Ik had het ook beter moeten neerzettenInge O schreef:ah, maar dat valt voor mij niet onder 'rustig'.

Moderator: moderatorteam
Ik had het ook beter moeten neerzettenInge O schreef:ah, maar dat valt voor mij niet onder 'rustig'.
Hij vindt de uitspraak gevaarlijk, niet de malle mutteManu schreef:Gevaarlijk?Dinos schreef:Ik durf het niet te zeggen ik vond een chi ook niets en die loopt er nu ook ,dus uitspraak ik vindt malamute geweldig maar komt er nooit is wat gevaarlijk.
Haha ik heb in die topics niet gereageerd, maar elke keer als er gerefereerd werd naar hoe rustig de pup toch was in het nest, moest ik denken aan de herder van een familielid.Tara schreef:Krijg ik me daar toch ineens een déjà vu...Inge O schreef:ik vrees dat het een misverstand is dat 'rustig' in het nest zou wijzen op een makkelijker karakterValerie schreef: Dan in het nest voor een rustigere gaan..
Zo erg jagen dalmatiërs niet hoor-Saskia- schreef:Een werklijn bloedhond, barzoi, greyhound, Duitse staande, dalmatiër, Rhodesian ridgeback of weimaraner, die komen er hoogstwaarschijnlijk niet vanwege het jagen.
En de rottweiler of game bred pitbull laat ik links liggen tot ik zeker weet of ik vijftien jaar lang met ogen op mijn rug wil lopen in verband met hondagressie.
Gelukkig zijn er nog zat andere rassen of kruisingen die volledig bij me passen (er is een beetje teveel keuze).
Ze zijn zo mooooinadine-lea schreef:Ow een Mudi wil ik ook wel graag
Ah scherp. Ik moest het nog een paar keer lezen en toen kon ik het ook vinden.Lynnepien schreef:Hij vindt de uitspraak gevaarlijk, niet de malle mutteManu schreef:Gevaarlijk?Dinos schreef:Ik durf het niet te zeggen ik vond een chi ook niets en die loopt er nu ook ,dus uitspraak ik vindt malamute geweldig maar komt er nooit is wat gevaarlijk.
Dan moet je gewoon de sport uitvoering nemenMelody schreef:Leuk topic! In het verlengde van het andere topic, wat was het ook alweer? Welke rassen je bewust niet hebt gekozen o.i.d.
daar heb ik de Teckel geantwoord, omdat ik echt een sportief modelletje nodig heb. En daarom zou die ook op m'n verlanglijstje komen, maar er nooit daadwerkelijk komen.
.
Ik woon in een kakkerig dorp, waar veel oordelen zijn over "gevaarlijke" hondenrassen. Helaas.Valerie schreef:Je kunt altijd voor een volwassen exemplaar gaanhier lopen ze niet om ons heen maar dat zal vast verschillen per woonplaats/gebied.
Hier kun je blijven lopen als je alle staffachtige wilt ontwijken