Het is echt een heel mooi en lief beest. Ik ben benieuwd naar m'n wandeltochtje met haar

Moderator: moderatorteam
Kooi kan inderdaad alles over haar kooiker vertellen en zal dat ook doen. Hoe hoog de nood ook is, het hondje wordt niet meegegeven aan een ongeschikte kandidaat. Het moet geen draaideurhondje worden en hij is een fijne baas waard. Dus laat het maar met een gerust hart aan kooi over....flamme schreef:Ik denk dat Boef doelt op "Kooi". Dat is de nickname hier van het baasje van de betreffende hond.Macaan schreef:Wat voor hondje is dat? (qua karakter en opvoeding e.d.) en waar woont zij?
Ik heb er even over nagedacht maar ik ga het hier toch schrijven.
Buiten dat kooikers soms best terughoudend kunnen zijn naar vreemde mensen heeft het betreffende hondje wel een achtergrond. Kooi kan je daar alles over vertellen.
Op zich zijn kooikers wel sportieve hondjes. Mooi middelmaatje ook.
Maar de herplaatskruising die je bezocht hebt klinkt ook goed!
kooi schreef:Kooi kan inderdaad alles over haar kooiker vertellen en zal dat ook doen. Hoe hoog de nood ook is, het hondje wordt niet meegegeven aan een ongeschikte kandidaat. Het moet geen draaideurhondje worden en hij is een fijne baas waard. Dus laat het maar met een gerust hart aan kooi over....flamme schreef:Ik denk dat Boef doelt op "Kooi". Dat is de nickname hier van het baasje van de betreffende hond.Macaan schreef:Wat voor hondje is dat? (qua karakter en opvoeding e.d.) en waar woont zij?
Buiten dat kooikers soms best terughoudend kunnen zijn kooikers wel sportieve hondjes. Mooi middelmaatje ook.
Maar de herplaatskruising die je bezocht hebt klinkt ook goed!![]()
Ik denk ook maar zo dat BP er niet over zou beginnen als hij dacht dit dit een kansloze missie was.
Macaan heeft een p.b. van mij gehad.
Volgens de advertentie op MP komt Laika van Kreta.Macaan schreef:waarmee ze gekruist is, is niet bekend. Het is n rescue hond uit Roemenië. Die vrouw doet dat al jaren en laatste tijd nog af en toe en ze is Laika tegen gekomen en heeft haar mee naar Nederland genomen en opgevangen (namens n stichting).
hallo probeer mij er niet in te betrekken om je eigen statement kracht bij te zetten of onderbouwen.kooi schreef:Kooi kan inderdaad alles over haar kooiker vertellen en zal dat ook doen. Hoe hoog de nood ook is, het hondje wordt niet meegegeven aan een ongeschikte kandidaat. Het moet geen draaideurhondje worden en hij is een fijne baas waard. Dus laat het maar met een gerust hart aan kooi over....flamme schreef:Ik denk dat Boef doelt op "Kooi". Dat is de nickname hier van het baasje van de betreffende hond.Macaan schreef:Wat voor hondje is dat? (qua karakter en opvoeding e.d.) en waar woont zij?
Buiten dat kooikers soms best terughoudend kunnen zijn naar vreemde mensen heeft het betreffende hondje wel een achtergrond. Kooi kan je daar alles over vertellen.
Op zich zijn kooikers wel sportieve hondjes. Mooi middelmaatje ook.
Maar de herplaatskruising die je bezocht hebt klinkt ook goed!![]()
Ik denk ook maar zo dat BP er niet over zou beginnen als hij dacht dit dit een kansloze missie was.
Macaan heeft een p.b. van mij gehad.
Oh die rechtsebouvierpoedel schreef:
Macaan schreef:Ik heb alleen geen maatje voor d'r...:s
Ook al zo´n leuke hond! Zucht!Lin-C schreef:http://www.sos-strays.nl/nederlands/puris.html
Ik vond dit wel een leuk, passend hondje!
Ja dat zei ik al. Mensen nemen eerder aanstoot aan een grote hond dan aan een kleine. En als je je hond dus veel mee wilt nemen, kun je dus beter een kleinere hond nemen.Macaan schreef:M'n baas is het er niet helemaal mee eens met de grootte van Laika en Jody. Hij is bang dat die grootte voor overlast gaat zorgen..