Cleva schreef:Ik kom hier eerder te weinig honden tegen. Ik verbaas me er soms we over dat iedereen maar een beetje in dat dorp blijft rondklooien terwijl je zo machtig mooi de dijk of de waard in kan. Ik kan daar rustig anderhalf uur rondlopen zonder ook maar iemand tegen te komen.
.
Daar verbaas ik mij hier dus ook zo vaak over.
Nu heb ik jonge honden, die graag mogen spelen met andere jonge honden. Maar ik kom dus nooit iemand tegen.
En als ik dan eens iemand tegenkom dan is er nooit tijd om de honden nou eens even lekker te laten rauzen met elkaar.... men heeft altijd haast.
Ik begrijp daar dus geen snars van. Hoe leuk is het nou om honden samen te zien vliegen over het gras, door het water heen etc? Daarbij heb je er daarna uren geen last meer van want dat spelen met een andere hond kan (bij mijn honden dan) niet op tegen uren suf lopen, apporteren o.i.d)
Oh en last heb ik niet echt van honden in de buurt.
Er is 1 jonge gozer die paar huizen verder woont. Die heeft een of andere joekel van een vechthond kruising. Dat beest heeft al meerdere hondjes vermoord en iedereen staat doodsangsten uit voor dat beest.
Die gozer loopt er ook heel erg nonchalent mee (riem bungelend aan 1 vingertje etc) dus ik keer ook om als ik hem zie, bang dat dat beest een keer los breekt.
Voor die hond ben ik serieus echt heel bang. Omdat ik gewoon weet dat als hij los breekt 1 van mijn honden eraan gaat.
En verder heb ik de schurft aan honden die gewoon niet onder apel staan. Die maar als debielen rond vliegen.
Laatst nog een bordeaux dog reu kruising. intact.
Dat komt dan van mijlenver op mij en Flow afgevlogen. Over een sloot heen.
De reden dus dat ik met Cash niet meer loop in dat soort gebieden omdat dan de rapen echt gaar zijn.
En dan dus zo'n mongool erbij "hij doet niks hoor, hij is alleen altijd zo enthousiast". Hou goddomme je joekel van een reu bij je!