Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Herder gevonden
Moderator: moderatorteam
- Ytje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
- Aantal honden: 1
Re: Herder gevonden
Je mag het niet hopen maar ben ik het wel mee eens
- Kipper
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dwerg-pincher, australian cattle-dog, border collie x australian cattle-dog en een mechelse herder
- Aantal honden: 4
Vandaag toch maar eens begonnen met een beetje opvoeding, want alle dagen in mijn oude kloffie is niet zo leuk.
Ze springt tegen mij op en probeert zo te blijven staan, nu begint ze al te begrijpen dat gaan zitten iets lekkers betekent.
Ook is ze vandaag mee geweest naar de bossen, aan een heupgordel, de anderen los. Volgens mij vond ze het wel fijn, maar was ook wel blij terug in de bench te zijn!
Ze springt tegen mij op en probeert zo te blijven staan, nu begint ze al te begrijpen dat gaan zitten iets lekkers betekent.
Ook is ze vandaag mee geweest naar de bossen, aan een heupgordel, de anderen los. Volgens mij vond ze het wel fijn, maar was ook wel blij terug in de bench te zijn!
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
och dat wijffie, maar wat een geluk dat ze bij jou terecht is gekomen 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
precies!! Hopelijk mag ze blijven en anders komt er vast een ander superplekje voor haar! En dan heeft ze al wat opvoeding genotenrenee-uk schreef:och dat wijffie, maar wat een geluk dat ze bij jou terecht is gekomen

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Kipper
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dwerg-pincher, australian cattle-dog, border collie x australian cattle-dog en een mechelse herder
Ben er vandaag achtergekomen dat ze toch niet zindelijk is in de bench, maar ze haar ontlasting en urine keurig had verstopt onder de deken in de bench.
Ze is nu dus een beetje verhuisd naar het plaatsje waar mij honden zitten, zodat ze kan plassen en poepen wanneer ze wil.
De meeste logees vinden de hondentoilet zonder problemen, hoop dat zij dat ook doet.

Ze is nu dus een beetje verhuisd naar het plaatsje waar mij honden zitten, zodat ze kan plassen en poepen wanneer ze wil.
De meeste logees vinden de hondentoilet zonder problemen, hoop dat zij dat ook doet.
- Tineke
- Zeer actief
Nou zekerrenee-uk schreef:och dat wijffie, maar wat een geluk dat ze bij jou terecht is gekomen

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Kipper
- Zeer actief
Het is ook een lief beest en heel aanhankelijk.
Ik verwacht geen baasje meer, wie laat zijn hond nu een week ronddwalen
en in het asiel in Eindhoven zit een soort gelijk geval, ook een herder gevonden hier in de buurt, met een hap uit haar oor,een stuk van haar neus en heel weinig vertrouwen in de mens.
Weet je ze zou eigenlijk gewoon kunnen blijven ,maar ik wil mijn eigen honden niet te kort doen, drie werkhonden is wel erg veel.
Voorlopig blijft ze hier en zal ik mijn best doen om haar een beetje opvoeding te geven en we zien wel waar het strand, wie weet komt er nog wel een ander goed baasje op haar pad.
Ik verwacht geen baasje meer, wie laat zijn hond nu een week ronddwalen

Weet je ze zou eigenlijk gewoon kunnen blijven ,maar ik wil mijn eigen honden niet te kort doen, drie werkhonden is wel erg veel.
Voorlopig blijft ze hier en zal ik mijn best doen om haar een beetje opvoeding te geven en we zien wel waar het strand, wie weet komt er nog wel een ander goed baasje op haar pad.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Fijn dat je haar een mooie start wil geven. Ik denk dat als je echt met haar gaat werken je zal merken dat een mechelse herder het summum is. Meer bereiken met honden dan je met dit ras kan is haast onmogelijk. Zeker als het een fijne lieverd is.
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
- Kipper
- Zeer actief
laeken schreef:Fijn dat je haar een mooie start wil geven. Ik denk dat als je echt met haar gaat werken je zal merken dat een mechelse herder het summum is. Meer bereiken met honden dan je met dit ras kan is haast onmogelijk. Zeker als het een fijne lieverd is.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Klopt, maar zolang de meeste tophonden in veel sporten mechelaars zijn zet ik mijn geld toch echt op dat ras. De kampioenen reddingshonden, speurhonden, politiehonden etc zijn toch allemaal wel mechelaars. Ook in agility zijn ze vrij goed en dus zou ik me er eens aan wagen als ik jou was. Uiteraard bedoeld om deze hond aan te prijzenKipper schreef:laeken schreef:Fijn dat je haar een mooie start wil geven. Ik denk dat als je echt met haar gaat werken je zal merken dat een mechelse herder het summum is. Meer bereiken met honden dan je met dit ras kan is haast onmogelijk. Zeker als het een fijne lieverd is.
Hahaha jij hebt zeker nog nooit met een cattle gewerkt

Wat een lief koppie, en wat ontzettend tof van jou dat je haar niet de volgende dag al bij het asiel hebt geloosd
Petje af hoor.

- Kipper
- Zeer actief
De beslissing is gevallen, Bodhi blijft.
De naam komt van mijn zoontje en vriend, ik vind het een reuennaam maar ja als het beestje maar een naam heeft!
Ik ben afgelopen vrijdagavond om 22.00 nog met spoed naar de dierenarts geweest, want ze had een fleece speeltje ingeslikt. Mijn vriend gaf haar en de andere honden een Dentastick, die knaagde ze snel naar binnen, keek in het rond of er ergens nog een was, zag het speeltje, zoefde ermee naar buiten. Ik riep tegen mijn vriend volgens mij gaat ze die opeten, VLUG en het was al te laat...weg, foetsie...
Snel de dierenarts gebeld en die heeft een middel gespoten om te overgeven en gelukkig kwam het eruit pfffff
Samen de rekening gedeeld met de dierenarts, heel aardig!!
Niet normaal zoals die hond gefocust is op eten, een totaal andere hond als er eten te halen valt.
Ze is bang van vreemde, kruipt grommend in een hoekje of haar hok, maar als er eten is komt ze en zal ze het hoe dan ook willen pakken.
Dus dat gaan we dan ook gebruiken om te trainen. inmiddels kent ze zit en plaats, wacht. Best knap in drie weken tijd!
Ik ga volgende week terug naar de dierenarts en laat haar chippen en enten, zodat we naar de hondenschool kunnen!
De naam komt van mijn zoontje en vriend, ik vind het een reuennaam maar ja als het beestje maar een naam heeft!
Ik ben afgelopen vrijdagavond om 22.00 nog met spoed naar de dierenarts geweest, want ze had een fleece speeltje ingeslikt. Mijn vriend gaf haar en de andere honden een Dentastick, die knaagde ze snel naar binnen, keek in het rond of er ergens nog een was, zag het speeltje, zoefde ermee naar buiten. Ik riep tegen mijn vriend volgens mij gaat ze die opeten, VLUG en het was al te laat...weg, foetsie...
Snel de dierenarts gebeld en die heeft een middel gespoten om te overgeven en gelukkig kwam het eruit pfffff
Samen de rekening gedeeld met de dierenarts, heel aardig!!

Niet normaal zoals die hond gefocust is op eten, een totaal andere hond als er eten te halen valt.
Ze is bang van vreemde, kruipt grommend in een hoekje of haar hok, maar als er eten is komt ze en zal ze het hoe dan ook willen pakken.
Dus dat gaan we dan ook gebruiken om te trainen. inmiddels kent ze zit en plaats, wacht. Best knap in drie weken tijd!
Ik ga volgende week terug naar de dierenarts en laat haar chippen en enten, zodat we naar de hondenschool kunnen!
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Kipper schreef:De beslissing is gevallen, Bodhi blijft.
Samen de rekening gedeeld met de dierenarts, heel aardig!!![]()
Zo dat was schrikken dan.
Wat fijn van de dierenarts dat hij de rekening gedeeld heeft.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Wat superfijn dat ze bij jullie mag blijven 

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Wat mooi dat ze mag blijven!
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Wat mooi dat ze mag blijven!
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Inge O schreef:ik denk dat dat onderdanige net zo goed kan veroorzaakt worden doordat ze helemaal overstuur is en alleen maar onbekende mensen ziet, een hond kan zich dan helemaal anders gedragen en dat hoeft niks met een triest leven te maken hebben.
Dit.
Wij tenminste mijn zus had ooit een boxer gevonden. Die heeft twee dagen bij ons gewoond en we hadden het meteen gemeld en de mensen woonden bij ons om de hoek. Werd gelukkig een eind goed al goed verhaal. Waren hele lieve honden baasjes maar de hond was totaal van slag bij ons ze leek wel mishandeld geweest te zijn. Ze was met mijn zus mee gelopen, hoe ze buiten geraakt was mag Joost weten net als waarom wij de hond nooit eerder hadden gezien. Gedrag in een vreemde situatie hoeft dus niet meteen te betekenen dat er iets fout is gegaan.
En herders en dan met name Mechelse zijn ook nog eens van die stress honden.
O en wat fijn dat de hond mag blijven bij ts.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
het is ook lastig om een hondje te herplaatsen als je er gehecht aan raakt, al helemaal als het een lievertje is.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
wat fijn 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Tineke
- Zeer actief
Een goed einde ,ik ben er dol op 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
- kaatje888
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer & Maltezer.
Wat fijn ! 

In liefdevolle herinnering
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
Binky 12-08-2000?, ?-?-2010 en Tycho 20-05-2006, 02-04-2014
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Bishy
- Zeer actief
Kipper schreef:De beslissing is gevallen, Bodhi blijft.

- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Super wat lief van jullie! Ze gaat het vast heel goed doen op de hondenschool. Veel succes met haar!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Wat ontzettend fijn voor Bodhi dat ze mag blijven! Heel veel plezier met haar.

Dag monster... *14-01-2016
Wat fijn dat Bodhi mag blijven
Gefeliciteerd

Gefeliciteerd