Dinos schreef:bouvierpoedel schreef:Dinos schreef:
Bij zo'n uitspraak ben ik maar een kleine jongen bij, maar ik ben het wel met je eens. Het is voor iedereen beter.

Ja toe maar een heuse honden holocaust.
Wat moet je dan met al die gestoorde honden , heel zielig en triest allemaal maar het levert de beste onder die rassen ook geen positief beeld op van de buitenwacht.
Er zitten veel honden in het asiel die bepaalde stempel hebben gekregen, wie de stempel geeft weet ik niet maar zeker niet altijd terecht . Uit ervaring staff uit asiel kon absoluut niet met andere honden,nou draaide perfect mee hoor in roedel.
Ik denk dat bij een geschikte baasje heel veel honden nog te redden zijn al gaat dat niet in een maand.
Ik snap dat er geen tijd en geld voor is en dat een agressie test van 10 minuten veel goedkoper is, en daar zullen maar weinig honden doorheen komen klapkaak of chi.[/quote]
Beter quooten , mijn naam staat bij iets wat ik niet geschreven heb.
Honden met de holecaust vergelijken is ongepast.
Honden die echt verneukt zijn worden ook niet beter door maandenlang in een kennel zitten en het afspuitbeleid hier in nederland is echt niet zo dat ze gelijk de spuit in een hond zetten die een grommetje laat horen.
Er zijn en komen gewoon teveel van dat soort honden in opvang terecht als overschotten die kennels bezet houden voor wel goede pitjes en staffies die een betere kans hebben . En wat te denken wat het kost een asiel te hebben met de halve bezetting die langer als een paar maanden blijft zitten.Moet je kijken wat er in amerika afgespoten word per dag en wat er dan nog overblijft in asielen en opvang. Die kant ga je hier ook op zo te zien.