Nanna schreef:Ik denk dat je dit topic nooit had moeten openen.
Alle credits die je had opgebouwd zijn nu in één keer weg, voor mij iig wel. Ook al was het allemaal zeer grappig bedoeld....
Moet ik daarvan wakker liggen dan?
Heb ik jullie credits nodig om goed met mijn honden om te gaan? Of om mijn leven te leiden? Volgens mij niet.
Maar ik ben gelukkig met haar hoor.
En ja ze is dominant, en ze kan érg fel uit de hoek komen. Vind ik prima, ik vind haar geweldig.
En ze heeft ook heel veel super goede kanten, zoals van het weekend is ze twee dagen mee op visite geweest, bench mee, en ze heeft leuk gespeeld met de kinderen daar, goed omgegaan met een andere Pitbullteef die bijna twee jaar is.
Ze gaat goed om met de katten bij de mensen waar ik op visite was.
En als ze haar rust nodig had legde ik haar in de bench, en dan ging ze rustig slapen.
Elke ochtend gaat ze piepen als ze moet plassen, als ik dan de bench open doe, dan wacht ze netjes tot ik haar eruit pak, ze gaat dus niet uit zichzelf.
Ze speelt rustig met het speelgoed, sloopt tot nu toe nog niets, en weet al wat 'zit' inhoudt en dat ze afstand moet houden bij het naar binnen en naar buiten gaan bij de deur. Dat ze mij de ruimte geeft dus.
En zo is er nog veel meer positiefs.
Maar ook die pit die ze heeft, vind ik speciaal, ik hou van dit type hond, juist omdat ze zo gek als een deur zijn.
Hetgeen wat ik vreselijk vind aan ze, is ook hetgeen dat me van ze doet houden.
Mijn keuze dus, en ja, ik vind het 'grappig' om te zien hoe ze is, maar tegelijk realiseer ik me dondersgoed dat ik dit niet zomaar moet laten gaan.
Mijn keuze, mijn honden, mijn topic