Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boomer de Tibetaanse Terrier.
Moderator: moderatorteam
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
Re: Boomer de Tibetaanse Terrier.
Echt een schatje
- De Tibetaan
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Tibetaanse-Terrier
Neeltje schreef:Hij begint mooi te worden en zo te lezen, zal het een flinke jongen gaan worden!
Hoezo? Het valt mij eigenlijk een beetje tegen. Ik lees en hoor toch ook wel verhalen van mannetjes die op deze leeftijd al volgroeid zijn en dan al zo'n 12 kilo wegen. En dat alleen het haar nog gaat groeien.
Eigenwijs is ook wijs.
-
Neeltje
De hoogte van een volwassen reu is ongeveer 40,5 cm, gewicht 12 kg. Jouw hond is nog lang niet uitgegroeid. Is verder niks mis mee, er zijn meer grote Tibetanen. Mijn vorige Tibetaanse teef was 40,5 hoog. Ik denk gewoon dat jouw hond groter wordt dan gemiddeld, meer niet. Zullen we kijken als hij één jaar is?De Tibetaan schreef:Neeltje schreef:Hij begint mooi te worden en zo te lezen, zal het een flinke jongen gaan worden!
Hoezo? Het valt mij eigenlijk een beetje tegen. Ik lees en hoor toch ook wel verhalen van mannetjes die op deze leeftijd al volgroeid zijn en dan al zo'n 12 kilo wegen. En dat alleen het haar nog gaat groeien.
- De Tibetaan
- Vaste gebruiker
Wauw, das een leuk vooruitzicht. Bij de fokster zat ook een grotere van 46cm en das een mooi formaat Tibetaan.
Eigenwijs is ook wijs.
-
Neeltje
Gewoon even geduld hebben.
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Oh wat leuk, weer een Tibetaantje. Ik denk ook dat het wel een flinke jongen gaat worden ....... en dan net zo eigenwijs als groot 
- De Tibetaan
- Vaste gebruiker
Ondertussen is Boomer vandaag 9 maanden oud geworden. Hij is nu 43cm en weegt 11 kilo. Vandaag zijn we voor de 2e keer wezen zwemmen. Het lauwersmeer is daarde ideale plek voor. Vorige week was het de eerste keer om in het water te staan. Hij was ersteeds een beetje huiverig voor en durfde de sprong niet te wagen. Toen maar besloten om hem er dan zelf maar in te zetten. Dan kan het toch maar2 kanten op. Of hij vind het leuk of hij wil er nooit weer bij in de buurt komen. Toen Boomer voor het eerst in die enorme plas stond, dacht ie "hier maar snel weer uit". Maar op hetzelfde moment liep ie er net zo hard weer in. En ging zelfs liggen droogzwemmen.
En vandaag was zijn 2e keer en dat was een groot succes; Hij vind het geweldig!
De volgende keer probeer ik een filmpje te maken. En misschien dan ook weer wat foto's.
En vandaag was zijn 2e keer en dat was een groot succes; Hij vind het geweldig!
De volgende keer probeer ik een filmpje te maken. En misschien dan ook weer wat foto's.
Eigenwijs is ook wijs.
- De Tibetaan
- Vaste gebruiker
Vanddag toch weer even naar het Lauwersmeer geweest. En ik heb even een kort filmpje gemaakt. Echt zwemmen doet ie nog niet maar rennen kan ie als de beste.
https://www.youtube.com/watch?v=9BIhnLh ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=9BIhnLh ... e=youtu.be
Eigenwijs is ook wijs.
- Thomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- De Tibetaan
- Vaste gebruiker
Eh, dat vloerkleed? Nee, dat was al zo hoor.....................

Gelukkig hebben we niet net nieuw spul in huis. Maar zo'n kleed is schijnbaar lekkerder dan een kluif of een sok cq. bal enz, enz..........

Gelukkig hebben we niet net nieuw spul in huis. Maar zo'n kleed is schijnbaar lekkerder dan een kluif of een sok cq. bal enz, enz..........
Eigenwijs is ook wijs.
-
sjm
- Zeer actief
Oh wat een ontzettend leuk hondje! Mooi is de zandvlakte he, wij gingen daar ook altijd wandelen. Appelscha is zo mooi om te wandelen.
- De Tibetaan
- Vaste gebruiker
Zeker mooi daar. Maar daar mag je niet meer komen met honden. Pas na 15 augustus mag dat weer. Er waren mensen die ons er op wezen dat er al een bekeuring was uitgedeeld. Van de ene op de andere dag stonden er overal borden met "Honden niet toegestaan".
Schijnt een bekeuring van rond de 600 euro op te staan.
En nu dus Lauwersoog. Bij afslag Suyderoogh helemaal de weg naar het einde volgen en dan kom je bij een prachtig losloopgebied met veel mogelijkheden om te zwemmen. En er tegenover op de andere kant van het meer zelf heb je een klein strandje waar de honden ook mogen poedelen.
Schijnt een bekeuring van rond de 600 euro op te staan.
En nu dus Lauwersoog. Bij afslag Suyderoogh helemaal de weg naar het einde volgen en dan kom je bij een prachtig losloopgebied met veel mogelijkheden om te zwemmen. En er tegenover op de andere kant van het meer zelf heb je een klein strandje waar de honden ook mogen poedelen.
Eigenwijs is ook wijs.