Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuw avontuur: Een (opvang)hond! - Sion! Update Pag 5

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2

Re: Nieuw avontuur: Een (opvang)hond! -morgen is het zover!!

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Jaaaaaaa hij is er hoor! :cheer: :cheer: :cheer:

En hij is super vrolijk, knuffelig, makkelijk, mensgericht, en ehm ja ook dik :F:
Hij wandelt ontzettend leuk mee en snuffelt wat in de rondte, hij heeft ook al losgelopen op een losloopveldje hier bijna tegenover en hij doet heel hard zijn best om die nieuwsgierige katten te negeren. Voor zover gaat het dus erg goed! :I:
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
madred
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en RSH
Aantal honden: 3

Re: Nieuw avontuur: Een (opvang)hond! -Sions inburgering =)

Ongelezen bericht door madred »

Jeee.... wat een ontzettend leuke hond!
Verliefd ....
Foto's, foto's foto's!!! :-)
Afbeelding

Happy en Lemmi
hakunamatata
Zeer actief

Foto's! :cheer:
Vooruit, telefoonfoto's, maar dat zijn ook foto's.

Het was om (bijna klokslag) 12.00u zover, mijn telefoon ging. Om 14.00u zouden ze op de eerste stopplaats aankomen, een uur eerder dan verwacht, erg fijn voor de honden. Dus samen met vriendin op weg gegaan om Sion op te halen. We waren keurig op tijd, maar ze waren zelfs nog iets eerder. En daar stond hij dan in een bench al uit de bus geladen. Kleine dikke blafferige Sionneke :lol1:

Afbeelding

Uit de bench gelijk maar een tuig omgedaan. Een halsband is waarschijnlijk niet echt Sion(speknek)proof. En daar stond hij dan. Eigenlijk gelijk alsof hij al jaren in NL was ipv net na een lange busreis op vreemde grond was beland. Zoals bijna alle honden eigenlijk, gelijk rondsnuffelen etc. Op de foto naast Kiwi, klein verschil in figuur :tongue:

Afbeelding

Toen op naar Leeuwarden. Daar eerst maar eens een stukje gelopen tegenover mijn huis. Daar is ook een losloopveldje en dat was wel een goede plek om hem even wat meer ruimte te geven (dat hij geen type is dat bij je wegloopt was al gelijk duidelijk). Dus daar heeft hij wat rondgelopen, veel geknuffeld met de mensen, lekkers gekregen, gerold en nog meer geknuffeld.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eenmaal thuis kwam de kennismaking met de katjes, vijf stuks in totaal (vier van mezelf + opvangertje). Sion deed er alles aan om te doen of hij er niet was. Vooral niet kijken en stil blijven staan. De katten juist erg nieuwsgierig op een voorzichtige manier
Afbeelding

Doodah gaat steeds vlakbij Sion liggen. Hij vindt dat maar zozo, zij blijft steeds weer bij hem in de buurt gaan liggen
Afbeelding

Intussen is het beeld ongeveer zo (Sion links op de bank). Ik ben zo trots op Sion dat hij zo voorzichtig naar de katjes doet en zooo trots om mijn katten dat ze helemaal niet zo bang doen maar juist nieuwsgierig en voorzichtig! :lief:
Afbeelding

En intussen is hij wat blafferig aan het worden. Af en toe naar de katten of als een hond buiten blaft of een kind zich laat horen. Maar verder gaat het echt netjes. We gaan nog even een wandeling doen nu en dan de eerste nacht in. Ik ben benieuwd!
Afbeelding
Laura & Leroy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Laura & Leroy »

Haha omsingeld door de katten, arme man :lol1:
Hij is wel súper leuk, zeg!!
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Afbeelding
Pino2012
Actief

Ongelezen bericht door Pino2012 »

Wat een dropje. Is hij zelf op de bank gesprongen?
Sabi85
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar

Ongelezen bericht door Sabi85 »

Wat een grappig hondje :mrgreen:

Volgens mij komt jouw Doodah van dezelfde cattery waar onze Solo en Frietje vandaan komen :D
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan de eerste dag! Ik kan me voorstellen dat hij enigszins onder de indruk is van zo veel (nieuwsgierige) katten die hem met z'n allen aan gaan zitten kijken ;-)
Zo te zien en te lezen is het een hartstikke lief en makkelijk hondje (en dat ben ik ook gewend van Dutchy Adoptions).
Ik ben heel benieuwd hoe hij eruit gaat zien als hij elke dag lekker gaat wandelen en normale porties voer krijgt.
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Ach wat een leuk hondje! En wat doet hij het braaf!
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Het is zo'n lief, vrij, makkelijk, rustig hondje :I: Hij was gisteren ook heel braaf in de auto, en heeft op het losloop veldje met een stel jonge retrievers gelopen. Maakt heel rustig sociaal contact, maar gaat dan lekker zn eigen gangetje en loopt rond alsof hij al jaren zo doet. Een hondje wat goed bij oudere mensen zou kunnen passen, die heeft vast snel een thuis :D
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Als ik toch op zoek was naar een tweede :I:
Fijn dat het zo goed gaat al :ok:
Bishy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bishy »

Wat een lieve foto's. Hoe gaat het nu? Krijg je hem de trap op? :mrgreen:
Je bent wel zuinig met foto's he :engel:
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Fijn dat het goed gaat!
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
River8
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door River8 »

Fijn dat t goed gaat! Ben benieuwd naar de verhalen van de komende dagen :E:
Afbeelding
Paisley
Zeer actief

Sion loopt los :cheer: we zijn vanmiddag naar het losloop gebied geweest en Sion loopt op z'n gemakje achter zn baas aan.
Hij toont weinig initiatief om de boel wat te verkennen maar toch zie je hem genieten op zijn manier. :I:
Afbeelding
madred
Zeer actief

Ben wel heel benieuwd hoe het nu met Sionneke is?
Is hij al wat afgevallen?
En wat nieuwe foto's zou ook erg leuk zijn.
Hoe oud wordt hij geschat?
Afbeelding

Happy en Lemmi
flaneloba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door flaneloba »

Oeps, ik heb gisteren een filmpje gemaakt maar heb nu geen tijd/zin meer dat te uploaden.

Sion is echt een schatje (behalve toen hij mijn keuken onder pieste haha). Wil alleen maar knuffelen, zeer galant richting de katten en flame en dribbelt lekker mee met het wandelen.

De persoon waar hij terecht komt gaat veel plezier van hem hebben!
Afbeelding
Dag monster... *14-01-2016
madred
Zeer actief

Zou leuk zijn, wanneer je het filmpje een keer zou willen plaatsen.
Afbeelding

Happy en Lemmi
flaneloba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door flaneloba »

Ik ga morgen mn best doen. Het heeft te maken met een balletje:)
Afbeelding
Dag monster... *14-01-2016
Izzers
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse dwarslopende tokkel

Ongelezen bericht door Izzers »

Heel veel plezier met je opvangertje
Afbeelding

Ik hou van je! Met heel mijn kont.
Met mijn hart ook wel, maar mijn kont is groter
hakunamatata
Zeer actief

Pino2012 schreef:Wat een dropje. Is hij zelf op de bank gesprongen?
Yep, helemaal zelf. Ik ging daar zitten en hij sprong gelijk op de bank. Nu heb ik oude banken en de katten een hoop andere plekjes waar ze veilig (in de hoogte) kunnen liggen, dus Sion ligt nu vrijwel altijd op de bank te pitten :lol1:
Sabi85 schreef:Wat een grappig hondje :mrgreen:

Volgens mij komt jouw Doodah van dezelfde cattery waar onze Solo en Frietje vandaan komen :D
Ooh wat grappig. Doodah is een Havvanurtje, bijzonder gevalletje ook nog waardoor meerdere haar wel kennen. Nu ben ik wel erg benieuwd naar Solo en Frietje :D
DeDiana schreef:Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan de eerste dag! Ik kan me voorstellen dat hij enigszins onder de indruk is van zo veel (nieuwsgierige) katten die hem met z'n allen aan gaan zitten kijken ;-)
Zo te zien en te lezen is het een hartstikke lief en makkelijk hondje (en dat ben ik ook gewend van Dutchy Adoptions).
Ik ben heel benieuwd hoe hij eruit gaat zien als hij elke dag lekker gaat wandelen en normale porties voer krijgt.
Ik was erg blij met jou ervaring met Dutchy Adoptions en ook nu weer blij dit te horen. Dankjewel dus nog :ok:
Bishy schreef:Wat een lieve foto's. Hoe gaat het nu? Krijg je hem de trap op? :mrgreen:
Je bent wel zuinig met foto's he :engel:
Zuinig met foto's? Ik? Nooooit :pffff: :schrik: Wat dat betreft ben ik echt een ramp en plaats ik beter updates onder lichte dwang :vaag:
En jaja, ik krijg hem nog de trap op. Elke dag weer, elke wandeling opnieuw kijkt Sion mij chagrijnig aan om zich vervolgens te laten optillen en vlak voor ik hem boven neerzet te gaan spartelen :hmmm: Van ons beide niet het favoriete onderdeel, maar het lukt :F:
River8 schreef:Fijn dat t goed gaat! Ben benieuwd naar de verhalen van de komende dagen :E:
Verzoekjes worden gezien en beantwoord, dus verhaal is in de maak :D
Paisley schreef:Sion loopt los :cheer: we zijn vanmiddag naar het losloop gebied geweest en Sion loopt op z'n gemakje achter zn baas aan.
Hij toont weinig initiatief om de boel wat te verkennen maar toch zie je hem genieten op zijn manier. :I:
Jaaaa :cheer: Als is het loslopen niks aan met Sionneke.. hij blijft gewoon achter mij aan dribbelen ipv lekker struinen :19:
madred schreef:Ben wel heel benieuwd hoe het nu met Sionneke is?
Is hij al wat afgevallen?
En wat nieuwe foto's zou ook erg leuk zijn.
Hoe oud wordt hij geschat?
Hij wordt 5 jaar geschat. Hij zat minstens drie jaar al in het asiel dus ik denk dat het wel redelijk goed zal kloppen. Als ze zo jong zijn is leeftijd wel goed te schatten en hij zou dan een jaar ongeveer zijn geweest toen hij in het asiel kwam.
Izzers schreef:Heel veel plezier met je opvangertje
Dankjewel!
Afbeelding
hakunamatata
Zeer actief

Na de eerste dag is de update al gestaakt :O: :mep:
Om het goed te maken nu dan een update met fotobommetje! :flower:

De eerste nacht waren we gebleven. Sion heeft zijn eigen plekje in de keuken gekregen. Daar staat zijn eten en mand en liggen zijn speeltjes (waar hij vrijwel niks mee doet behalve verstoppen of kapotbijten :P ). De keuken is zijn eigen rustige plek geworden, daar komen de katten ook niet. Daar heb ik hem na het laatste uitlaatrondje en met een gevulde kong achtergelaten voor de nacht. In het begin piepte hij nog even zittend bij de deur maar al gauw was dat over. Daar is hij in een hele diepe slaap gevallen :slaap2:

Ik had op een aantal tijden de wekker gezet om te kunne horen hoe het ging. Hij was steeds nog muisstil, maar rond 9u von dik het tijd om echt te gaan kijken of hij misschien stiekem toch al stond te trappelen om mee uit te gaan. Maar nee hoor, meneer was nog in dromenland :lol1: Ik heb hem toch maar wakker gemaakt voor het wandelingetje, waar hij heel vrolijk op reageerde. Met een conditie van echt beneden nul ben ik maar zo'n zes keer per dag een wandelingetje van een kwartiertje gaan maken, want dan was hij al bek af. Het wandelen zelf vind hij wel erg leuk en hij dribbelt dan ook enthousiast mee. Hij doet ook al vanaf het allereerste moment keurig zijn behoefte buiten op de plekjes waar het hoort :ok:

De dinsdag ben ik met Sion naar het dierenasiel hier om de hoek gewandeld. Daar ben ik vaste vrijwilliger en ik had beloofd mijn logeerhondje te laten zien. Daar heb ik hem gelijk op de weegschaal gehad.. 18,4kg :eek: Waarschijnlijk zal een kilo of 10 tot 12 voor hem het goede gewicht zijn. We hebben nog even te gaan.. :ugh: Nu na anderhalve week kan ik trouwens wel zeggen dat Sion al een heel stuk fitter is. Hij is energieker, kan intussen wandelingetjes van een half uur wel hebben, hij oogt ook fitter en hij is nu een halve kilo lichter. Zo komen we er langzaam maar zeker wel!

Verder hebben we de eerste week al van alles gedaan, elke dag weer wat nieuws, veel nieuwe indrukken voor Sion. Zo is hij een paar keer mee geweest met de bus (ritje van vijf minuten). Hij is mee geweest naar een wandelgebiedje samen met Paisley en haar honden. Hij is mee geweest om kennis te maken met mijn oppaskindje van 1,5 jaar. Dat ging zo goed dat de volgende avond oppassen door kon gaan (Sion dus mee), ook dat verliep super. Hij kan intussen al een paar uurtjes alleen thuis zijn. Hij kan al goed loslopen, wat bij Sion eigenlijk niks aan is want hij dribbelt gewoon mee, hahah.

Een heel avontuur was het weekend. Ons pap was jarig en vierde het afgelopen zondag. In Brabant. Omdat het tot zover allemaal zo goed ging hebben we de reis zaterdag gemaakt. Eerst met de bus naar het station, daarna met de trein naar zwolle. Daar door stormweer het perron aflopen en voor het eerst in de lift (hem alle trappen laten lopen is geen goed idee met zijn gewicht, kan hij ook niet). Daarna volgende trein tot Nijmegen en daar de laatste overstap naar de trein tot Boxmeer. Daar werden we met de auto opgehaald door ons pap, die ons gelukkig al grinnekend ontving. Ik had namelijk niks verteld dat Sion mee zou komen naar huis om gedoe te voorkomen, dat werkte :engel: ). Sion heeft de hele reis echt zo keurig gedaan. Af en toe wat blaffen omdat hij het spannend vond en niet goed wist wat hij met de situatie aanmoest. Maar dat was ook alles. Hij was zo braaf en vond het prima als hij op zijn kleedje op de stoel langs mij kon liggen. Knappe vent!
Bij mijn ouders thuis werden we minden enthousiast ontvangen (de reden dat ik niks had gezegd). Ons mam en mijn zus gelijk van Ieeeh en Bah en Ohneee, terwijl ons pap aan het grinneken was en ik ook :mann: Ik was gelukkig voorbereid en Sion aan de lange lijn gelegd in de serre was een mooie compromis. Uiteindelijk mocht hij zelfs in huis slapen in de bijkeuken :lol1: De zondag eerste lekker gewandeld en daarna aan de lange lijn buiten (waarbij hij deels binnen kon liggen). Toen de verjaardagvisite kwam heb ik hem heel kort bij mij laten liggen en zo heeft Sion een hele tijd tussen de stoel van mij en mijn tante gelegen (die tante vind honden wel leuk). Zo lang Sion bij mij kon liggen vond hij het allemaal wel oké. Wat een braaf hondje. In de avond de terugreis ging ook al zo goed. We moesten nog een stuk met de snelbus ipv trein, maar ook dat ging allemaal heel rustig. Eenmaal thuis aangekomen was ik toch echt wel trots op dat hondje hoor. Een week in Nederland en al zoveel meegemaakt en alles ging zo ontzettend goed! :I:

Woensdag zijn we nog bij Flaneloba op bezoek geweest. Met de bus erheen, daar in huis geplast :boos: stout hondje, maar wel vrolijk balletje geapporteerd, stukje gewandeld met Flame, mep geincasseerd van de kat (Sion kan gillen, oeps, maar moet hij maar niet met zijn nieuwsgierige neus naar Bazoo toe gaan), verder de katjes met rust gelaten, op de voeten van Flaneloba geslapen, terug met de bus naar Leeuwarden, even bij Paisley op bezoek, daar voor het eerste sjans gehad en gespeeld met een hondje hier in NL en zijn mannelijkheid getoond :schrik:

Dat waren wel zo'n beetje de belevenissen. Al meer dan genoeg voor nog geen twee weken tijd. Maar oh wat is hij een grote knuffelkont, wat is hij vrolijk, wat is hij lief, wat kan hij goed met de katten, wat wandelt hij leuk mee. Echt wel een makkelijker vrolijk hondje dus. Op naar een goed huisje voor dit tijdelijke vriendje! Want hij blijft echt niet, dus we wachten rustig op een leuke adoptieaanvraag :ok:

Oke, en dan nu de eerste lichting foto's. Dit zijn de telefoonfoto's van de afgelopen 1,5 week.

Op schoot op de bank, hij wil het liefst altijd bij je liggen
Afbeelding

Kong uitlebberen :tongue:
Afbeelding

Blij-ei Obesibas Sionneke :F:
Afbeelding

Pretbek :Q:
Afbeelding

Gezelligheid op de bank. Sion langs mij en kat Bisji op schoot
Afbeelding

:E:
Afbeelding

Met mijn oppasmanneke (moeders zit erlangs), ging zo goed samen. Sion kreeg alle favoriete auto's voor zijn neus neergezet en Sion heerlijk knuffelen en rollen bij het kereltje
Afbeelding

Lekker buiten
Afbeelding

In de trein!
Afbeelding
Afbeelding

Hij begint wat meer ruimte te nemen bij het wandelen, zo leuk. Zie hem blij staan :D
Afbeelding

Nu hij wat verder kan lopen komen we op nieuwe plekjes
Afbeelding
Afbeelding

Wat doe je me aan! :jank: We moesten in een stortbui wachten op de bus naar Flaneloba, zelfs in het hokje werden we nat en op de foto is Sion achter mijn benen in het meest beschutte hoekje gekropen. Watje :mrgreen:
Afbeelding

Nog een pretbekkie
Afbeelding
Afbeelding
madred
Zeer actief

Wat een leuke update en wat een ontzettend leuk hondje....
Als ik geen vreselijke bitchy labrador thuis had rondlopen, wist ik het wel.... ben écht verliefd.
Maar waarom kan hij niet bij jou blijven?
Afbeelding

Happy en Lemmi
Paisley
Zeer actief

Re: Nieuw avontuur: Een (opvang)hond! - Sion! update + foto'

Kiwi en Sion hebben verkering :lief: Ja, ze zag het wel zitten met hem, toen hij hier op bezoek was.
Haar jeugdige naïviteit maakte Sion graag gebruik van, en liet zich niet in de weg zitten dat hij het juiste gereedschap mist.
Mayke deed wat onaardig tegen Sion. Die ging hem in zijn oor staan toeteren, zoals ze wel vaker met 4voetige bezoekers doet waar ze niet mee klikt. Omdat het op den duur maar een beetje een tumult werd, moesten mijn ladies op hun plek en ging Sion aan de lijn, waarna hij zich uitgeput naar dromenland liet vervoeren. :D
Afbeelding
Lynnepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Lynnepien »

:I: :I: :I:
Afbeelding
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Wat een leukerd zeg!

Juma komt ook van die stichting :ok:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Wat een leukerd al die kattekoppen ook
Afbeelding
miriam
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.

Ongelezen bericht door miriam »

Wat een leuke kop heeft hij toch :I:
Afbeelding
Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
madred
Zeer actief

Updateje????
Afbeelding

Happy en Lemmi
hakunamatata
Zeer actief

madred schreef:Wat een leuke update en wat een ontzettend leuk hondje....
Als ik geen vreselijke bitchy labrador thuis had rondlopen, wist ik het wel.... ben écht verliefd.
Maar waarom kan hij niet bij jou blijven?
Heavy schreef:Ach wat een blij koppie ,dat je die nog kan laten gaan .
Dankjewel! Hij is ook echt een vrolijke leukerd! :lol1:
En hij blijft niet omdat het niet mijn type hondje is. Qua formaat wel (op goed gewicht), maar zijn karakter matcht niet. Ik ben ook al jarenlang gewend om opvanggezin te zijn voor kittens, dus het principe opvangen en weer uitzwaaien ken ik wel. Ik doe het dan ook echt voor Sionneke, dat ik hem ben gaan opvangen :)
Paisley schreef:Kiwi en Sion hebben verkering :lief: Ja, ze zag het wel zitten met hem, toen hij hier op bezoek was.
Haar jeugdige naïviteit maakte Sion graag gebruik van, en liet zich niet in de weg zitten dat hij het juiste gereedschap mist.
Mayke deed wat onaardig tegen Sion. Die ging hem in zijn oor staan toeteren, zoals ze wel vaker met 4voetige bezoekers doet waar ze niet mee klikt. Omdat het op den duur maar een beetje een tumult werd, moesten mijn ladies op hun plek en ging Sion aan de lijn, waarna hij zich uitgeput naar dromenland liet vervoeren. :D
Dat was wat ja :oeps: Combinatie van overenthousiasme, Kiwi haar verleidingen, Mayke haar getetter en later beetje gespeel. Alles in rust was toch iets meer succes :schrik: hahah
M@rleen schreef:Wat een leukerd zeg!

Juma komt ook van die stichting :ok:
Ik had haar gespot bij de geplaatste hondjes. Wat leuk! Yuma vind ik echt een mooi hondje. :ok:

Dankjewel voor de reacties allemaal! Ik ben bezig met foto's uploaden. Dit maal foto's gemaakt met mijn camera, dus betere kwaliteit :cheer:
Afbeelding
hakunamatata
Zeer actief

:cheer: Fotobommetje! :cheer:

Een deel van de foto's vorige week vrijdag gemaakt en de andere foto's vandaag. Valt nog niet mee foto's maken van meneer :ugh: Hij blijft steeds naar mij toe komen, tegen mij aan gaan zitten/staan.. onmogelijk ding is het ook :oeps: Gelukkig wel een aantal redelijk gelukte plaatjes :ok:

Afbeelding
:W:
Afbeelding

Hij werkt niet mee.. :boos:
Pff dan maar zo die foto's :schrik:
Afbeelding
Afbeelding

Da's al beter (na kwartier in natte gras gezeten te hebben)
Afbeelding

:piew:
Afbeelding

Enige wat hij steeds wilde:tegen mij aan hangen, knuffels en mij lebberen.. :19:
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weer verder wandelen. Als hij ergens op achterblijft snuffelen en ik Sionneke bij me roep krijg je dit :cheer:
Afbeelding

En vandaag. Naar de drukke meeuwen en eenden kijken vanaf het bruggetje
Afbeelding
Afbeelding

Gaan we daar helemaal heen?! :eek: Ja, Sionneke :F:
Afbeelding

Lekker loslopen :D
Afbeelding

Na de wandeling weer thuis :slaap:
Afbeelding

Alleen het vliegje op zijn neus mist nog :tongue:
Afbeelding