Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Knuffelen.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Re: Knuffelen.

Ongelezen bericht door Jacksel »

Jamey wil graag op schoot, behalve als ze het te warm krijgt, of je niet stil zit. Knuffelen en opgetild worden zo veel mogelijk. Dit overigens alleen bij leuke bekenden, die verder niets meer willen dan knuffelen (mijn tante vond een keer dat Jamey plat moest liggen en duwde haar om, die tante is dus nu eng) en binnenshuis. Buitenshuis zijn er Belangrijke Zaken waaraan gesnuffeld dient te worden, of dient er Gewerkt te worden, en daar hoort knuffelen en optillen, na de eerste uitbundige begroeting van mensen, niet bij.

Cara ligt eigenlijk alleen bij mijn vader op schoot, verder ligt ze liever tegen mensen die ze kent aan. Ze komt graag een aai halen, maar het mondt meestal uit in half stoeien half knuffelen met haar, echt gewoon rustig knuffelen doet ze niet aan. Ze laat zich wel op schoot zetten en knuffelen, en vindt dat allemaal wel best en ook best wel gezellig, maar ze zal daar niet uit zichzelf om vragen (behalve dus bij mijn vader). Opgetild worden vindt ze binnen en buiten geen enkel probleem en hangt dan helemaal tegen je aan, maar op de grond is het eigenlijk net zo leuk.
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”