de hand gemaakt worden.Tara schreef:Ik hoef die hondenpootjes er niet zo nodig op, maar verder vind ik ze prachtig! En ook niet meteen zo urnerig.kayleigh* schreef:Zelf geen urn voor de hond, maar wel voor Beertje (kat) die ik een maand geleden heb laten inslapen.
Is een bol geworden met pootafdrukjes erop. In de link hieronder van de eerste rij de 5e foto qua kleur.
http://shop.shcn.eu/index.php/catalog/p ... tegory/10/
Heb de urn nog niet in huis, omdat zij alles met de hand maken.
Normaal ben ik ook niet zo van de urnen en opsluiten, maar hij is bijna 17 geworden en hoort gewoon hier.
De prijs valt ook nog wel weer mee.

Tara schreef:Ik hoef die hondenpootjes er niet zo nodig op, maar verder vind ik ze prachtig! En ook niet meteen zo urnerig.kayleigh* schreef:Zelf geen urn voor de hond, maar wel voor Beertje (kat) die ik een maand geleden heb laten inslapen.
Is een bol geworden met pootafdrukjes erop. In de link hieronder van de eerste rij de 5e foto qua kleur.
http://shop.shcn.eu/index.php/catalog/p ... tegory/10/
Heb de urn nog niet in huis, omdat zij alles met de hand maken.
Normaal ben ik ook niet zo van de urnen en opsluiten, maar hij is bijna 17 geworden en hoort gewoon hier.
De prijs valt ook nog wel weer mee.
Hier hetzelfdesbientje schreef:ik ga echt niet mijn hond in een urn in mijn huis zetten (mijn ouders ook niet trouwens), en ik ben blij dat k er zo over denk want ik vid het allemaal ook echt vreselijk... Die kattenurn van Lemuria vind ik nog wel mooi trouwens, als beeldje sowieso, ik zou er denk ik geen as in doen.

Ja die bal zag ik ergens voorbij komen hier in t topic dat vind ik ook erg mooiNanna schreef:We hebben vanmorgen de as van mijn vader opgehaald. Wij gaan die as in het bos verstrooien maar ik zag wel voorbeelden van mooie glasrelieken waar de as in verwerkt is.
Misschien ook een idee. Iedere glasblazer kan zoiets maken.

Kimmie schreef:die is mooi crutz! mag ik vragen waar je deze hebt laten maken?

Heel mooi, dat zou ik wel bij het graf van Lady willen plaatsencrutz schreef:
Deze is zojuist aangekomen voor bij de urnen.
Fabiola17 schreef:Joy leeft nog, maar ik heb wel een sieraad gemaakt met haar van haar erin verwerkt.
(Sorry, foto plaatsen lukt even niet.)
Ik wil haar na haar overlijden het liefst thuis hebben staan, maar zeker weten doe ik dat nog niet.